Spring naar bijdragen

Spaarnwoude 11 oktober


Aad V.
 Share

Recommended Posts

Gaat er nog iemand naar Spaarnwoude a.s. zondag (12 oktober)?

Jeebee organiseerd een dagje dat je er vrij kan rijden van 11.00 tot 16.00.

Zal wel weer een heerlijk modderbad worden, met al die regen die de laatste tijd gevallen is. :bye1:

bewerkt door Aad V.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat er nog iemand naar Spaarnwoude a.s. zondag (12 oktober)?

Jeebee organiseerd een dagje dat je er vrij kan rijden van 11.00 tot 16.00.

Zal wel weer een heerlijk modderbad worden, met al die regen die de laatste tijd gevallen is. :thumbsup:

Ik zit er ook sterk over na te denken om er heen te gaan aankomende zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat ik ook maar even langs kom ik ben nog nooit op een meeting geweest:blush: mooie gelegenheid om even te komen kijken en waar in spaarne woude is het presies kom zelf uit zaandam dus om de hoek:B

Het adres is Laaglandersluisweg te Spaarnwoude. Let op dat de afslag A 22 wordt genomen vanaf de A9. Op de A9 is geen afslag direct naar Spaarnwoude!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat ik ook maar even langs kom ik ben nog nooit op een meeting geweest:blush: mooie gelegenheid om even te komen kijken en waar in spaarne woude is het presies kom zelf uit zaandam dus om de hoek:B

Zo ziet het er om de hoek uit, de laatste keer althans

http://www.flickr.com/photos/edpaparazzi/sets/72157607382146193/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke foto's, hoop alleen dat het een ietsje droger is als bij jullie op de foto's.

Anders kan je bijna niet achterin het terrein komen, als je niet zo'n aangepaste auto hebt.

Want zo op de plaatjes te zien was het wel zwaar!

Vergeet ook dit bordje niet. Stond bij een evenement begin dit jaar op het terrein van Spaarnwoude op het lastige gedeelte.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand toevallig nog daar geweest? Ik heb wel zin, maar ik hab alleen de cherokee met wegbanden :D

De laatste keer dat er gereden is daar was volgens mij in April. Die gegevens heb ik van youtube vandaag. Staat namelijk een filmpje op van 4x4 het noorden.

Wordt het terrein onderhouden? Daar bedoel ik mee als er een club is wezen rijden. Wordt daarna het terrein weer een beetje gefatsoeneerd of worden de kuilen steeds dieper na elke offroad meeting daar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben vanmorgen geweest en tot een uur of één gebleven. Ben zelfs met onze YJ nog aan het rijden geweest, een grote overwinning op mezelf!! :P

En wat denk je?! Neem ik mijn zoon mee om foto's te maken en wat doet die lummel? Alles fotograferen behalve zijn ouweheer die met het zweet op zijn voorhoofd door het terrein ploetert!!!! :)

En nu maar hopen dat mijn acties door iemand anders voor het nageslacht zijn bewaard anders gelooft geen hond dat ik echt in het terrein heb gereden........ :P

OK enjoy!

Ronald

jeepclub007zp7.jpg

"]jeepclub003ud9.jpg

jeepclub008su0.jpg

jeepclub001wz2.jpg

jeepclub005kw9.jpg

bewerkt door venezia
grammar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fantastische foto's toch! Die YA 328..............:)

Is nostalgie natuurlijk.......:P

Ik ben gisteren dus ook geweest en het was leuk rijden daar. Ben tot een uur of 2 a kwart over 2 gebleven. Ik hoop wel dat ze die nostalgie los hebben kunnen trekken. Hij stond namelijk tot aan zijn bumper in de bagger en het leek erop dat ze de moed opgaven om hem los te trekken met het materiaal wat daar rond reed.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn maatje Marcel moest ook nog als anker dienen voor de Daf.

De YA 126 die er bij was trok zich naar de 328 toe. Hij kwam een beetje gewicht te kort. Wrangler aan de 126 vast gemaakt, trekt die 126 zijn hele lier onder de auto vandaan tijden het trekken aan de 328. Weet eigenlijk niet hoe het nu afgelopen is.

Er staan trouwens nog een paar leuke foto's van je op www.4x4fotos.nl.

bewerkt door Aad V.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn maatje Marcel moest ook nog als anker dienen voor de Daf.

De YA 126 die er bij was trok zich naar de 328 toe. Hij kwam een beetje gewicht te kort. Wrangler aan de 126 vast gemaakt, trekt die 126 zijn hele lier onder de auto vandaan tijden het trekken aan de 328. Weet eigenlijk niet hoe het nu afgelopen is.

Er staan trouwens nog een paar leuke foto's van je op www.4x4fotos.nl.

Bedankt voor de tip Aad. Heb gelijk even gekeken naar de foto's. Ben benieuwd naar de foto's van jeebee en hoe ze die daf daar weg gekregen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...