Spring naar bijdragen

Always Remember The Rebel, Heerde


Utah
 Share

Recommended Posts

Kreeg gister een telefoontje dat een vriendin die mn Wrangler had geleend omdat allebei de Landrovers niet aan de gang te krijgen zijn, mn achterwiel heeft verloren.

De garage die hem heeft opgehaald ga ik zo kijken wat er aan de hand is. Begreep telefonisch dat de bouten zijn afgebroken waar de velg aan vast zit.

Misschien te strak en dan vorst ???? Heb er zondag nog mee in het terrein gezeten

Kijken of ie op tijd klaar is voor Heerde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Op 18 december a.s. is het zover dan kunnen wij allen kennis maken met volledig vernieuwde Grand Cherokee !!!!

De Fiat Group Automobiles Netherlands presenteert in samenwerking met Jeep Club Nederland de nieuwe

Grand Cherokee 2011 in Heerde.

Dat vind ik mooi....

Helaas zijn we niet mee bij....2246860.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is geen Fiat 500

Is Abarth 500 !!!

En als ik moet kiezen en hem in NL moet rijden....doe mij die Abarth

Is een FIAT 500 Abarth 695 Tributo. :D

Al had ik liever gezien dat ze met de Jeep Phoenix zouden komen. :lol:

jeep-phoenix-720.jpg

bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een FIAT 500 Abarth 695 Tributo. :D

Al had ik liever gezien dat ze met de Jeep Phoenix zouden komen. :lol:

jeep-phoenix-720.jpg

what de F...? Fiat Panda Jeep? Gelukkig heb ik er geen geld voor :rolleyes:

zit nog steeds in een visueuze cirkel : 2 Jeeps, daardoor kan ik niet sparen voor wat anders :blink:

lucky me :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach alles gaan wennen zeg men :unsure: , al kan ik nauwlijks geloven dat de Abarth ooit bij mij op de oprit zal komen, het afgebeelde voertuig bij Utah is moeite van aanzien ook al niet waard.

Ben blij dat ik in bezit ben van mijn drietje, er zit volgens mij geen plastic aan, tegenwoordig maakt men ze bijna geheel van dit on voorspelbare materiaal, graag zou ik de Jeep Phoenix eens proberen, gelijk de aanrij hoeken even checken :D

OT OP HEERDE DAN MAAR TOT MORGEN

bewerkt door aitze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18 december a.s. is het zover dan kunnen wij allen kennis maken met volledig vernieuwde Grand Cherokee !!!!

De Fiat Group Automobiles Netherlands presenteert in samenwerking met Jeep Club Nederland de nieuwe

Grand Cherokee 2011 in Heerde.

De Quadralift 10 cm omhoog en de bagger in met dat ding (hij glimt te veel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18 december a.s. is het zover dan kunnen wij allen kennis maken met volledig vernieuwde Grand Cherokee !!!!

De Fiat Group Automobiles Netherlands presenteert in samenwerking met Jeep Club Nederland de nieuwe

Grand Cherokee 2011 in Heerde.

index9.jpeg index8.jpeg

:wub:

Ik heb hem net achter slot en grendel gezet, het ziet er wel mooi uit. Trouwens wie denk je wie de sleutel heeft :D:P

De crossbaan is hard en wit dus dat wordt zeker glibberen maar wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag naar de presentatie van de nieuwe Grand gekeken. Meen toch echter dat ik hem 2 maanden geleden in Velp al gezien heb bij de plaatselijk dealer. :lol:

In ieder geval was weer een ouderwets gezellige dag. Paar nieuwe gezichten gezien met een behoorlijke :D op hun gezicht.

JCN bedankt. Het was weer een mooie afsluiter van het oude jaar.

Op naar 2011. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...