Spring naar bijdragen

grote verbouwing


Menno
 Share

Recommended Posts

Hogere rem druk en meer pulsatie van de rem druk. Was meer een vraag, niet als kritiek bedoelt. Koper buigt makelijker, hier kan je stalen remleiding op de rol krijgen of op verschillende lengtes met de wartels en dubbele flenzen er al aan. Het mooiste is de remleiding met de buig veer er om heen kun je met de hand buigen zonder dat je er kinks in krijgt.

ik zag het ook niet als kritiek, was voor mij ook meer een vraag:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

vanavond begonnen met steunen te maken voor de langsarmen

beetje slijpen en gaatjes boren.

IMG00093-20091221-1954.jpg

zo iets moeten ze komen vast te zitten

IMG00094-20091221-1954.jpg

, maar daarvoor moeten wel de voorste steunen losgehaald worden

IMG00100-20091221-2127.jpg

IMG00101-20091221-2127.jpg

beetje vast hechten

IMG00096-20091221-2012.jpg

arm erin en zo moet het komen.

IMG00098-20091221-2107.jpg

krijg nu alleen de bout van de andere arm er niet uit, zit vast gerot op het rubber.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aangezien ik nergens veerschotels kan vinden voor op het chasis ben ik maar begonnen om zelf wat te maken, eerst maar een een stuk ijzer een beetje rond gemaakt.

IMG00103-20091222-1543.jpg

daarna een stuk versteveging strip eromheen geslagen

P1040258.jpg

een bus eringelast en op het chasis vastgehecht

P1040260.jpg

nog een strip erbij, en als alles op de goede hoogte zit komt er nog een dwarsstrip opgelast.

P1040261.jpg

P1040263.jpg

ijzer was op dus ben vroeg klaar.

ik ben erg benieuwd of dit allemaal gaat werken, het is allemaal een beetje op gevoel/gok

bewerkt door Menno
Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee de tweede veersschotel ook gemaakt veren er tussen brug omhoog om te kijken of de hoogte een beetje overeen komt met achter.

en wat denk je de brug blijft omhoog gaan zonder dat de auto van de steunen komt, veren worden helemaal plat gedrukt. shit!!

maar goed hier en daar wat verzameld

P1040264.jpg

dit allemaal geprobeerd ging hem niet worden, mooi balen zag me geest al weer dwalen.

een beetje aan het bellen geweest toen kon ik verlengde range rover veren halen.

P1040265.jpg

P1040267.jpg

P1040266.jpg

zijn dus precies goed, kwa hoogte hoefde ik niks meer aan te passen.

nu dacht ik alleen slim te zijn door me vooras 10cm meer naar voren te plaatsen ivm steile wanden, maar even niet aan mijn stuurstang, panhardstang in combi met pitmanarm gedacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet er nog effe een paar keer omheenlopen, of de as moet 10cm terug naar achter of een kortere pitmanarm, als die al bestaat, of het hele stange stelsel aanpassen.

maar als ik alles 10 cm terug moet zetten moet ik weer net precies uitkomen als het nu staat, want het klopt kwa hoogte, breedte verhouding precies en daar ben ik eigenlijk wel blij om, in 1 x

ik dacht ook nog om de pitman arm naar voren te zetten maar dan heb ik volgens mij een verkeerde besturing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...