Spring naar bijdragen

Grootheidswaanzin..... Met je opel vectra het strand op.


Marcel79
 Share

Recommended Posts

Gisteravond tijdens het uitlaten van de hond nog een leuk schouwspel mogen zien.

Een opel vectra die dacht een jeep te zijn 3 knapen gingen even op strand rijden met de vectra. Dit ging een paar meter goed en toen zakte die voor weg een hoop gas een mooie zandfontein en de auto tot de bodem vast. Duwen met 3 man weer stukje los weer een hoop gas en een mooie zandfontein en ja hoor weer vast.......

Ik smakelijk staan lachen het werd gelukkig ook hoog water. Komt een van die gasten naar me toe of ik een sleepkabel heb......

Ja hoor en een lier op me jeep maar niet bij me. Of ik die even wilde gaan om ze te helpen, ik nadenken maar was al niet meer nodig want daar was oom agent al met de politiejeep en een douane jeep. Ze werden wel geholpen maar word denk wel een duur sleepklusje.......

Kijk ook maar is op www.112bollenstreek.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat soort gasten verneuken voor ons nou de Maasvlakte...Ik vertrouw erop dat je ze hierop hebt aangesproken / politie gewaarschud hebt ?

Dus zij mogen niet terreinrijden en wij wel? Omdat zij iets meer gas geven en minder om hun auto geven?

Er zijn dagen dat ik meer last heb van "reguliere" terreinrijders/quadrijders die denken er nog wel even langs te kunnen/moeten en de motorrijders op het 4x4-terrein als van die gasten.

De gasten die het verneuken zijn de gasten die denken dat ze overal mogen rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus zij mogen niet terreinrijden en wij wel? Omdat zij iets meer gas geven en minder om hun auto geven?

Er zijn dagen dat ik meer last heb van "reguliere" terreinrijders/quadrijders die denken er nog wel even langs te kunnen/moeten en de motorrijders op het 4x4-terrein als van die gasten.

De gasten die het verneuken zijn de gasten die denken dat ze overal mogen rijden.

Het gaat er niet om waar jij last van hebt, het gaat erom wat een ander ziet.

Een 4x4 die met beleid rondrijdt en af en toe eens volgas nodig heeft is heel wat anders dan een oud sloopbarrel dat ze nog ff afraggen.

Bij zo'n vectra ligt veel sneller de olie in het milieu dan bij een 4x4.

Ik heb geen zin hier een heel verhaal van te maken maar als je dat al niet begrijpt...:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen gaan op een zondagmiddag met een oud barrel de bossen in of het strand op en gaan eens lekker 'los'.

Ja leuk..maar Ron heeft gewoon gelijk dat dat soort 'types' onze hobby verknallen.

Natuurlijk mogen ze van mij best lekker hobbyen op het strand of op de maasvlakte, wie ben ik om dat te verbieden?

Alleen komt dat uiteindelijk op ons bord terecht.

Terreinrijden zit al in het verdom hoekje.

"tread lightly" :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kinderen kinderen, rustig aan :wub:

Er is geen sprake van iemands hobby bekritiseren of het voor anderen vern**ken.

Op het strand rijden mag zowiezo niet (maar is wel leuk) dus verpesten ze helemaal niks voor ons; het is wel leuk om naar te kijken.

Op de Maasvlakte rijden wordt gedoogd dus ook daar verpest niemand wat voor je. De één probeert zich los te rijden met (grof) geweld, de ander met tactiek (lieren, slepen). Ieder z'n keuze. Hoe meer gaten ze graven, hoe leuker het voor de ander wordt...

En wat is er met Darkwolf; beetje slecht geslapen? Kom op; be friendly...!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel wat losgemaakt.......:lol:

Met een leuk stukje leedvermaak..........

Welnee man; altijd blijven posten dit soort dingen. We moeten ook wel eens kunnen lachen op een dag!

Enne... wees uiteindelijk blij dat je niet kon helpen; straks had je daar ook gestaan met je Jeep om hem eruit te trekken en kreeg je ook een prent van oom Agent :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is toch ook leuk.. beetje discussiëren over verschillende invalshoeken. :D

Dan blijft het leuk ja.

Ik heb geen zin hier een heel verhaal van te maken maar als je dat al niet begrijpt...:lol:

Maar op de man spelen schijnt altijd makkelijker te zijn.

zolang het niet op de man is toch geen probleem

wel trachten er altijd bij te blijven glimlachen:)

stupid.gif

Mensen gaan op een zondagmiddag met een oud barrel de bossen in of het strand op en gaan eens lekker 'los'.

Ja leuk..maar Ron heeft gewoon gelijk dat dat soort 'types' onze hobby verknallen.

Eens, maar op eerder genoemde situatie is deze omschrijving niet van toepassing. Misschien heb ik het in de 1e post verkeerd verwoord, maar de situatie was er niet naar om ze aan te spreken, niemand had het idee dat wat zij deden buitensporig of asociaal was. Klaar, ik ga ik me niet meer verdedigen tegenover iemand die er niet bij was.

Back on topic:

Strandtentje beginnen Marcel, mag je ook met Jeep t strand op. :P

Op strand rijden trekt mij niet echt. Ik heb gezien wat zout zand doet met een auto :lol:, no thanx. Plus dat je met grof profiel en 200pk+ snel het gevaar loopt jezelf in te graven in het mulle zand. Daar sta je dan met je goede bedoelingen ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel hiermee ook niet op de man te spelen, het enige wat ik wilde zeggen was dat soort mensen het voor ons als 4x4 rijders verknallen..

Met mijn humeur of hoe ik slaap heeft dit volgens mij weinig te maken...Mischien moet de heer Robers mij dan eerst maar even leren kennen ?

Kortom, hou je aan de ''groene code'' en we kunnen zo lang mogelijk nog van onze hobby genieten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd leuk dat soort onderwerpen.

Ik vind dat voor beide kanten wat te vertellen is. Ik kom gemiddeld 15 keer per week op de maasvlakte prive en zakelijk. Ik zie daar echt van alles rijden en bij sommige 4x4 voertuigen vraag ik mij wel eens af of je daar niet beter een omgebouwde vectra of omega kan laten rijden dan het 4x4 voertuig zelf. Want er rijden soms 4x4 voertuigen rond waarbij ik me afvraag of er uberhaupt een sloperij is die een dergelijk wrak nog wil opkopen. Tevens zijn het deze voertuigen waarbij het de bestuurder niet uitmaakt hoe diep hij in het water vastzit die wel eens voor de nodige vervuiling kunnen zorgen. Een beetje olie op het zand is minder erg als olie in het water en met die omgebouwde vectra of omega laten ze het wel uit hun hoofd om een diepe plas in te rijden. Want dan is het over en uit met de lol voor hun.

Aan de andere kant is het zo dat het terrein speciaal voor 4x4 voertuigen , crossmotoren en quads is en wil je met een vectra of omgebouwde omega gaan crossen neem dan deel aan een autocross! Tevens is het zo dat ik die gasten niet normaal daar over het terrein zie rijden. Een 4x4 voertuig zie je niet heel hard over dat terrein rijden terwijl ik die omgebouwde auto's wel met een bloedgang over het terrein zie scheuren met alle risico's van dien. En juist deze acties zorgen toch voor een slechte naam voor de 4x4 rijders. Een groene rakker met sandalen en geiten wollen sokken ziet alleen een wagen hard over dat terrein scheuren of gekke stunts uithalen en dat is voer voor zijn mond en dan wordt het iedereen aangerekend. Ik begrijp best dat sommige mensen die kick gewoon willen beleven alleen kan het andere groepen in een kwaad daglicht zetten en daar is niemand bij gebaat.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de Maasvlakte rijden wordt gedoogd dus ook daar verpest niemand wat voor je.

En wat is er met Darkwolf; beetje slecht geslapen? Kom op; be friendly...!

Ja wat nu gedoogd wordt kan morgen verboden worden.

Mij menig is eigenlijk simpel.

Overal waar te voor staat is niet goed.

Dus...

te hard

te gek

te asociale

te simpel....:D

En Ron vertel.....jij slaapt toch niet te veel..ha ha:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wat nu gedoogd wordt kan morgen verboden worden.

Mij menig is eigenlijk simpel.

Overal waar te voor staat is niet goed.

Dus...

te hard

te gek

te asociale

te simpel....:D

En Ron vertel.....jij slaapt toch niet te veel..ha ha:D

te vreden, is dat ook niet goed;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welnee man; altijd blijven posten dit soort dingen. We moeten ook wel eens kunnen lachen op een dag!

Enne... wees uiteindelijk blij dat je niet kon helpen; straks had je daar ook gestaan met je Jeep om hem eruit te trekken en kreeg je ook een prent van oom Agent :D

Nou inderdaad had ik ook weinig trek in om zelf nog een douw te krijgen tijdens het verrichten van een goede daad.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...