Spring naar bijdragen

het grote "wat heb je pas gekocht" topic


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Tijd voor een paar waakhonden :P

(Gelukkig, Ab heeft me nog steeds niet van het internet afgehaald)

Evert, hier in de achterhoek is dat allemaal niet nodig. Ga ook bij achterhoekers nooit aanbellen maar gewoon door de achterdeur binnen komen.

Om je de sfeer van de achterhoek te laten proeven zien we jullie graag ook een keer door de achterdeur binnen komen.

Tot gauw

Waakhonden ,Poeh!......wat zijn we weer aardig!

Ik hoopte jullie aan te treffen maar helaas...............we spreken wel even een keer af , neem ik Sonja ook mee!

Altijd doen Walter. We zijn nog niet bezig, maar drank staat al in de provisie kast en koffie is er altijd.

Zeker leuk Sonja een keer te ontmoeten. Tot gauw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waakhonden ,Poeh!......wat zijn we weer aardig!

Ik hoopte jullie aan te treffen maar helaas...............we spreken wel even een keer af , neem ik Sonja ook mee!

hmm. sarcasme wordt niet begrepen ....

zal er een andere smiley bij zetten

Tijd voor een paar waakhonden :P

@kollee2 denk dat dat nog de enige plek in NL is waar je je deru open kunt laten....

on t

Olie

Extendatrunk..

42633-01.jpg

is dat een hele bak of alleen een afdekplaat ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Features include: Largest secure storage available for Jeeps® with rear seat removed, 12.5 cubic feet of storage, secure when tailgate is locked (no additional keys required), twin-walled structural plastic provides superior strength, durability and water resistance. Trunk uses the original seat hardware to secure it in place. Quick-access lid - removes quickly and slides to floor for carrying oversized loads without removing entire trunk. Lid slides out to form picnic area for tailgating. Easy installation (no drilling required for TJ applications).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Features include: Largest secure storage available for Jeeps® with rear seat removed, 12.5 cubic feet of storage, secure when tailgate is locked (no additional keys required), twin-walled structural plastic provides superior strength, durability and water resistance. Trunk uses the original seat hardware to secure it in place. Quick-access lid - removes quickly and slides to floor for carrying oversized loads without removing entire trunk. Lid slides out to form picnic area for tailgating. Easy installation (no drilling required for TJ applications).

Daarom, deksel zit er ook op en kan eraf. :P

.. hij is aan alle kanten dicht.. daar ging het me om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast laredozwart

cimg0365kn1.jpg

cimg0361hf3.jpg

cimg0360sy3.jpg

Hallo

ik hoop dat het lukt dan zijn hier de foto's van mijn nieuwe bullbar,sidebar en achterbumper

alles is van rvs en het is door iemand voor mij gemaakt

gr geert

sorry heb ik verkeerd geplaatst moet eigenlijk in wat heb ik pas gekocht

mischien wil de moderator het bericht verzetten

bvd geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...