Spring naar bijdragen

18 april JCN Tour Brabant/Limburg


Ab
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

.....ik haal het lidmaatschap er nooit uit, maar vraag me af als je lid bent krijg je dan ook een leuk magazine bij de Jeepclub? moet zeggen dat ze dat bij Lan&%#ver best goed voor elkaar hebben. Maar goed, 2500 leden.....

Typisch een Hollander, het moet er weer "uit te halen" zijn.

Bij LR werkt het allemaal iets anders, daar doet de importerur ook financieel mee. Bij JCN is het allemaal liefdewerk en oud papier.

En een magazine........leuk idee, ik zou zeggen, stel het eens voor bij JCN :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij JCN is het allemaal liefdewerk en oud papier.

En een magazine........leuk idee, ik zou zeggen, stel het eens voor bij JCN :rolleyes:

dat heb ik ook alleens gevraagd aan de jcn oprichter Ruud. die zei tegenmij: daar hebben we het jeeppforum voor. en het scheelt weer een hoop papierwerk. ik zei bij de ojoc betaal je 45,- per jaar nu 50,- en 4x per jaar een clubblad in huis. en bij de jcn 60,- een geen clubblad. toen zei ruud dat geld besteden we liever aan andere doelen uit binnen de club. vind het wel jammer dat de jcn geen clubblad heeft. anders was ik nog lid gebleven van de jcn. al was het alleen maar voor het clubblad. dat is ook een van de redene dat ik nog lid ben van de ojoc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...... ik zei bij de ojoc betaal je 45,- per jaar nu 50,- en 4x per jaar een clubblad in huis. en bij de jcn 60,- een geen clubblad. toen zei ruud dat geld besteden we liever aan andere doelen uit binnen de club. vind het wel jammer dat de jcn geen clubblad heeft. anders was ik nog lid gebleven van de jcn. al was het alleen maar voor het clubblad. dat is ook een van de redene dat ik nog lid ben van de ojoc

Vergelijk het aantal evenementen van de OJOC eens met de Jeepclub: 5 bij de OJOC en 17 bij de Jeepclub. Dan is voor mij de keus gauw gemaakt en dat voor maar € 10,- meer per jaar. Ik rijd liever met de Jeep dan een clubblad te lezen. Alhoewel een clubblad best een toegevoegde waarde heeft......

bewerkt door Petra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergelijk het aantal evenementen van de OJOC eens met de Jeepclub: 5 bij de OJOC en 17 bij de Jeepclub. Dan is voor mij de keus gauw gemaakt en dat voor maar € 10,- meer per jaar.

Maar als je nooit ergens naar toe gaat is de agenda toch niet belangrijk?:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nog een hele tour om er eens geen discussie van te maken.. ;)

fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
:rolleyes:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb nog alle clubbladen sinds ik lid ben van de ojoc. ik geloof vanaf sept 1992. en een clubblad is wel iets blijvends. als op het jeepforum ooit eens een hardnekkige virus de kop op steekt. kan alles in een keer foetsie zijn. van alles wat hier geschreven is. dat is wel zonde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...