Spring naar bijdragen

Grappig serieus filmpje over de concurrent


DUC
 Share

Recommended Posts

Leuk filmpje, zeker de beschrijving aan het begin.

Je zou denken dat hij het over een jeep heeft. degelijk, popnagels, hoge luchtweerstand, basis.

Kan wel kloppen, want een LaRo-rijder vertelde me op de Maasvlakte dat de eerste Landrovers op Jeeps gebaseerd waren.

Ik moet wel toegeven dat ik geen 'vooropgeblazen' airbag heb :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vin em wel mooi.........
Ik zou er (ook) geen bezwaar tegen hebben er eentje onder de carport te hebben staan.

Oké, overlopers!:worshippy: Onder de carport zetten en vooral veel en lang naar kijken. Niet mee rijden. Njet! Want dan piep je wel anders! Alsof je op een ouderwetse keukenstoel in de bezemkast zit: met een blikken reet en je benen in je nek. En dan die dieselnagel! Dramatisch!

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wereldauto lijkt me zo'n Defender. Heb vroeger 5 jaar met een serie 3 Landrover gereden. Was bijna net zo leuk als mijn CJ7. Overigens is zo'n gepopnagelde aluminium carrosserie helemaal niet zo verkeer; bij die Serie 3 moest ik alleen het schutboord lassen; bij mijn CJ de hele carrosserie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieder merk heeft z'n voordelen.

Jammer dat de Laro niet meer leverbaar is met benzinemotoren...

Kwa zitcomfort is een Jeep beter, veel beter! Bij die Defenders zit je steeds met je linker arm klem tegen de deur, bijv...

Maar in het terrein zijn ze beresterk! Met een standaard Jeep tegen een standaard Defender durf ik de uitkomst niet te voorspellen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lelijk zijn ze wel. En die diesel komt uit de Ford Transit.

In 2006 stond er in Autoweek een dubbeltest, de RaroSport Supercharged tegen een WK SRT8 :P Zo'n 20.000,- verschil.

Heb het artikel opgezocht. Einde van de AutoWeek-oordeel: 'Alleen ligt dit keer de nadruk op sensatie en als je dan bedenkt dat hij ook nog eens een stuk goedkoper is, dan kunnen we niet anders zeggen dat de Jeep met de eer gaat strijken'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lelijk? Ik wil niet gaan spammen ('t is hier een Jeepforum tenslotte) maar deze mogen ze zo bij mij af komen leveren bijvoorbeeld

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=161420065&p_type_lijst=RL&o_id=5803198

Maar ja, dat zeg ik: jongensdroom. Als klein kind had ik autootjes van LaRo's en Willy's. Dat krijg je er niet meer uitgeslagen :P

(overigens, als ik echt nog eens tijd en ruimte over heb, komt er 'n Kaiser. Maar dat staat voorlopig niet te gebeuren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...