Spring naar bijdragen

het grote "wat heb je pas gekocht" topic


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

winterbanden discoverer cooper AT M&S gekocht, weliswaar 2e hands maar ja

+ bij kwik fit er onder laten zetten (banden om velgen leggen balanceren ,originele velgen enbanden eronder vandaan en andere setweer onder de auto 50 euro)

viel me reuze mee dus

alleen zei die gozer dat de achteras keerring lekte

ja daar krijg ik dus weer pijn in mijn buik van (lees kost weer poen denk ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ow dat is een mooi ding....zit ook al poosje te twijfelen, of dat of een VIAR

maakt qua aanschaf niet zoveel uit.

ik ben benieuwd naar je ervaring ermee

pt10b.jpg

Vandaag Beest hebben we de boel in elkaar gezet.

En de eerste testen waren super.

Tank staat op 330Bar

Ventiel op 8Bar.

Gaat echt toppie.....

Mazzel Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Ebay...leuk voor erbij (voor weinig)

GEKO-201-1.jpg

Whether it's hiking, biking, camping, boating, driving or hunting, our range of Garmin personal navigation products make it easy to get there and back. Much more than just a global electronic positioniong device, each rugged navigator in the Garmin range is built to handle the Great Outdoors - and still keep you on track. Garmin is a leader in Global Positioning System (GPS) technology and an innovator in consumer electronics, serving both the aviation and consumer markets. The colourful Geko GPS navigators are the smallest and lightest waterproof GPS units to hit the market - inexpensive, with sleek designs and simple-to-use operating systems.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus even zoeken Willem en je heb weer een andere.

b05e_1_b.JPG

Pijpje kun je zelf maken en klaar is Willem....

Heee Keb ook zo'n lampenkap onder de motorkap. Kan je misschien alleen ff vertellen waar de aan/uit schakelaar zit............. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

operatie geslaagt,

was wel heel zwak die spier, maar is niet zo raar waneer die een halfjaar los heeft gelegen

dus nog een 4 a 5 maand heel rustig aan doen.

ik ben wel verbaast over de pijn, die is nu al zoveel minder dan voor de operatie, stel dat dat zo blijft dan teken ik er al voor....dus met mij gaat het opperbest, maar nog rustig aan voorlopig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK ik zal het ééns proberen, ben net al bezig geweest om een foto te plaatsen nog niet gelukt. aanhouder wint!

heb net een foto proberen te plaatsen bijpersonal profile, als mijn usersname klik zie wel een foto en dij de topic niet. Hoe verander ik mijn gegevens als cj 7 en zo. en die poppetjes van hiernaast. Ik weet ik ben een zeurder, maar goed als je niet vraagt weet je niks. HK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...