Spring naar bijdragen

aanschaf jeep grand cherokee


invader
 Share

Recommended Posts

goede avond. ik heb een paar vragen.

ik ben van plan om een jeep grand cherokee te gaan halen om te gaan offroaden, ik heb nog geen ervaring en weet ook niet goed welke serie van de grand cherokee ik moet kopen en of welke het beste is voor te offroaden.

ik heb gekeken en heb gezien dat de grand cherokee ( zj ) 3 series heeft: limited, orvis en de laredo.

er zullen vast ook verschillen in zitten met de performence in het terrein dat zou ik graag willen weten welke er nou het best voor geschikt is.

en jaja ben nog niet klaar.... een v8 is natuurlijk het mooiste (5.2L) maar wat gaat mij dat kosten als ik op LPG ga rijden qwa wegenbelasting en verzekering.

graag zou ik hier wat hulp bij willen.

bij deze alvast bedankt.

groeten Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

hallo Sander het verschil tussen de limited en de orvis is volgens mij dat de orvis donkergroen leren bekleding heeft en standaard iets opgehoogd is

de limited heeft een 4.0 liter l6 motor ,een 5.2 v8 motor en een 5.9 v8 motor

en de laredo is volgens mij een beetje de kale versie ik weet het niet 100%zeker maar volgens mij heeft de laredo alleen achterwiel aandrijving

en volgens mij geen leren bekleding

als ik jou was zou ik wel voor de v8 gaan .en als het effe kan voor de 5.9

niet dat de l6 motor slecht is in tegendeel, maar ik vind het geluid en de kracht van die v8 gewoon super!!!

nou succes met je zoektocht er zijn er zat te vinden:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De uitvoeringen die je noemt , hebben alleen maar betrekking op de uitvoering , (leer /airco etc.etc.)

Ik zou NIET voor een V-8 i.v.m. het gewicht in het terrein.

Eventueel zou een XJ nog beter zijn Qua gewicht.

Maar wil je de auto ook dagelijks gaan rijden ?