Spring naar bijdragen

Lap ! Het Is Zover...


fransdemers
 Share

Recommended Posts

Neenee, 't gaat niet over het product, maar over de ervaring.

Vraag me af of die Fiat dealer wel capabel genoeg is om dan aan Jeeps te werken... ?

alhoewel... zijn het nog wel jeeps... een fiat dealer kan perfect aan fiats werken gaan jullie nu zeggen...

Kwestie is alleen of je er met de WJ terecht kan.

En wat met het bestaande Jeep dealernet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee hoe dat bij jullie gaat.

ik wel...

die garage die nu plots 'jeep' doet (ahum) was begonnen met saab, dan later fiat en lancia en alfa en nu verkopen ze plots jeepiats of zo...

nu, ik stel vast op de website van jeep.be dat enkel nog de grand, de compass en de wrangler te koop zijn. al de rest kunnen we naar fluiten...

Ondertussen heb ik gezien dat fiat de Dodge journey al om zeep heeft geholpen, die noemt nu de fiat freemont.

dit komt niet meer goed jongens ! Verzorg jullie originele jeep maar, want binnen een paar jaar vind je die enkel nog in de encyclopedie terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm.. dat verhaal begint al op het moment dat AMC over de kop ging en Chrysler werd, ook toen was het merk Jeep ten einde. (terwijl AMC het natuurlijk ook maar gekocht had)

Als je het zo bekijkt bestaat de jeep al sinds de oorlog niet meer, ik denk dat we blij mogen zijn dat ze de Wrangler nog steeds verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frans,

Bestaat Autoterminus nier meer ? Of is dit nu een Fiat garage geworden?

Ben al een tijdje niet meer in Brugge geweest.

Tuurlijk ! autoterminus doet nog steeds dodge/chrysler/jeep

net zoals Novoto in Roeselare

Maar nu plots komen alle fiat dealers ook als 'jeep' huis hun deel van de koek opeten...

als dat maar goed afloopt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frans ...ga je die compass nu testen of niet

Welja, enerzijds heb ik zin om eens mijn WJ tank voor hun vitrine te gaan plaatsen en dan even leuk aan de pols gaan voelen hoe jeep minded ze wel zijn om dan vervolgens even te voelen wat die compass nu eigenlijk doet met zo'n fiat motor erin...

Maar anderzijds is er iets aan die compass die mij niet aanstaat, nl. de rare vorm van de spatborden t.o.v. de kleine wielen... ik vind dit niet zo mooi, zie dan 1000 keer liever mijn WJ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb wel wat ervaring met jeep :P en ik werk bij fiat :) het zal ook wel lukken zeker dan? de cursussen over de nieuwe modellen komen er al aan bij ons en deze worden gegeven door mensen van jeep, het zal ff aanpassen worden en dan zal het ook wel lukken he.

ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat er een beetje jeep bij fiat komt nu, fiat zal er wel niet door verslechten veronderstel ik ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...