Spring naar bijdragen

Verbruik Xj


Maikee911
 Share

Recommended Posts

er zijn al meer topics geweest over het verbruik van de 4.0 xj en het verbruik verschilde nogal per persoon / wagen. Ik zou gewoon km stand noteren en aftanken, paar dagen rijden en weer aftanken. dan km / liters en je weet het precies. fijne vakantie!

Beste mede jeepers,

ik wou graag weten wat een cherokee 4.0 limited l.o. verbruikt? op de snelweg en stads,

want wil er mee op vakantie naar oostenrijk, en me vriendin en ik wil de weten wat de xj zou verbruiken,

tja vrouwen, :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mede jeepers,

ik wou graag weten wat een cherokee 4.0 limited l.o. verbruikt? op de snelweg en stads,

want wil er mee op vakantie naar oostenrijk, en me vriendin en ik wil de weten wat de xj zou verbruiken,

tja vrouwen, :lol:

Op de snelweg kan je de 1:10 er mee benaderen; met louter stadsverkeer kom je niet boven de 1:5 uit.

Ik heb onlangs na talloze keren tanken m'n verbruiksmeter gereset; deze gaf op dat moment een overall-gemiddelde van 15,6 liter/100 km aan. Maar dat was inclusief terreinrijden en ik rijd veel stadsverkeer.

Het verbruik verschilt niet zo veel als ik mijn XJ van vroeger ('89er) en nu ('98er) vergelijk.

Bij normaal gebruik (afwisselend stad/snelweg, geen terreinrijden) zal je zo rond de 1:7,5 uitkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rijd er erg veel mee op de snelweg en haal een gemiddelde van 1 op 7,5 op benzine en 1 op 6,5 op gas. Wij zijn er mee naar oostenrijk geweest met de caravan erachter (1300kg) en haalde zelfs toen nog een gemiddeld van 1 op 5,5 benzine.

Jeepat

bewerkt door jeepat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...