Spring naar bijdragen

N.a.v. de werkzaamheden aan de server


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

smiley_cheer.gif JF Draait weer :frusty: Bedankt Mav!

Vraagje, is het mogelijk om in te stellen dat je zonder www. ook op JF terecht komt? Dit was eerst wel mogelijk, nu staat er Under Construction (http://jeepforum.nl/). Denk dat er wel meer mensen zijn die er geen www voor zetten....

Doet het hier wel :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

smiley_cheer.gif JF Draait weer :D Bedankt Mav!

Vraagje, is het mogelijk om in te stellen dat je zonder www. ook op JF terecht komt? Dit was eerst wel mogelijk, nu staat er Under Construction (http://jeepforum.nl/). Denk dat er wel meer mensen zijn die er geen www voor zetten....

Snap het nut er niet van, wel of geen www. ervoor:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het ip adres wijzigt volgende week of de week erop. Dus niet doen!

Zo'n idee had ik al, vandaar de waarschuwing erbij :P

Da's dus één van de redenen waarom wij het op het werk verbieden om de hosts-file te gebruiken. ( niet dat men zich wat aantrekt van het verbod... :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb begrepen dat MAV een nieuwe server heeft gekocht.

Is nog steeds hard bezig. Er is tijdelijk een mailserver gestationeerd

in Afoort. De nieuwe server is heel snel maar nog niet operationeel en alles heeft even tijd nodig.

Hier kun je weer zien hoe verwend we zijn.

Alles gratis en we zeuren alsof we "recht" hebben op bepaalde faciliteiten.

Nogmaals bewondering en dank voor de hobbyisten die dit forum mogelijk maken.

En mede gebruikers koop het tegeltje dat geduld een schone zaak is.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist !Moeten we inderdaad de mensen van het forumteam even een hart onder de riem steken !Goed werk jongens ! Maar ik vind het wel goed dat we hen melden wat er nog fout gaat, zo kunnen ze eventueel de nodige stappen ondernemen om het te fixen.In ieder geval, Jeepforum.nl is de beste en dat komt alleen maar door de goede crew en de fantastische leden !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermoed dat datum van de server niet goed staat, dat zou dan ook die rare tijden verklaren.

Dit lees ik in welkom:

"

Welkom, charlie.

Je laatste bezoek: 3 November 2009 om 12:57 Privéberichten: 0 Ongelezen, Totaal 15."

Verder alleen maar bewonderding voor het vele werk wat erin is gestoken om de boel weer goed in de lucht te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Theo, dat zeuren sloeg niet op jou. sorry als dat zo aankwam en chapeau is perfect gespeld hahaha petje af:lol:44.gif

Maar ik weet hoeveel uren vrije tijd deze storingen vergen en bedoel in het algemeen. Denk dat "we"een van de beste autoforums hebben en moet erniet aan denken om het te moeten missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...