Spring naar bijdragen

aanschaf jeep grand cherokee


invader
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

heb een vraag aan zeveel mogenlijk van jullie, eigen mening met de ervaring over de guadratrac...

groeten Sander

Heb een ZJ van 1996, 4wd werkt prima: al heel wat toeren ook in terrein uitgehaald. Komt altijd goed mee.

Voordeel(nadeel) dat je continu 4WD hebt.

Visco gaat ca 200.000 mee dus bij auto van die leeftijd óf al vervangen, óf moet nog vervangen worden.

Kosten visco is niet hoog; wel veel werk dus als je het moet laten doen kost dat geld.

Ben ZEER tevreden over mijn GC; vaak gedacht, nu gaat ie eruit, altijd blij dat ik hem heb gehouden....

Als je goedkoop (ook terrein) wilt rijden (en je kan niet zelf sleutelen) is Jeep wellicht niet de juiste keuze....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt, voor de info, heb gister toevallig gelezen van die fisco vervangen dat je het zelf kunt doen ( heb monteurs opleiding gehad ) dus dat zal wel lukken.

en permanent 4wd is ook niet echt iets om je aan te ergeren denk ik als je straks niet anders gewend bent.. naja ben nou bezig met mijn Caddy te verkopen.

als die verkocht is gaar de Jeep komen.

Groet Sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hee Invader,

Als je nog zoekende bent naar een Laredeo, heb net zelf een ander GC gekocht dus die van mij gaat er uit.

Heeft wel een wat hogere kmstand maar daar is de prijs dan ook naar.

Alles werkt en dat is tenslotte al heel wat voor een Jeep :lol::lol:.

Oja en ik heb alles in kleur gespoten:whistle:

Hier het linkje van Jeepforum

http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=15998

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi,

bedankt voor het aanbod paprazzi, maar ben de afgelopen weekenden proefritjes gaan maken en ben echt helemaal verkocht aan de limeted gc met V8, geweldig gewoon!

wat een kracht en nog meer kracht en dan denk je het gehad te hebben..... nog meer kracht...

hopelijk dit weekend nog een proefrit in doutichem.

naja nogmaals bendankt maar ben helemaal bekeerd:P

vriendelijke groeten Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

netjes, zag namelijk een cherrybomb op marktplaats voor 30 euro maar weet echt niet of dat een goede is??

Dat zijn die rode cherryboms, die roesten met een jaar, kleine 2 jaar eronder uit, zou ik niet doen. Ga voor de RVS uitvoering, die kost €90,- excl btw maar zit er een autoleven lang onder. Zijn te krijgen bij o.a. Co Oskam in Cothen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn die rode cherryboms, die roesten met een jaar, kleine 2 jaar eronder uit, zou ik niet doen. Ga voor de RVS uitvoering, die kost €90,- excl btw maar zit er een autoleven lang onder. Zijn te krijgen bij o.a. Co Oskam in Cothen.

Aha ook in RVS leverbaar, stond in de planning om een cherrybom te plaatsen, wist dat ze hard roesten maar dacht voor 30 of 40 euro zet ik er elk jaar gewoon een nieuwe onder. Maar dat is dus niet nodig.

Goeie tip:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

de proefrit in doutichem bij ( jeep dodge dealer )

is goed bevallen, heb achtjes gereden op ee groote parkeer plaats en toen hoorde ik gekraak ( leek wel of het wiel ergens op aan liep ) verder niks, ja wat gebruiks schade maar het is geen nieuwe auto dus neem ik maar voor lief.

einde van de proefrit tegen de verkoper gezecht dat ik een raar geluid hoorde bij het rechter voor wiel.

we hebben de auto op de brug gezet en onbelast laten rijden op de brug, toen bleek dat het rechter voor wiel niet aangedreven werdt ( 96 model dus permanente 4 wiel aandrijving. ) ook als je het wiel aanduwde draaide die nog niet mee.

het zou gemaakt worden en nieuwe apk + er zit sinds een week een nieuwe waterpomp op.

deze week afspraak maken voor hem op te halen.

dit was me verslag van de proefrit AUB wat reacties.

vriendlijke groet sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de proefrit in doutichem bij ( jeep dodge dealer )

is goed bevallen, heb achtjes gereden op ee groote parkeer plaats en toen hoorde ik gekraak ( leek wel of het wiel ergens op aan liep ) verder niks, ja wat gebruiks schade maar het is geen nieuwe auto dus neem ik maar voor lief.

einde van de proefrit tegen de verkoper gezecht dat ik een raar geluid hoorde bij het rechter voor wiel.

we hebben de auto op de brug gezet en onbelast laten rijden op de brug, toen bleek dat het rechter voor wiel niet aangedreven werdt ( 96 model dus permanente 4 wiel aandrijving. ) ook als je het wiel aanduwde draaide die nog niet mee.

het zou gemaakt worden en nieuwe apk + er zit sinds een week een nieuwe waterpomp op.

deze week afspraak maken voor hem op te halen.

dit was me verslag van de proefrit AUB wat reacties.

vriendlijke groet sander.

Tenback is een prima dealer, is daarnaast een sponsor van de Jeepclub en dat is toch een vreselijk groot pluspunt.

Gefeliciteerd!

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke dan bedankt jongens, ben super blij eindelijk DE auto gevonden en dus ook bij een goede dealer, heb er wel wat kilometers voor moeten aflegge ( maastricht ) maar was zeker de moeite waard als ik hem heb gekocht plaats ik wat foto's

groet Sander. nog bedankt trouwens voor al jullie informie op al mijn gevraagde vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jongens nog even een ( vraag )

de grand cherokee bij tenbach auto's is zonder garantie, maar omdat de waterpomp en die rechter vooras kapot is ben ik toch een beetje bang.

want als je te lang met een kapotte waterpomp hebt gereden kan er na der hand nog meer kapot gaan en die as wist hij ook niks van, terwijl hij altijd bij hun in onderhoud is geweest...

ik ga vragen of ik er garantie bij kan krijgen doe ik hier goed aan of zeggen jullie van bedenk je nog maar eens.

tuurlijk moet ik zelf beslissen maar wil toch wel graag wat reacties.

groet Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tenback is Bovag dealer, en zegt over hun eigen occasions:

Wij presenteren u onze beste gebruikte auto's: grondig gecontroleerd, 100% gegarandeerd. Voordat een auto zijn kwaliteitscertificaat waardig is, moet deze weer aan de fabrieksnormen voldoen. Carrosserie, motor, onderstel; alles wordt beoordeeld en zonodig gecorrigeerd. Onze occassions zijn dus eigenlijk weer zo goed als nieuw.

Leeftijd, kilometerstand, geschiedenis, aanschafprijs en een dosis geluk bepalen uiteindelijk of een goede koop hebt gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke bedankt voor het citaat, maar dan nog over dat rechter voor wiel, vindt ik nog steeds appart.

naja ik ga ze bellen en probeer gewoon of ik garantie kan krijgen alles is beter als niets... ben je toch met me eens?

groet Sander.

Precies, gewoon proberen.

Je zegt dat je 'm zonder garantie meekrijgt. Dat wil waarschijnlijk zeggen dat je een super deal hebt gemaakt. :wub:

Probeer anders de kosten de delen of zo. Ik zou er wel naar laten kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat voor de levering de waterpomp en het rechter voorwiel zijn gedaan.

Als de auto zonder garantie werd afgeleverd zal de prijs daarop zijn aangepast.

Dan lijkt het me moeilijk verder onderhandelen, want dan is alles geleverd overeenkomstig de afgesproken deal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...