Spring naar bijdragen

N.a.v. de werkzaamheden aan de server


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

als ik het forum aanklik ben ik automatisch ingelogd, wel zo handig. Nu begint mijn computer erg raar te doen en ben ik gewaarschuwd voor een mogelijke hacker. Het lukt mij niet om dat automatisch inloggen terug te draaien naar per keer inloggen. Goede tip is erg welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik het forum aanklik ben ik automatisch ingelogd, wel zo handig. Nu begint mijn computer erg raar te doen en ben ik gewaarschuwd voor een mogelijke hacker. Het lukt mij niet om dat automatisch inloggen terug te draaien naar per keer inloggen. Goede tip is erg welkom!

Rechts boven zit t..... "uitloggen"

Tip, doe een virusscan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik het forum aanklik ben ik automatisch ingelogd, wel zo handig. Nu begint mijn computer erg raar te doen en ben ik gewaarschuwd voor een mogelijke hacker. Het lukt mij niet om dat automatisch inloggen terug te draaien naar per keer inloggen. Goede tip is erg welkom!

Als je die melding kreeg terwijl je op een of andere internet site zat, niet klikken (!!) en gewoon de hele pagina -dus niet dat venster- wegklikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je die melding kreeg terwijl je op een of andere internet site zat, niet klikken (!!) en gewoon de hele pagina -dus niet dat venster- wegklikken.

Het forum start ik direct uit mijn favorieten, dan zijn er geen andere vensters, ook niet met uitloggen. Mijn computer slaat vrij regelmatig vast of start ineens opnieuw, dan haal ik de stroom er maar vanaf. Maak je er niet te druk om, misschien maak ik me zorgen om niks voor wat betreft dat inloggen. Wel bedankt voor het meedenken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn computer slaat vrij regelmatig vast of start ineens opnieuw, dan haal ik de stroom er maar vanaf.

Ik maak me er niet druk om, misschien iets voor jou? :lol:

Laat ik het zo zeggen, normaal gesproken zou het 'uit zichzelf' opnieuw opstarten iets te maken hebben met een hardware probleem.

Maar in combinatie met die melding is er 90% zeker iets anders aan de hand.

serieuze tip.. doe deze scan: panda online

als die bij jou niks vind eet ik mijn sokken op. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak me er niet druk om, misschien iets voor jou? :lol:

Laat ik het zo zeggen, normaal gesproken zou het 'uit zichzelf' opnieuw opstarten iets te maken hebben met een hardware probleem.

Maar in combinatie met die melding is er 90% zeker iets anders aan de hand.

serieuze tip.. doe deze scan: panda online

als die bij jou niks vind eet ik mijn sokken op. :D

Zet je daar dan ook een filmpje van op het forum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben nu bezig met die panda, het geeft aan: "ActiveScan 2.0 bijwerken: Fout tijdens bijwerken

Sorry, het bijwerken is mislukt vanwege een fout. Probeer het opnieuw."

blijf het wel proberen. tip voor je; misschien zijn er van de kerst nog chocolade-sokken over, of smaken die van jou beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Vanmorgen was geweldig.:lol:

Type je www.jeepforum.nl in en het enige wat je krijgt te zien.......

It works!!!

:whistle:

Nog geweldiger....

Ook ik kreeg vanmorgen die melding, maar gelijk daarna via google het forum ingetikt en wat denk je....? Jawel, forum gewoon beschikbaar...:lol:

Google's cache ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...