Spring naar bijdragen

Brandstofbesparing: HHO booster


Limited 97
 Share

Recommended Posts

Snap het syteem niet, maar dat ligt meer aan mij dan aan jullie.

Zit dit syteem al in je eigen Jeep, zo ja , bevalt het ?

Het ( eigen prototype) zit in de Jeep en levert max 30% besparing op momenteel, maar alleen bij 1500 toeren, dit ligt aan de capaciteit vd reactor, bij

hogere toerentallen loopt de besparing terug, dit zal spoedig verbeteren wanneer we nieuwe elektronica gaan gebruiken.

Het bevalt zeker, je voelt ook meer power, vooral bij lagere toerentallen, binnenkort meten we de emissies.

We bouwen volgende week een systeem in een mercedes c200 cdi, het is eeen beproefd systeem wat we importeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harlin

Waarom gebruiken de systemen een bubbler en waarmee is deze gevuld?

Een bubbler zorgt dat evt Natrium- en waterdampen achterblijven, en een goede bubbler beveiligt ook

tegen een backfire een bubbler is gevuld met GEDIST. WATER

bewerkt door HARLIN
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is de bubbler met water gevuld?

Ja, maar wel gedistilleerd, kraanwater bevat teveel ongewenste ingredienten, als het vriest wordt er

NatriumHydroxide toegevoegd, en gebruik je een dryer achter je bubbler, achter de bubbler zet je een dryer, welke

de veiligheid verbetert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NatriumHydroxide?

waarom? Dit levert een base op, lijkt me niet zo best voor de motor (reactie met olie)

Waarom verbetert de dryer de veiligheid?

Natriumhydroxide als het niet warm wordt komt er geen Na damp vrij, gebeurt dat wel dan houdt de dryer met 1micron filter dit tegen, dat is 1 reden

waarom de dryer veiligheid verbetert, 1 micron filter is te klein om een vlam door te laten en dat is reden 2,

Ik heb al de hele winter NaOH in m'n bubbler, zonder problemen

En je water bevriest niet in je bubbler, srry late re

bewerkt door HARLIN
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je Natriumhydroxide in water gooit krijg je een exotherme reactie (er komt dus veel warmte vrij!) Het resultaat is natronloog dat zeer agressief is. Als je dit in je longen krijgt ga je de “eerstehulp†niet halen. De combinatie met een bubbler maakt het nog veel erger. Een bubbler is nl in het algemeen bedoelt om het doorgevoerde gas te doteren.

Een 1micron filter gaat dit niet tegenhouden. Een filter die dit wel doet is een factor 300 kleiner en kost enkele duizenden euro’s (heb er zelf een paar maanden geleden een besteld bij Entegris voor de productie van demi-water).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je Natriumhydroxide in water gooit krijg je een exotherme reactie (er komt dus veel warmte vrij!) Het resultaat is natronloog dat zeer agressief is. Als je dit in je longen krijgt ga je de “eerstehulp†niet halen. De combinatie met een bubbler maakt het nog veel erger. Een bubbler is nl in het algemeen bedoelt om het doorgevoerde gas te doteren.

Een 1micron filter gaat dit niet tegenhouden. Een filter die dit wel doet is een factor 300 kleiner en kost enkele duizenden euro’s (heb er zelf een paar maanden geleden een besteld bij Entegris voor de productie van demi-water).

Ja, NaOH is niet iets om in te nemen, net als vele andere vrij te verkrijgen produkten, je denkt dus dat 1 micron geen Na-waterdamp tegenhoudt??? Ik wijs je er op dat Na-damp geen gas is maar Na opgesloten in waterdamp, dus onmogelijk

door een 1micron filter heen gaat, misschien kun je me vertellen waar je deze kennis vandaan haalt, ik had dus beter Na-waterdamp kunnen zeggen.

Ik gebruik geen demi-water, wel meervoudig gedistilleerd water omdat dat veel zuiverder is!!!, met demi-water heb je kans op algen!!

EN NaOH 'gooi' je niet in water maar je mengt het VOORZICHTIG en als het helemaal afgekoeld is, DAN pas giet je het in de bubbler.

Als je wilt kan ik je een handleiding mailen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf werktuigbouwkundige en heb niet zo gek veel specifieke “chemiekennisâ€

Ik werk als senior development engineer in een team dat machines en processen voor de semicondutor en solar industrie ontwikkeld.

Gelukkig wordt het gapende gat in mijn chemie kennis waarnodig opgevuld door een groepje wetenschappers.

Als ze de feestdagen overleeft hebben zal ik ze morgen eens raadplegen.

Nu jij, waar komt jouw kennis vandaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je Natriumhydroxide in water gooit krijg je een exotherme reactie (er komt dus veel warmte vrij!) Het resultaat is natronloog dat zeer agressief is. Als je dit in je longen krijgt ga je de “eerstehulp†niet halen. De combinatie met een bubbler maakt het nog veel erger. Een bubbler is nl in het algemeen bedoelt om het doorgevoerde gas te doteren.

Een 1micron filter gaat dit niet tegenhouden. Een filter die dit wel doet is een factor 300 kleiner en kost enkele duizenden euro’s (heb er zelf een paar maanden geleden een besteld bij Entegris voor de productie van demi-water).

Doteren? daarvoor is onze bubbler NIET bedoeld, doteren, ik heb je NaOH alleen aanbevolen als anti-vries, niks meer niks minder.

Ik breng geen onzuiverheden in om materiaaleigenschappen te veranderen, waarom zou ik dat doen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf werktuigbouwkundige en heb niet zo gek veel specifieke “chemiekennisâ€

Ik werk als senior development engineer in een team dat machines en processen voor de semicondutor en solar industrie ontwikkeld.

Gelukkig wordt het gapende gat in mijn chemie kennis waarnodig opgevuld door een groepje wetenschappers.

Als ze de feestdagen overleeft hebben zal ik ze morgen eens raadplegen.

Nu jij, waar komt jouw kennis vandaan...

Dank voor je info, ik dacht al: doteren, dat moet met halfgeleiders te maken hebben, nu begrijp ik je.

Mijn kennis komt voort uit eigen studies en ervaring in het bouwen van elekrolyse-cellen, maar ik kan mezelf niet meten met jouw nivo,

ik moet heel vaak terugvallen op mensen met meer kennis op dit gebied, wel tactisch om jezelf eerst als onwetende voor te doen, ik hoop

niet dat ik je teleurstel, ik hoop dat je hierop terugkomt als deze wetenschappers de feestdagen overleeft hebben, ik

zou GRAAG zo'n achterban hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel benieuwd naar foto's van het systeem

PS het linkje werkt niet

Knap dat je zoveel energie haalt uit water waar helemaal niet zoveel energie in zit.....laten we zeggen dat je water tankt van 15 graden C dan zit daar ca 15 Kcal/kg in....

En ga nou niet vertellen dat je dat gaat splitsen in waterstof en daar meer energie uithaalt want om het water te splitsen in H2 en O2 heb je net zoveel energie voor nodig dan dat het H2 gaat opleveren....het voegt of levert dus geen extra energie op.....

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom deel je jouw verhaal niet op in deel processen?

Eerst toon je aan met h2 uit een fles dat je verhaal klopt. Dat je daadwerkelijk met toevoegen van h2 verbruik significant kan laten afnemen.

Heb je dit eenmaal aangetoond kan je je gaan richten op een bijpassend elektrolyse proces.

Vervolgens kan je bekijken of dit uit de accu van een auto te halen is…Zo zou ik het doen.

Nadat de eerste stap is afgerond en je gelijk is aangetoond kan je beschikken over meer betweterige wetenschappers dan je lief is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap dat je zoveel energie haalt uit water waar helemaal niet zoveel energie in zit.....laten we zeggen dat je water tankt van 15 graden C dan zit daar ca 15 Kcal/kg in....

En ga nou niet vertellen dat je dat gaat splitsen in waterstof en daar meer energie uithaalt want om het water te splitsen in H2 en O2 heb je net zoveel energie voor nodig dan dat het H2 gaat opleveren....het voegt of levert dus geen extra energie op.....

Succes!

Kun je me vertellen welke waterstof ik wel over mag praten? weet je het verschil tussen ortho en para waterstof?

Weet je ook dat er Resonance Pulsed DC Elektrolyses bestaat?

Weet je ook van Panacea?

Weet je hoe je waterstof-atomen kan agiteren?

We zijn bezig om een generator volledig op Hydroxy te laten draaien , al zal dit nog enige maanden duren, we zijn zeker niet de eerste, en het is

ook niet onze uitvinding.

Als we zover zijn, kan ik je vraag beter onderbouwd beantwoorden, als ik het dan wel mag vertellen?

google eens Panacea, dan heb je genoeg stof om te bekijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom deel je jouw verhaal niet op in deel processen?

Eerst toon je aan met h2 uit een fles dat je verhaal klopt. Dat je daadwerkelijk met toevoegen van h2 verbruik significant kan laten afnemen.

Heb je dit eenmaal aangetoond kan je je gaan richten op een bijpassend elektrolyse proces.

Vervolgens kan je bekijken of dit uit de accu van een auto te halen is…Zo zou ik het doen.

Nadat de eerste stap is afgerond en je gelijk is aangetoond kan je beschikken over meer betweterige wetenschappers dan je lief is.

H2 uit een fles bevat geen Ortho-waterstof omdat dit niet opgeslagen kan worden zeker niet onder druk, als ik de HYDROXY(Hydrogen+Oxygen) onder

druk zou zetten, zou dit exploderen, ik gebruik dus ook een beveiliging tegen een druk van meer dan1,5Bar, ik zal navragen hoe dit precies

zit, daar schiet ik dus tekort in kennis, maar wel een goede van je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom deel je jouw verhaal niet op in deel processen?

Eerst toon je aan met h2 uit een fles dat je verhaal klopt. Dat je daadwerkelijk met toevoegen van h2 verbruik significant kan laten afnemen.

Heb je dit eenmaal aangetoond kan je je gaan richten op een bijpassend elektrolyse proces.

Vervolgens kan je bekijken of dit uit de accu van een auto te halen is…Zo zou ik het doen.

Nadat de eerste stap is afgerond en je gelijk is aangetoond kan je beschikken over meer betweterige wetenschappers dan je lief is.

Beste RuudvD,

Ik neem aan dat je weet dat benzine een waterstof-koolstof verbinding is en dat je ook weet dat de huidige rendementen in auto's slechts max ca 40%

bedragen, meestal slechts 25%, met waterstof breek je makkelijker deze ketens waardoor je rendement wel 98% kan worden! Om meer hierover te weten en wel van

mensen met heel wat meer kennis dan dat ik heb, kijk op http://www.panaceauniversity.org

Wel wil ik je hartelijk bedanken voor het advies, dat valt me zeker goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap dat je zoveel energie haalt uit water waar helemaal niet zoveel energie in zit.....laten we zeggen dat je water tankt van 15 graden C dan zit daar ca 15 Kcal/kg in....

En ga nou niet vertellen dat je dat gaat splitsen in waterstof en daar meer energie uithaalt want om het water te splitsen in H2 en O2 heb je net zoveel energie voor nodig dan dat het H2 gaat opleveren....het voegt of levert dus geen extra energie op.....

Succes!

Hier een citaat uit een Panacea doc. ik heb het niet vertaald, maar dat zal geen probleem zijn, gezien je wijze van reageren. http://www.panaceauniversity.org

A typical hydroxy booster operates by “brute force†DC electrolysis. This process

functions in accordance with faradays laws of electrolysis. This is what the mainstream

curricula attribute to ALL methods of possible hydrogen production from water.

However unknown to the mainstream faculties there are OTHER more efficient ways of

achieving the extraction of hydrogen from water. This is done by using pulsed DC under

certain resonant conditions to create an open system which is able to extract

additional (non thermal) energy from the environment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak maar een energiebalans en je mag van mij alle wrijving van bewegende delen en verlies van energie door warmte uitstraling verwaarlozen.

Het toevoeren van energie door toevoeren van warmte, electriciteit (electrolyse) of straling (UV) moet je in de balans meenemen.

Het is niet mogelijk om meer energie ergens uit te krijgen dan dat er in zit.

De rest is onzinnig geneuzel met pseudowetenschap termen.

Ow en kijk uit he...je weet wat met Stanley Meyer is gebeurd....

bewerkt door Eucalypta.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...