Spring naar bijdragen

Ruud van Huët


Utah
 Share

Recommended Posts

ik ken Ruud al jaren. maar niet zo persoonlijk. voorheen van de European Jeepers Jamboree. en sinds 1 1/2 jaar ben ik lid van de jcn. ik moet zeggen: Ruud heeft altijd goeie evenementen georganiseerd. ook al kom ik bijna nooit :P. maar toen ik net de prive'mail van jcn las. toen schrok ik wel ff :). er mogen dan geen meer medicijnen voor je zijn om je te genezen Ruud. maar het beste medicijn is; als je deze topic leest van al die Jeepers die jou steunen en je familie.

ik wens Ruud en zijn familie veel beterschap toe

mvg Patrick :yes:

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ruud, Maria, Mirle en Kenneth, heel veel sterkte toegewenst.

Ruud we hebben de laatste tijd regelmatig over je ziekte gesproken en het leek erop dat het tijdens de zomer beter ging en nu dit.

Ik weet niet niet meer wat ik moet zeggen.

Je bent in mijn gedachte.

Dikke kus

Hellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey mensen,

ik zit hier nu al bijna uur over na te denken wat ik hier nu neer kan zetten maar ik weet het niet, ik denk dat die woorden er gewoon niet zijn.

het is niet te beschrijven wat je voelt. Elke gedachten hier over zijn tegenstrijdig.

ik ben zelf al geen man van woorden maar van daden, zo is Ruud ook.

steeds vaker hoor ik dat ik nog meer op mijn vader ga lijken, ik ben er achter gekomen in deze tijd dat ik dat ook wil.

Ik sta met bewondering te kijken hoe veel vrienden hij overgehouden heeft. De eerste indruk die Ruud achterlaat bij onbekende mensen is altijd zo, dat iedereen na de eerste ontmoeting Ruud voor lange tijd niet zullen vergeten.

Als iets een streefpunt in mijn leven wordt is dat het wel.

Er is 1 voordeel en dat is, dat Ruud morgen weer naar huis komt, als het zo blijft zoals het nu is.

Als er nog verranderingen komen laat ik het hier ook weten

Mvg Kenneth, Maria, Mirle, Fitz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjezus..heb echt geen idee wat ik hier neer moet zetten.

Inderdaad is er niet meer dan de familie heel veel sterkte te wensen !!

En Ruud, ik wil het eruit gooien nu je het nog hoort/leest ; wat jij in je leven meegemaakt hebt, gedaan hebt, georganiseerd hebt, er met volle teugen van genoten hebt....Ruud van Huët is een naam die nog lang zal nagalmen in de wereld die Jeep heet !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja wat ga je hier neerzetten.... woorden schieten te kort.

Woensdagochtend ontving ik de nieuwsbrief.... tijdens het lezen ontstond er een brok in mijn keel.... die brok zit er nu nog, en zal er ook nog wel ff zitten..........

Verdomme dit bericht komt toch veelste vroeg....

Ruud, Maria, Mirle, Kenneth.en Fitz

Heel veel sterkte de komende tijd!

Daniel & Michelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, je hoeft elkaar niet persoonlijk te kennen om iemand op een moment als dit veel sterkte te wensen, maar als ik zo lees hoe hier, familie, vrienden en forummers hun steun betuigen doet dat toch echt wat met je!!

Familie Huët, héél veel sterkte de komende tijd!!

Ramon & Karin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongeloof, onmacht, onrechtvaardigheid, onwerkelijk, de eerste woorden die mij te binnen schieten.

Helaas, het is wel een realiteit…..

Maria, Mirle, Kenneth, héél veel sterkte gewenst in deze onvoorstelbaar moeilijke tijd!

Ruud, héél veel sterkte en ook vooral dank!

Dank voor alles wat je voor alle Jeepers in Nederland en ver daarbuiten gedaan hebt, die erfenis zullen wij allen bewaken. De “Footprint” die jij achterlaat zal onuitwisbaar zijn.

Ook persoonlijk veel dank voor alle hulp die we/ik van jou (en Maria) mochten krijgen. De herinneringen staan om ons heen, de stenen Jeep staat prominent voor de deur.

In gedachten bij jullie.

Ab Yvonne Anne Angela

Link naar opmerking
Deel via andere websites

familie van Huet,

Langs deze weg willen wij jullie alle steun toe wensen.

Wij hebben jullie leren kennen via JeepClub Nederland, jullie club!

Als we spreken over de Jeepclub activiteiten, dan hebben we het eigenlijk over wat Ruud en zijn gevolg voor ons Jeepers hebben neergezet.

Zoals jullie wel door hebben genieten wij elke keer weer van deze activiteiten. Daarvoor Ruud zijn we je zeer dankbaar!

Wat is het moeilijk om de juiste woorden te vinden.

Nogmaals alle steun toegewenst, en bedankt voor wat je voor ons gedaan hebt.

Ron & Tiny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...