Spring naar bijdragen

18 april JCN Tour Brabant/Limburg


Ab
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Was een prachtige dag, wat alleen dus het gevolg had van erg veel fietsers en wandelaars op de route, die het niet altijd even plezierig vonden als er een aantal Jeeps voorbij kwamen met stof wolken zo groot als een vulkanischeaswolk:P. Was een mooie route met bijna geen verharde wegen top dus.

Foto's zijn aan het uploaden die plak ik er zo bij

En dit zijn de foto's dan!-KliK-

bewerkt door Paparazzi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een prachtige dag, wat alleen dus het gevolg had van erg veel fietsers en wandelaars op de route, die het niet altijd even plezierig vonden als er een aantal jeep voorbij kwamen met stof wolken zo groot als een vulkanischeaswolk:P. Was een mooie route met bijna geen verharde wegen top dus.

Foto's zijn aan het uploaden die plak ik er zo bij

Ik had een jeepje voor me die gaf een dot gas langs wat oude mensjes en ik kreeg een grote bek..... STELLETJE MELOOTEN ZIJN JULLIE GEK GEWORDEN!!!! wel met een zachte g :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De plaatselijke As wolk in en rond om steensel/eersel is weer gedaalt.

erg mooie route... JCN bedankt:D

Ook stukje zwart in de route... wel erg zwart zat na een paar meter al vast. Lier wou niet mee werken maar dat was al snel verholpen door de mensen om de auto heen.... Ik moest er in blijven zitten van Ed.... kan niet zo goed luisteren:P

Veel mensen met onbegrip maar ook een aantal die ons bedankte dat wij stapvoets reden.... om zo de stofwolken te voorkomen.... wat al moeilijk was als je er over heen liep XD

Mijn hond heeft lkkr kunnen rennen over de zandpaden en is nu ook weer helemaal schoon:P nu de baas nog....

Maar 1 foto kunnen maken....:bye1: Vond het wel de moeite waard.

Tot volgende week @ de boze wolf.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben ook een fijne dag gehad.

Een mooie Route, gezellige Jeeper, mooie weer......topdag!

Bedankt JCN emocorap002hlve1.gif

Veele Fotos hebben we niet kunnen maken...eerst veel "Staubwolken" van andere Jeeps.....en later wenig andere Jeeps te zien3374711.gif.

Veel mensen met :P gezichten.....maar ook welke met :bye1: en :lol:...."haha,...de witte platte heeft geen Navi,eh?!?"

....was onze eerste RoadbookTour en bij de volgende vergeet ik ook niet naar de plaatjes te kijken....3360553.gif

groetjes

Alex & Dee:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben een leuke dag gehad, het was voor ons ook de eerste keer dat we een bolletje-pijltjes route hebben gereden.

We hadden op het laaste stukje een leuk groepje gevonden.

Kortom het was een leuke dag, en JCN bedankt voor de leuke route die jullie hebben uit gezet voor ons.

Groeten Chris en Danielle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeker een geslaagde dag.. en ook erg mooi weer. [ATTACH]7227[/ATTACH][ATTACH]7228[/ATTACH][ATTACH]7229[/ATTACH]

ohh kameel dus jullie kwamen toch langs de A2 af. dan is theo-cj7 toch de winnaar van de koelkast. ik zal je een ding vertellen kameel ik ken dit pad wel dromen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toer was perfect uitgezet, helaas konden wij hem niet helemaal afmaken omdat de plicht roepte

JCN bedankt!!!:P

dit pad langs de A2 kun je maar beter vermijden in clubverband als je geen problemen wilt hebben met die mannen in groene uniformen. en het ligt ook nog aan een EIGEN WEG. ik weet 't het is een mooi pad. maar dit pad is zeer geliefd door 4x4 rijders. en diverse bomen langs het pad vertonen ook sporen van lierkabels van sukkels :bye1: die nog nooit van boomlinten hebben gehoord
ohh kameel dus jullie kwamen toch langs de A2 af. dan is theo-cj7 toch de winnaar van de koelkast. ik zal je een ding vertellen kameel ik ken dit pad wel dromen.

Pad langs de A2is van de Afrit Leende tot aan het viadukt inderdaad eigen weg, vanaf het viadukt richting Hut van mie pils is gewoon operbare weg:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ohh kameel dus jullie kwamen toch langs de A2 af. dan is theo-cj7 toch de winnaar van de koelkast. ik zal je een ding vertellen kameel ik ken dit pad wel dromen.

beetje zand in de ogen strooien natuurlijk... :bye1:

Het was weer een heerlijke dag.. iedereen bedankt. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toppie :P

Een leuke dag gehad, mooi weer en een leuke route door een mooie omgeving.

de meeste stukken alleen gereden met de vrouw, het navigeren ging haar goed af ( ze mag blijven ):lol:

En ja hoor daar was de modderbak, daar zijn we maar is een poosje in blijven zitten om af te koelen.

Met behulp van lieren kwamen we verder, was wel ff raar dat er een boom over stak :lol: en hij kwam van links.

Ik had hem niet gezien maar de andere wel, nog bedankt voor de hulp jongens :bye1:

Al met al een leuke dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toer was perfect uitgezet, helaas konden wij hem niet helemaal afmaken omdat de plicht roepte

JCN bedankt!!!:bye1:

Pad langs de A2is van de Afrit Leende tot aan het viadukt inderdaad eigen weg, vanaf het viadukt richting Hut van mie pils is gewoon operbare weg:yes:

vanaf afrit leende tot het eerste huis is eigen weg. een paar slimmerikken hebben het bordje weggehaald. vanaf het eerste huis naar de hut van mie peels is openbare weg.

ps bedank de ojoc maar voor het grootste gedeelte van het uitzetten van de route :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige dag gehad. Wat stoffig en regelmatig in contact met "wandelaars" en "fietsers" die minder tolerant waren. Maar goed hier een link met wat foto's. Brabanders zijn blijkbaar minder gastvrij.

http://picasaweb.google.nl/Ollie.B.38/JeeptourBrabant2010?feat=directlink

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor de voetgangers, fietsers en voor het testen van mijn nieuwe bandjes was het niet de mooiste dag, maar ehh voor de rest weer een superdag gehad. Weer leuker Jeepers ontmoet en Jr. had ook een prima dag.

Bedankt weer allemaal en tot de volgende keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weer een hele leuke dag gehad eerste km samen met Chris en Danielle gereden later achter Paparazzi en zijn vrienden aan stof gehapt:wacko:

heerlijke picnic gehad in de natuur :P

moesten helaas iets eerder afhaken de stof icm hobbelen was voor Ed niet zo fijn dus rond drie richting huis gegaan.

maar weer top route gemaakt door de JCN:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige dag gehad. Wat stoffig en regelmatig in contact met "wandelaars" en "fietsers" die minder tolerant waren. Maar goed hier een link met wat foto's. Brabanders zijn blijkbaar minder gastvrij.

http://picasaweb.google.nl/Ollie.B.38/JeeptourBrabant2010?feat=directlink

Mooie foto's Olaf!

Leuke dag gehad! prima Jeepers om ons heen :P, Syl en Jolanda hebben zelfs een "kleurtje" gekregen in Red Hot.:lol: We dachten dat de lokale brabanders stonden te wuiven.. maar van dichtbij bleken dat één vinger gebaren óf vuisten te zijn:(. Terwijl we vaak stapvoets voorbij gingen..Is overigens wél luxe in een Waggy cruisen door de bospaden! en gezellig hé Ed en CK met z'n drietjes voorin:D?

JCN bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We moesten er wel een paar uurtjes voor rijden, maar deze dag was super:D

Schitterende route en schitterend weer:) kun je ook zien aan de mooie foto's.

Enige mindere waren de voetgangers die niet altijd even vriendelijk waren:wacko:

Iedereen die meegeholpen heeft aan deze heerlijke dag bedankt:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...