Spring naar bijdragen

Brandstofbesparing: HHO booster


Limited 97
 Share

Recommended Posts

Eerst een postje verwijderen waarin critici en twijfelaars in het hoekje van domme en gehersenspoelde mensen worden gezet, om daarna je voorgaande verhaal te doen?

Ik weet niet op welke medicijnen je zit Harlin, maar het lijkt me het beste dat je bij je gewoon weg blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit topic met veel interesse zitten lezen en vind het nu wel jammer dat mensen die hier niets mee hebben eigenlijk het topic om zeep helpen.

Ik ben ook wel benieuwd hoe en belangrijker of het werkt.Dus geef de man een kans om zijn idee eens te demonstreren.

Kritiek geven oke maar iemand wegjagen.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit topic met veel interesse zitten lezen en vind het nu wel jammer dat mensen die hier niets mee hebben eigenlijk het topic om zeep helpen.

Ik ben ook wel benieuwd hoe en belangrijker of het werkt.Dus geef de man een kans om zijn idee eens te demonstreren.

Kritiek geven oke maar iemand wegjagen.................

Helemaal mee eens Jeeped....

Er zullen altijd mensen zijn die kritiek geven omdat ze denken dat ze het beter weten.Omdat het natuurkundig onmogelijk is.

Misschien dat de 400 jaar oude wetten van de thermodynamica ook niet helemaal correct zijn.

(ze komen uit de tijd dat de kerk het nog voor het zeggen had)

Wetenschap is zeer dynamisch, vooral in deze tijd.

Mijn natuurkundeleraar zei vroeger al dat bepaalde wetten geen stand kunnen houden.

Toen Einstein met zijn formules aan kwam zetten en een aantal wetten begon om te buigen werd dit door iedereen zomaar geaccepteerd.

Hij beweerde dat massa in energie kon worden omgezet.

Onlangs werd aangetoond dat c (lichtsnelheid) geen constante is maar wel degelijk een varaiable waarde kan zijn.

Als Einstein nu nog geleefd had dan had hij ook veel van zijn formules aangepast omdat er nu weer gegevens bekend zijn die er toen niet waren.

Think outside the box will give new insights.

Dus Harlin ga gewoon door waar je mee bezig bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kortom, we laten elkaar vanaf hier in elkaars waarde en gaan vrolijk verder.

Snap er wel niks van, maar ook ik had een natuurkunde leraar die vertelde dat er ooit auto's op water zouden rijden.

Dit is al even geleden, maar ben benieuwd of hij gelijk gaat krijgen.

Helaas kan ik weinig inbrengen door gebrek aan kennis over dit onderwerp, maar ik zal het zeker blijven volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik was .net als kameel, niet erg gecharmeerd van het voor onnozel verklaren van zij die niet geloven. Kameel’s verontwaardiging kan ik goed begrijpen.

Het natuurkunde boek tot bijbel verheffen is echter ehhh.. Ook niet echt waar het voor bedoeld is. Het is eigenlijk een soort geschiedenis boek. Het geeft hooguit een incompleet model van onze kijk op de realiteit.

De realiteit is dat wat we om ons heen ervaren. Om daar enigszins begrip van te krijgen maken we oa theorieën, dit is nooit “de waarheid“! Met dit feit wordt ik dagelijks geconfronteerd.

Harlin moet gewoon hard maken wat hij beweert, kan hij dat nu niet dan moet hij wachten met naar buiten treden tot hij dat wel kan.Hij brengt het nu te veel als een geloof.

Ook voel ik de commercie als een overheersende drijvende factor

Veel van de technologie die in het hho verhaal langs komt wordt wel degelijk in laboratoria en high tech industrie gebruikt. Niet dat men het volledig begrijpt maar omdat het blijkt te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel van de technologie die in het hho verhaal langs komt wordt wel degelijk in laboratoria en high tech industrie gebruikt. Niet dat men het volledig begrijpt maar omdat het blijkt te werken.

Psies...... Nu is de vraag....... zit deze technologie in de HHO booster? Anders zou het daar ook best eens kunnen werken. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hho verhaal is zo als ik al aangaf een geloof geworden.

Een samenbundeling van waarheden, emoties, verzinsels en verdraaiingen.

Veel is uit z’n proporties getrokken om de zaak een mysterieuze tint te geven.

De genoemde technologieën waar ik parallellen zie met bepaalde toepassingen zijn niet van “wereld reddende significantieâ€. Het zijn effecten die, nu nog, een bijrol spelen.

Bij zonnecellen is een rendementsverbetering van 0.2 % onder wetenschappers al een reden tot ongekende euforie. Een effect van 0.02% wordt al gezien als een grote stap in de goede richting. Dit is dan ook de ordegrote waar je in moet denken.

Overigens in niet H de “god†maar voor alle materie geldt deze twilightzone .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hho verhaal is zo als ik al aangaf een geloof geworden.

Een samenbundeling van waarheden, emoties, verzinsels en verdraaiingen.

Veel is uit z’n proporties getrokken om de zaak een mysterieuze tint te geven.

De genoemde technologieën waar ik parallellen zie met bepaalde toepassingen zijn niet van “wereld reddende significantieâ€. Het zijn effecten die, nu nog, een bijrol spelen.

Bij zonnecellen is een rendementsverbetering van 0.2 % onder wetenschappers al een reden tot ongekende euforie. Een effect van 0.02% wordt al gezien als een grote stap in de goede richting. Dit is dan ook de ordegrote waar je in moet denken.

Overigens in niet H de “god†maar voor alle materie geldt deze twilightzone .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Ruud,

Dat is een beschuldiging, laat het voor iedereen duidelijk zijn,

Dat je hier niet serieus over Hydroxy kunt praten, je zal hier ook

niet in je waarde gelaten worden!!!!

Ab heeft mij de mogelijkheid geboden om een Hydroxy booster

in werking te mogen tonen, het is voor mij nog niet zo ver dat ik

een ICE volledig op ortho-hydrogen heb draaien, maar wel

een ICE die 30% meer km per liter oplevert en zeker een veel

schonere uitstoot heeft, en daarbij ook nog eens meer vermogen levert,

Dat is dus geen theorie, maar een keihard feit.

Beter was je wat voorzichtiger geweest met deze uitspraak, want als

iedereen het bewijs geleverd krijgt, wat gebeurt er dan met jouw geloofwaardigheid?

?

Zonne-energie is inderdaad ook erg mooi, maar ja bij de eerste beste grote

vulkaan- of megavulkaanuitbarsting zoals vaker in de geschiedenis, waarbij

onze atmosfeer gevuld wordt met asdeeltjes waar het zonlicht dan gedurende een

bepaalde periode niet doorheen kan dringen, heb je daar dus helemaal niets aan,

en vooral voor degenen die daar dan helemaal van afhankelijk zijn, houdt alles op! Ik weet dat het niet vaak voorkomt, maar niet vaak is dus niet nooit!

Voordat een ICE volledig op orthohydrogen werkt, moeten er aanpassingen gebeuren, immers,

waterstof ontbrand 1000 maal sneller dan benzine!B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harlin

Ik heb mijn geloofwaardigheid inmiddels verdient.

Je werkelijke aard wordt hier steeds duidelijker. Je bent Voor Harlin of je bent Tegen Harlin.

En Harlin is hho.

Het is aan jou om je zaak te bewijzen.

Als ik het over het hho geloof heb dan gaat dat over alles wat ik daar de laatste dagen overgelezen en gezien heb. Niet over jouw onderzoek in het bijzonder.

ik vraag me werkelijk af of jij dat verschil nog ziet.

Maar voor jou staat nu al vast wat de uitkomst van je bevindingen zullen zijn.

Je bent nog aan het testen maar je weet zeker dat jij gelijk hebt want dat kan immers niet anders!

Op de manier waarop jij nu onderzoek doet kun jij nooit aantonen dat je resultaten het gevolg zijn van HHo .

Toch wil je dat mensen je blindelings geloven en hun auto opofferen.

Al zou jij 30% besparing halen en al zou het door hho komen wie zegt dan dat dit niet zeer schadelijk voor de motor is?

Lever bewijs en ga 500.000 test km’s maken. Dan kan je terugkomen. Dat geldt voor iedere onderzoeker dus ook voor Harlin…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harlin

Ik heb mijn geloofwaardigheid inmiddels verdient.

Je werkelijke aard wordt hier steeds duidelijker. Je bent Voor Harlin of je bent Tegen Harlin.

En Harlin is hho.

Het is aan jou om je zaak te bewijzen.

Als ik het over het hho geloof heb dan gaat dat over alles wat ik daar de laatste dagen overgelezen en gezien heb. Niet over jouw onderzoek in het bijzonder.

ik vraag me werkelijk af of jij dat verschil nog ziet.

Maar voor jou staat nu al vast wat de uitkomst van je bevindingen zullen zijn.

Je bent nog aan het testen maar je weet zeker dat jij gelijk hebt want dat kan immers niet anders!

Op de manier waarop jij nu onderzoek doet kun jij nooit aantonen dat je resultaten het gevolg zijn van HHo .

Toch wil je dat mensen je blindelings geloven en hun auto opofferen.

Al zou jij 30% besparing halen en al zou het door hho komen wie zegt dan dat dit niet zeer schadelijk voor de motor is?

Lever bewijs en ga 500.000 test km’s maken. Dan kan je terugkomen. Dat geldt voor iedere onderzoeker dus ook voor Harlin…

Hier zit wel een heel belangrijke constatering van een valkuil in voor goed wetenschappelijk onderzoek:

Het zou zomaar kunnen dat je onderzoek onbetrouwbaar wordt omdat je zo graag wil bewijzen dat je 30% besparing krijgt.

Richt je onderzoek zo in dat je zuiver de effecten meet van de verandering t.o.v. je nulmeting/ nulgroep. Wees voorzichtig met het trekken van conclusies, hou ze feitelijk. De conclusie 30% meer afgifte van energie (bijvoorbeeld) kan een feit zijn, daaruit dan concluderen dat het een besparing oplevert van 30%, dat kan niet.

Ik ben geen wetenschapper, maar als ik eenvoudig geld kan besparen zeg KEEP UP THE GOOD WORK en trap niet in de valkuil van je onderzoek inrichten naar: 30 % besparing bewijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zit wel een heel belangrijke constatering van een valkuil in voor goed wetenschappelijk onderzoek:

Het zou zomaar kunnen dat je onderzoek onbetrouwbaar wordt omdat je zo graag wil bewijzen dat je 30% besparing krijgt.

Richt je onderzoek zo in dat je zuiver de effecten meet van de verandering t.o.v. je nulmeting/ nulgroep. Wees voorzichtig met het trekken van conclusies, hou ze feitelijk. De conclusie 30% meer afgifte van energie (bijvoorbeeld) kan een feit zijn, daaruit dan concluderen dat het een besparing oplevert van 30%, dat kan niet.

Ik ben geen wetenschapper, maar als ik eenvoudig geld kan besparen zeg KEEP UP THE GOOD WORK en trap niet in de valkuil van je onderzoek inrichten naar: 30 % besparing bewijzen.

Ok, misschien reageer ik te fel, ok, wat ik wil zeggen :deze 30% is een feit, ik heb er al 7000 km opzitten, echter doordat mijn prototype nog niet perfect is, heb ik deze besparing alleen bij

1500 toeren, hier zal nog wat meer moeten gebeuren.Wat ook het noemen waard is: mijn jeep uit 1998 is de afgelopen tijd heel wat soepeler gaan lopen.

Bij de laatste keer dat ik een meting (co2) heb laten verrichten, is mij verteld dat mijn uitlaat ergens zou lekken, want de gemeten waarde was veel te laag, echter kon men geen lek

vinden (ik heb toen niet laten weten dat ik HYDROXY toegevoegd had).

Binnenkort laat ik een officiele meting doen, daarna zal ik de conclusie publiceren!!! Ik heb het wel over een meting met....., en een meting zonder HYDROXY

Voor alle duidelijkheid: ik heb niets zelf uitgevonden, maar de plannen uit open source gebruikt, dus mij treft geen enkele eer daarvoor

Natuurlijk heeft Ruud gelijk dat ik eerst 50000km moet rijden voor een werkelijk goede conclusie, maar ik ben de eerste niet, er rijden al truckers genoeg met een zelfde systeem.

Alle plannen zijn vrij verkrijgbaar, zoek op 101plate.pdf ook zal ik uitslagen van uistootmetingen van anderen publiceren, die krijg ik of vandaag en anders morgen binnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb eens ff jou filmpjes op youtube bekeken. en wat jij gebruikt. ongeveer het vergelijkbare heb ik toen uit de usa laten komen via e-bay. ik betaalde incl verzendkosten 297,33 in euro omgerekend

Dat is zeker niet duur, ik neem aan dat het om alleen een cel gaat zonder PWM. bubbler,dryer,relais,chip,zekering en bedrading, ook zal het een ongeconditioneerde cel zijn geweest.

Op mijn filmpjes laat ik mijn booster in conditioneer-modus zien, ik zal vanavond laat nog een film van de complete set in mijn jeep uploaden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kortom, we laten elkaar vanaf hier in elkaars waarde en gaan vrolijk verder.

Snap er wel niks van, maar ook ik had een natuurkunde leraar die vertelde dat er ooit auto's op water zouden rijden.

Dit is al even geleden, maar ben benieuwd of hij gelijk gaat krijgen.

Helaas kan ik weinig inbrengen door gebrek aan kennis over dit onderwerp, maar ik zal het zeker blijven volgen.

dat zij mijn natuurkundeleraar ook al. hij liet zelfs al films zien. en hij vertelde ook dat de dieseltechnologie nog verder gaat dan de benzinetechnologie. daar heeft hij wel gelijk ingekregen. zie maar met tests hoeverder een diesel komt met een volle tank met een vergelijkbare benzine uitvoering in km

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zeker niet duur, ik neem aan dat het om alleen een cel gaat zonder PWM. bubbler,dryer,relais,chip,zekering en bedrading, ook zal het een ongeconditioneerde cel zijn geweest.

Op mijn filmpjes laat ik mijn booster in conditioneer-modus zien, ik zal vanavond laat nog een film van de complete set in mijn jeep uploaden

een compleet pakket met alles erin. je moet wel meteen aan de slag kunnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoezo ga je die ook de grond in boren. om te beweren dat jou pakket beter is. het is van Ogo

:mellow: ik ben geen boosterfabrikant!!!!!!!!!!!

Maar wel geinteresseerd in om welk pakket het ging, maar de toon is weer gezet,

Wat ik wel beweer is dat de door B Boyce goedgekeurde kits tot de beste behoren B)

Ik heb nog niet van Ogo gehoord, maar ik zal er natuurlijk naar kijken, uit interesse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben hier niet om reclame te maken!!!!!

Wel wil ik mensen aanmoedigen om ZELF een cel te bouwen, mits ze wel eerst

de risico's voor ogen (loog,elektriciteit, +explosief gas) houden en veiligheid betrachten

Ja ik handel wel in kits (over welke ik hier nog geen woord gerept heb), maar die importeer ik,

ik heb rechten van diverse fabrikanten in HYDROXY-gerelateerde producten, maar meest

voor de transportsector: trucks en binnenvaart. Ik noem bewust geen naam omdat ik hier

het liefst de ins&outs van het HYDROXY-gebeuren wil delen en het een en ander opdoen

van anderen die ook zelf een Kit of cel hebben gekocht en beter nog gebouwd.:)

Het zou toch mooi zijn als het zich zou ontwikkelen tot iets wat de mensen qua energie

helemaal onafhankelijk zou maken, denk ook aan ontwikkelingslanden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even resumee.............

Harlin, je hebt in je Jeep een HHO booster geknutseld, en berijkt een brandstof besparing van 30%. Is dit een pakket wat zo te koop is, of is het eigenbouw met gewoon te koop zijnde componenten? Aan welke groote van investeering moeten we hierbij denken?

Jou bedrijf importeert producten van Cental Valley, zijn dit ook de producten die wij (als mogelijk HHO rijders) kunnen kopen? Of moeten we echt zelf aan de slag?

Even los van bovenstaande, hoe zijn jou verwachtingen wbt levensduur van de motor, uitstoot, invloed van onverbrande resten op motorolie, eventueel schadelijke bijwerkingen, milieu (loogresten) enz?

Ik vindt dit vragen die behoorlijk meewegen in mijn opine over waterstof gebruik in mijn auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even resumee.............

Harlin, je hebt in je Jeep een HHO booster geknutseld, en berijkt een brandstof besparing van 30%. Is dit een pakket wat zo te koop is, of is het eigenbouw met gewoon te koop zijnde componenten? Aan welke groote van investeering moeten we hierbij denken?

Jou bedrijf importeert producten van Cental Valley, zijn dit ook de producten die wij (als mogelijk HHO rijders) kunnen kopen? Of moeten we echt zelf aan de slag?

Even los van bovenstaande, hoe zijn jou verwachtingen wbt levensduur van de motor, uitstoot, invloed van onverbrande resten op motorolie, eventueel schadelijke bijwerkingen, milieu (loogresten) enz?

Ik vindt dit vragen die behoorlijk meewegen in mijn opine over waterstof gebruik in mijn auto.

Beste Ab,

Wat ik in mijn auto gebouwd heb, is allemaal eigenbouw, met uitzondering van de PWM(dit om z'n resonantie frequenties)

Ik heb grote sheets RVS 316L gekocht, ik heb plaatrubber gekocht, pantserplaten (PC), en kleinmateriaal. De platen verslepen (hadden gelasercut moeten zijn) in kleine platen (200mm-170mm)

de output gaten geboord, de stabilisatiegaten geboord (ook dit had gelasercut moeten zijn, boven budget), daarna de platen geprepareerd.

Daarna heb ik het plaatrubber in frames laten snijplotten, om vervolgens de RVSplaten te kunnen conditioneren in 1 geheel(booster), dit is een zeer tijdrovend karwei.

Elke keer weer alles (49cells) uit elkaar halen om te reinigen, netzolang tot zich een catalystische laag had gevormd.

Daarnaast heb ik een eenvoudige bubbler van pvc (gamma) gemaakt, een30A PWM tot100KHz aangeschaft (hydrogengarage) en een dryer.

Dit is even in vogelvlucht

Dit is niet te koop

De CVHHO kits zijn er wel voor ons gewone rijders (CSD76K), maar dan wel ongeconditioneerd, dit om het enigszins betaalbaar te houden.

Mijn verwachtingen mbt levensduur van het motorblok is dat deze langer mee kan gaan en minder onderhoud vergt met de juiste booster en het gebruik van NaOH, loogresten achter de dryer heb

ik tot heden niet geconstateerd.

Voor wat het milieu betreft, zolang je de loog niet achteloos in het riool laat lopen of erger nog in de natuur, zie ik geen schadelijke effecten

Je uitstoot zal echt heel veel schoner zijn!!

Ik heb bij CVHHO recentelijke emissietest uitslagen opgevraagd en zodra ze binnen zijn, zal ik deze publiceren

Toevallig heb ik morgen een installatie van een CSD76K in een mercedes

bewerkt door HARLIN
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even resumee.............

Harlin, je hebt in je Jeep een HHO booster geknutseld, en berijkt een brandstof besparing van 30%. Is dit een pakket wat zo te koop is, of is het eigenbouw met gewoon te koop zijnde componenten? Aan welke groote van investeering moeten we hierbij denken?

Jou bedrijf importeert producten van Cental Valley, zijn dit ook de producten die wij (als mogelijk HHO rijders) kunnen kopen? Of moeten we echt zelf aan de slag?

Even los van bovenstaande, hoe zijn jou verwachtingen wbt levensduur van de motor, uitstoot, invloed van onverbrande resten op motorolie, eventueel schadelijke bijwerkingen, milieu (loogresten) enz?

Ik vindt dit vragen die behoorlijk meewegen in mijn opine over waterstof gebruik in mijn auto.

Sorry de investering van mijn eigenbouw is inmiddels 700Euro, erg veel, maar het is een extreem grote booster gebouwd op efficientie, een booster is

over het algemeen minder efficient in stroomverbruik omdat men uitgaat van de reststroom die meestal plenty is, daarom kan het formaat klein blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...