Spring naar bijdragen

Foutjes in forum?


Ramon2
 Share

Recommended Posts

Kennelijk werkt bij mij de zoekfunctie niet meer?? Ik moet een seconde of 22 miljoen geduld hebben voor een nieuwe zoekactie?! Ook de butten Nieuwe Berichten geeft die melding, ook na op nieuw inloggen.

En mijn laatste bezoek staat kennelijk al gepland op 3 november 2009 om 13.21.... :bye1:

[ATTACH]3653[/ATTACH]

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen vrijdag het forum weer online kwam heeft de datum tijdelijk op 3 november 2009 gestaan. Hierdoor is je sessie ook gekoppeld aan 3 november.

Probeer eens uit te loggen en in je browser al je geschiedenis cq. cookies (in Firefox privegegevens) weg te gooien en opnieuw in te loggen.

Dan zou je sessie opnieuw opgebouwd moeten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen vrijdag het forum weer online kwam heeft de datum tijdelijk op 3 november 2009 gestaan. Hierdoor is je sessie ook gekoppeld aan 3 november.

Probeer eens uit te loggen en in je browser al je geschiedenis cq. cookies (in Firefox privegegevens) weg te gooien en opnieuw in te loggen.

Dan zou je sessie opnieuw opgebouwd moeten worden.

:whistle: Ik weet het niet maar ik zit in de sessie vast van 24 uur per dag op het Forum.

Ik heb alles geprobeerd denk ik, ook de datum maar kan nog steeds niet uitloggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste bezoekdatum klopt weer. Kan alleen nog geen zoekactie uitvoeren :yes:

Denk dat de database achter de website niet beter weet dat de laatste zoekactie op de "foute datum" is geweest. Wordt netjes per user bijgehouden met een timestamp.

Er zal een query uitgevoerd moeten worden om al deze data per gebruiker uit de database te verwijderen.

Let op; Komt vast goed. ;)

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat de database achter de website niet beter weet dat de laatste zoekactie op de "foute datum" is geweest. Wordt netjes per user bijgehouden met een timestamp.

Er zal een query uitgevoerd moeten worden om al deze data per gebruiker uit de database te verwijderen.

Let op; Komt vast goed. :lol:

Kees

Enne..... volgens mij meldt SQL-Kees zich aan als vrijwilliger.. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...