Spring naar bijdragen

18 april JCN Tour Brabant/Limburg


Ab
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

houd er rekening mee dat er dit weekend op de snelwegen rondom Eindhoven wordt gewerkt aan de weg. de randwegen zijn dan niet beschikbaar. kom je vanuit het noorden westen via de A2 0f A50 of A58 houd dan de hoofdrijbaan Maastricht-Venlo-Antwerpen aan. en daarna de weg vervolgen over de A67 richting Antwerpen aan. en daarna neem je afslag Eersel. kom je uit het zuiden via de A2 of A67 dan moet je ook de hoofdrijbaan nemen richting Antwerpen toe en daarna afslag eersel. kijk op www.werkenaandeweg.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ich habe auch versprochen nach Geburtstagparty von Freundin zu gehen also

den Tour wird denn nichts.

Ich traue auch meine Kuehlung nicht habe ein Leck in Heizkörper also kann leider nicht kommen.

wens jullie allemaal een leuke dag . het weer is in iedergeval super

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dee, ist Lieb bedanke mich Naechstes mahl gern Muss richtig nicht zi spaet wieder hier sein also wir sehen uns in Knuelwald oder hier wann du noch was beim Frits zu machen hast.

Ich lade euch ein hier was zu Essen in ein von unseren restaurants in Giesbeek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanaf vrijdag 19 maart tot maandag 22 maart

Van vrijdag 19 maart 20.00 uur tot maandag 22 maart 05.30 uur is de Randweg Eindhoven (A2/

N2) richting Maastricht/Antwerpen dicht tussen Eindhoven Airport (afrit 29) en knooppunt De Hogt.

Ook Centrum/Strijp (afrit 30), Veldhoven (afrit 31) en Veldhoven Zuid (afrit 32) zijn dicht. De A2,

tussen knooppunt Batadorp en knooppunt De Hogt, is wel open. Verkeer wordt ter plaatse omgeleid.

Steensel is wel bereikbaar via A67, afslag 32, Eersel. Daarna borden Steensel volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

F.M. Foute Mededelingen ?

hoezo foute mededeling. ik kan je vertellen dat het gisteren op sommige wegen in Eindhoven een puinhoop was. want de N279 van Helmond naar DenBosch en terug was terhoogte van Veghel ook afgesloten. ik heb gisteren 2 koelritten gehad. naar Breda en Utrecht toe. en natuurlijk weer hoelveelheid gratis eten meegekregen voor thuis. dus eet voor de komende week weer voor niets :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik twijfel nog

in het bosje spelen van Lansard met ORC of de tour

over een maandje kun je met de jcn ook in het bosje spelen op landsard. en de orc komt er gemiddeld 6x perjaar. dus je kunt nog genoeg spelen in de zandbak van landsard. ik zou voor de tour gaan. misschien kom je wel een groen soesje tegen die kunt laten staan als ie vastzit. en of ik erin zit is vraag 2 :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...