Tamler Geplaatst January 27, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 27, 2011 Allen, Ik wist niet goed in welke rubriek ik dit moet plaatsen, maar dit lijkt me de beste.. Je ziet heel veel kits om de WJ op te hogen, maar ik vroeg me af of er ook onderdelen zijn om hem te verlagen? En eventueel wat stabieler te maken dmv. strutbars of iets dergelijks... Ik heb zo iets namelijk nog niet kunnen vinden! Groeten, Leroy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcel79 Geplaatst January 28, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 28, 2011 Wilt u alstublieft uw mond gaan spoelen een jeep verlagen........ Het idee alleen al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamler Geplaatst January 28, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 28, 2011 haha het hoeft niet persé verlagen te zijn natuurlijk..! Maar zou het wel prettig vinden als hij wat stijver zou zijn... Daar andere veren lukt dat vaak ook al een beetje, vandaag mijn opmerking over verlagen.. hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eucalypta.nl Geplaatst January 28, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 28, 2011 haha het hoeft niet persé verlagen te zijn natuurlijk..! Maar zou het wel prettig vinden als hij wat stijver zou zijn... Daar andere veren lukt dat vaak ook al een beetje, vandaag mijn opmerking over verlagen.. hahaha Volgens mij stond er ooit op de website van B&S een verlagingsset voor een Grand. Weet zo niet of dat voor een WJ was. Ik zou ze even bellen, hebben ze het niet op voorraad dan kunnen ze het wel bestellen. Kan je ook gelijk naar kit vragen voor het stijver maken van de wagen. /uit griezelmode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcel79 Geplaatst January 28, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 28, 2011 Stijver maken.... Misschien is er wat loos met je vering heb zelf een wj 2002 en vind hem stijf/stug zat. Helt wat over maar is niet gek voor zo'n auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R-W Geplaatst January 28, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 28, 2011 Kan wel... veren zijn makkelijk via ebay e.d. aan te komen, alle rubbers vervangen door bijv Powerflex, nieuwe stijvere schokdempers, grote velgen met platte banden enz. Persoonlijk denk ik dat je beter een ander soort auto kan kopen als je aan zulke geintjes wil gaan beginnen maar als je per se wil is er ongetwijfeld voldoende te vinden, zeker in de USA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst January 28, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 28, 2011 Veerpootbrug monteren, andere schokdempers, dat moet voldoende zijn voor wat beter weg gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shoveltje Geplaatst January 28, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 28, 2011 Mocht je ook nog wat lager willen ... klikje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinkle Geplaatst January 28, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 28, 2011 Er bestaat helaas geen powerflex voor de WJ. Echter een dikkere swaybar, schijnt goed te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst January 28, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 28, 2011 -KLIK- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IrishZJ Geplaatst January 29, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 29, 2011 Misschien gewoon SRT8 aanschaffen, niet alleen lager, stugger maar ook veel, zeer veel sneller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst January 29, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 29, 2011 In Nederland wordt daar wat lacherig over gedaan, zoals je wel merkt. Duitsers hebben er minder moeite mee. Ik zou daar dus eens gaan neuzen. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamler Geplaatst January 31, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 31, 2011 Een strutbar / swaybar ben ik dus een beetje voor aan het zoeken. Dat werkt goed als je er een paar monteert. Daar ga ik dan maar even naar zoeken! Bedankt voor de tip om in Duitsland te zoeken, dat ga ik ook zeker doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iksjee Geplaatst January 31, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 31, 2011 Een setje Koni schokbrekers schijnt ook zeer goed te werken zeker de moeite waard om je daar ook is in te verdiepen,Zelf zit ik ook te denken aan koni`s. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Libero Geplaatst March 18, 2011 Rapporteren Share Geplaatst March 18, 2011 Eerst instantie zou ik zeggen laat hem harder trekken dan wordie stijver Lees eens over deze stabilsatie stang voor achter welke 700% stijver is als de orginele en je WJ stuurt als een kart de bocht om Addco 684 Rear Anti Sway Bar er wordt in diverse sites zeer positief over gesproken ik denk dat je dit zoekt ik ga er ook een bestellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst March 18, 2011 Rapporteren Share Geplaatst March 18, 2011 Een WJ is nu eenmaal een wiebbelwobbel ding... dat is een eigenschap van dit type. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst March 18, 2011 Rapporteren Share Geplaatst March 18, 2011 Eerst instantie zou ik zeggen laat hem harder trekken dan wordie stijver Als je het zo stelt kan je net zo goed Viagra in de tank gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst March 18, 2011 Rapporteren Share Geplaatst March 18, 2011 ... of er goed op wrijven .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cannonball Geplaatst March 18, 2011 Rapporteren Share Geplaatst March 18, 2011 als je de wax maar goed uitwrijft voor dat het opdroogt. geeft zo'n plakboel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Libero Geplaatst March 20, 2011 Rapporteren Share Geplaatst March 20, 2011 (bewerkt) Als je de adecco bar monteerd is het wobbellen en wiebelen weg.... google is je vriend Klik vrije vertaling door google chrome: Er is een zeer groot verschil in de grootte en het gewicht tussen de achterste originele bar en de Addco bar. De dikkere bar biedt bijna 700% meer weerstand dan de fabrieks bar. Een van de meest voorkomende klachten bij Grand Cherokee eigenaren is het gedrag van Sway en body roll dat aanwezig is. Daarom is het geen geheim dat een van de eerste mods dat GC enthousiastelingen uit te voeren is naar een sway bar upgrade van de voor een exemplaar van Addco Manufacturing. De meeste eigenarenkiezen ervoor om gewoon alleen de achterkant te upgraden, het verschil in de bochten en handeling is verbazingwekkend. LBody roll en schudden is vrijwel geëlimineerd. De voorste balk upgrade biedt een aantal verbeteringen in overstuur, maar het verschil is niet zo merkbaar. Onderstuur Onderstuur is de situatie die doorgaans de meeste voertuigen hebben uit de showroom. Wat dit betekent is het voertuig "duwt" door een bocht. Dit wordt meestal veroorzaakt door het hebben van een fabriek geïnstalleerd voorzetstuk en ofwel geen achterste bar of een zeer lichtgewicht achterste bar in vergelijking met het voorzetstuk. Ja, door het toevoegen van een achterste bar, zal het merendeel van de onderstuur worden geëlimineerd. Overstuur Overstuur wordt meestal gekenmerkt door het uitbreken van de achterkant. Met de toevoeging van een zwaardere voorzetstuk, kan overstuur worden gecorrigeerd. Sway bar torsieweerstand Koppel weerstand van een anti-sway bar verandert met het kwadraat van de dwarsdoorsnede. Daarom, zelfs een kleine toename in diameter zorgt voor een grote toename in anti-sway bar effectiviteit. De 1 "Addco bar, bijvoorbeeld, biedt bijna 700% meer weerstand dan de 9 / 16" de fabriek bar. Ter vergelijking, aftreden tot een 7 / 8 "Addco bar verlaagt de weerstand tot 382% (merk op dat met de 7 / 8" bar is er te veel onderstuur dus het is niet aanbevolen). De carrosserie van het voertuig niet kan rollen zonder naar beneden te duwen aan de ene kant van de anti-sway bar en tillen op de andere. Als het middengedeelte van de bar is bestand tegen torsie, het beperkt de hoeveelheid van het body rol. Dit is wat uw auto horizontaal zal houden in de bochten. Installatie Installatie van de achterste Addco bar is simpel. Verwijder de 2 bouten beugel en de link arm moer van elke kant naar de fabriek bar verwijderen en vervangen door het Addco bar. Dit kan gedaan worden in een half uur of minder, en zonder opvijzelen van de auto of het verwijderen van wielen. Omdat de meeste schorsingen reizen in een boog, het gebruik van een lift of ondersteunen van het voertuig door het frame en waardoor de wielen om op te hangen kan bar uitlijning en installatie problemen veroorzaken. De opschorting moet op statische rijhoogte voor deze installatie. Zie de grafiek hieronder voor Addco onderdeelnummers. Toe te voegen schaararm ringen (achterste bar) Als gevolg van het uittreden van de fabriek link arm bout, is het raadzaam om een ​​1-1/4 "ring (3 / 4" binnendiameter) aan elke kant, zoals getoond in de foto hierboven toe te voegen. Dit zal voorkomen dat er teveel verkeer van de bar. Deze ringen zijn niet inbegrepen bij de Addco kits en moet worden gekocht bij een lokale schroef / bout speciaalzaak. Veel eigenaren van een upgrade van de Addco bussen geleverd met de achterste bar. Energy Schorsing maakt een set met een uniek kanaal ontwerp en zerk fittingen, waardoor vet te stromen naar de innerlijke bus oppervlakken die voorkomt piepen. De Addco geleverd urethaan bussen die komen met de voorkant bars zijn vrij zacht en de neiging om piepen. Er zijn geen aftermarket bussen beschikbaar voor de voorkant bars als gevolg van de niet-standaard bus ontwerp van de voorkant fabriek bussen. Het is mogelijk om smeerbaar maken Addco voor bussen door het boren en tappen de voorraad metalen bus schelpen en het toevoegen van smeernippels. U kunt vervolgens boor een overeenkomstige gat in de bus voor het vet erin te doen. March 20, 2011 bewerkt door Libero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Libero Geplaatst March 23, 2013 Rapporteren Share Geplaatst March 23, 2013 Ik rij er nu 2 jaar het is echt helemaal perfect! Als een kart de bocht om Niks wiebelen en wobbelen gewoon strak de hoek om 100% aanrader voor je WJ jeep!!! zit er binnen 10 minuten onder....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.