Spring naar bijdragen

grote verbouwing


Menno
 Share

Recommended Posts

vandaag verder het hele dashboard er in gezet

IMG00034-20091121-1326.jpg

ook de b&m shifter aangepast om de kabel erop te krijgen,

even met de plasmasnijder een stukje uitgebrand

IMG00032-20091121-1325.jpg

de rest mooi af gevijld

ik ga ook maar gelijk een nieuw middenconsol maken, eerst een houten mal, ga later polyesteren

IMG00035-20091121-1913.jpg

IMG00036-20091121-2007.jpg

IMG00037-20091121-2010.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

vandaag nog een paar stoelen binnen gekregen, met zogenaamde passtrips voor de wrangler, het 1 en ander gemonteerd, en wat ik al vermoede, veelste te hoog natuurlijk.

dus net maar even wat slijpen, lassen, boren, weer passen en het is een stuk beter, nog niet helemaal naar me zin, maar het zit best goed.

P1040203.jpg

P1040205.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Menno,

Als ik het zo zie zijn het grand cherokee stoelen, zou je is kunnen meten hoe breed ze zijn. Ik wil ze namelijk eventueel ook in mijn wrangler zetten maar ben bang dat het niet gaat passen ivm. middenconsole die is namelijk vrij breed en groot. Als ik wat maten heb zou ik is kunnen kijken of het gaat passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gr. rondom schijf en locker, maar moet ze nog halen en sta niet raar te kijken als het niet klopt. gaat nog al traag en moeizaam namelijk

en polyesteren blijf ik leuk vinden, heb al 2 boten ook gebouwd

Ik ben hoogst waarschijnlijk ook voorzien van andere assen. Nu even de laatste kleine punten oplossen.

Hier in de buurt heeft iemand trouwens patrol assen te koop van het lange model 2003. Hij verkoopt ze compleet met schijven , klauwen , vrijloopnaven voor , sper achter en aandrijfassen voor 550 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inmiddels de console zwart gespoten, en de hele dag zon beetje aan het klooien geweest net de shifter, probleem was bij de nieuwe shifter dat de kabel er aan de voorkant op moest en de bevestiging moest geheel worden gewijzigd, maar goed hij zit er in en werkt ook nog

IMG00052-20091128-1931.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja assen opgehaald moest alleen nog even naar het centrum van rotterdam voor de aandrijfassen, maar dan heb je ook wel aandrijfassen!!!

De assen lagen in Numansdorp begreep ik. Waar moest je zijn voor de aandrijfassen. Industriegebied bij de spaanse polder? Ga je nu naar bladveren ombouwen of toch anders doen?

postpics.gifvan de patrol assen

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Menno

Per week vervoer ik 15 a 25 containers voor sloperijen / autodemontage bedrijven in de regio Rotterdam , Den haag en Amsterdam. Aan een paar van die bedrijven die in japanse auto's zitten had ik gevraagd of zij wilden kijken voor patrol assen van het type 2001 en jonger. Die zijn namelijk het sterkst met 33 spline steekassen en sterkere homokineten en hebben zeker weten een sper achter zitten. Via een iraanse sloperij kwam ik aan het adres van Marcel en wist ik dat hij die assen te koop had staan. Ik wist dat jij ze zocht dus gaf ik jou het nummer van Marcel.

En je weet hoe het gaat he. Zij hoeven mij niet te kennen maar ik ken wel veel van hun.

En dat van die pics was bedoeld voor de patrol assen. Wil wel eens zien in wat voor staat ze verkeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is even wat anders he een aandrijfas van een patrol:yes:

Als ik goed ben geinformeerd kunnen deze assen zonder probleem 38 tot 40 inch banden aan.

Op je eerste foto zie je gelijk het probleem dat ik zou tegen komen met mijn cj8. Het difhuis zit voor mij te ver naar de bijrijderskant toe. Als ik met patrol assen aan de gang ga moet ik naar de oudere type assen toe. Deze zijn iets smaller als de nieuwere type assen en dan kom ik wel goed uit met mijn bladveren.

Ze zien er goed uit zeg die assen. Zaten tot voor kort nog onder een 3.0 DI long body patrol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanavond de boel van de achteras gesneden en vlak gemaakt,

ik sta nog in 2 strijd of ik de veren op de as doe of onder de as, als ik ze op de as doe gaat ie zon 15cm omhoog, maar ik kan dit weer terug werken door de bodylift te verwijderen en standaard schommels te plaatsen.

IMG00060-20091201-1900.jpg

IMG00061-20091201-1920.jpg

IMG00063-20091201-2016.jpg

IMG00064-20091201-2119.jpg

IMG00066-20091201-2120.jpg

kwaliteit van me fototoestel op me telefoon wordt wel minder, lens zit vol met krassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...