Marcel79 Geplaatst February 8, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 Heren snap de reacties heb echt niet onverantwoord en "te" hard gereden. Heb genoeg achterlichten uit greppels zien steken en bossages die door glij partijen van de weg geraakt waren. Je hebt alleen mensen die het liefst de hele a6 door de polder op de linkerbaan blijven plakken en rechts ingehaald worden omdat ze het eng vinden om uit het spoor van baan te wisselen. Zit er gewoon van te kijken dat een heel land in rep en roer is door een beetje sneeuw. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pollypistol Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 Als het glad is laat ik de tj het liefst thuis. Niet mee te rijden in 2wd! Is toch een Jeep, maar niet handig dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 zet hem dan in 4wd hoog, daar is het voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 zet hem dan in 4wd hoog, daar is het voor. Yup, je kunt gewoon rijdend op en neer schakelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 NIet iedereen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pollypistol Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 Ook met hogere snelheid met schone stukken weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 als je al niet weet hoe je auto werkt, ja doe dan maar rustig aan en ook niet plots remmen http://www.dumpert.nl/mediabase/1989231/9ec4ba02/op_het_nippertje_nog_remmen.html maar net zoals deze chauf, koppeling in en rustig sturen http://www.dumpert.nl/mediabase/1991501/ef78c37d/pas_op_voor_gladheid.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 Niet mee te rijden in 2wd! Ook met hogere snelheid met schone stukken weg? Wordt tijd dat je dan je rijbewijs inleverd. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 Wordt tijd dat je dan je rijbewijs inleverd. Voel een topic aankomen : hoe werkt mijn 4x4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de jeeper Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 Voel een topic aankomen : hoe werkt mijn 4x4 voel wat anders aan komen :ohmy: 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jos beekman Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 hoe vul ik mijn schadeformulier in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeepertje Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 zet hem dan in 4wd hoog, daar is het voor. Doe dat dan bij part time 4x4 wel enkel als je rechtdoor moet, in een bocht zal anders minimaal 1 wiel z'n grip verliezen en ontkoppelen zal dan niet helpen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de jeeper Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 hoe vul ik mijn schadeformulier in? dat wijst zijn eigen wel uit jos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 Voel een topic aankomen : hoe werkt mijn 4x4 Doe dat dan bij part time 4x4 wel enkel als je rechtdoor moet, in een bocht zal anders minimaal 1 wiel z'n grip verliezen en ontkoppelen zal dan niet helpen... Kijkaan....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jos beekman Geplaatst February 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 8, 2012 iedereen vergeet altijd de achterkant in te vullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BasDeTrucker Geplaatst February 9, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 9, 2012 Doe dat dan bij part time 4x4 wel enkel als je rechtdoor moet, in een bocht zal anders minimaal 1 wiel z'n grip verliezen en ontkoppelen zal dan niet helpen... met part-time 4x4 mag je toch niet op gewoon asfalt rijden? zover ik weet mag dat bij 4Lo ook niet op deze foto heb ik hem nu dus op 4x4 full-time staan. en deze sticker heb ik op mijn zonneklep plakken, staat omschreven waarvoor wat bedoeld is. part-time 4x4, staat slippery, loose road surfaces only.... ben bang als ik op asfalt rijd dat ik schade aan de aandrijflijn kan krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ruudvd Geplaatst February 9, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 9, 2012 Begint aardig off topic te raken, maar toch: 4x4 part time op normaal asfalt helpt je t-case id omzeep. echter wanneer er sneeuw ligt is het natuurlijk gewoon "slippery" Zoals al eerder aangegeven is op snelheid rijden met 4x4 partt. niet aan te raden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcel79 Geplaatst February 9, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 9, 2012 Heb continu 4x4. Kan alleen kiezen hoog of laag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst February 9, 2012 Rapporteren Share Geplaatst February 9, 2012 Heren snap de reacties heb echt niet onverantwoord en "te" hard gereden. Heb genoeg achterlichten uit greppels zien steken en bossages die door glij partijen van de weg geraakt waren. Je hebt alleen mensen die het liefst de hele a6 door de polder op de linkerbaan blijven plakken en rechts ingehaald worden omdat ze het eng vinden om uit het spoor van baan te wisselen. Zit er gewoon van te kijken dat een heel land in rep en roer is door een beetje sneeuw. Ja, maar we waren dit seizoen ook nog niets gewend. En voorzichtigheid is de moeder van de porceleinkast... Ik ben zelf vrijdagmiddag van Driebergen naar Didam gereden. Veel sneeuw op de weg. Sommige stukken was best snel te rijden, maar dan ineens was de gehele weg weer wit.. Dus lekker rustig aan gedaan. De meeste stukken 50km/u, op flinke afstand van m'n voorligger. Van baan wisselen was trouwens geen geintje. Zo'n papperige sneeuwwal is een serieus risico. Dus bleef ik nadat ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.