Spring naar bijdragen

Brandstofbesparing: HHO booster


Limited 97
 Share

Recommended Posts

Heb er geen verstand van , maar op het moment dat er paddestoelen uit de Jeep komen , waar Kabouters op zitten, lijkt het me meer een cafe topic.:D

Verplaatst dus........spam maar lekker vol.:D

Brandbaar water..dat had nooit ergens anders dan in het cafe mogen staan :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Deze wetten zijn net als de wet van Faraday produkten van een starre en ouderwetse wetenschap, maar toch bedankt

De wet van faraday stelt dat je 2,36WATT nodig hebt voor 1L tr 2H, dat is al jaren achterhaald, wij doen het momenteel op 1,86Watt en werken aan beter ,en hebben we het over para waterstof of over orthowaterstof? En weet je dan ook het verschil tussen deze?

Normalitair bestaat waterstof in onze atmosfeer uit 25% para en 75% orthowaterstof, nu zijn er methodes om de100% orthowaterstof te benaderen (resonantie), othowaterstof levert vanaf 4 maal zoveel energie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan parawaterstof

Door bijvoorbeeld een UV laser te gebruiken kan je de waterstof-atomen agiteren waardoor deze nog meer energie dragen , waardoor ook de wetten van thermodynamica niet meer van toepassing kunnen zijn?

Ook door magnetische velden op te bouwen en te laten imploderen op een frequentie van laten we zeggen 19Hz krijgen de atoomparen een zelfde spin, waardoor er veel meer energie vrijkomt bij bijv. verbranding,

Dit staat dan weliswaar in de kinderschoenen en is een onderdrukte wetenschap, maar de bewijzen zijn er , denk maar aan de H-bom, of 'the sun in a box' kernfusie.

Wij hebben al diverse experimenten lopen met oa een HYDROXY-reactor in een jeep grand cherokee LX, dit levert max 30% meer km per liter op, echter niet de hele tijd maar alleen bij een bepaald toerental (1500)

dit komt doordat onze PWM nog niet TPs controlled is en onze reactor niet de capaciteit heeft om genoeg te leveren bij meer toeren, daar werken we aan.

Iedereen heeft recht op een eigen mening maar zorg op z'n minst wel dat je mening onderbouwd is.

http://www.youtube.com/user/HYDROXYHARLIN op deze link zie je onze poging om onze reactor meer waterstof te laten leveren, dat lukt ons, maar dan leveren we wel in op efficientie en dat is voor een

100% water ICE niet wenselijk, voor water als additief maakt het niet zoveel uit, we zoeken daarom naar kennis betreffende robotica, alle hulp is welkom

Ik kan zeggen dat dit veel potentie heeft, zeker in een land met zo'n grote transportsector als Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen universitaire opleiding, maar ik kan gelukkig wel een normale Nederlandse zin aan elkaar rijgen.

Als ik jou was nam ik een ander vertaalprogramma.

Weet jij wat een ICE op water doet dan? Ik wel.

Net zoveel als ik geen koffie heb gehad.

ICE= Internal Combustion Engine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook op dit forum worden onderwerpen die inhoudelijk zorgen dat je auto zuiniger en beter gaat lopen belachelijk gemaakt, het lijkt de tijd van galileo wel, voor de meeste is de aarde nog plat en is wat de mainstreamwetenschap voorschotelt een feit, zoals de Mexicaanse griep pandemie en

dat de wet van Faraday vaststaat etc. Laten we met de hele wereld lachen omdat een of andere idioot zegt dat deze rond is, laten we hem dan vervolgen.........................................om vervolgens onze spijt te betuigen omdat de wetenschap er weer eens naastzat.

Al die wetten die zij hebben vastgesteld worden maar al te vaak weer herzien!!!!!!!!!!!! Als je beseft dat er wel degelijk processen bestaan die minder energie kosten dan ze opbrengen, wat denken we dan van die thermodynamica wetten, denk aan de zon: is daar meer energie ingestopt dan eruit komt????????

Dan betekent dit ook dat het heelal zou moeten krimpen.

Bedenk goed waarom mensen andere mensen belachelijk maken, zouden dat mensen zijn die het goede nastreven of zijn dit mensen van een negatief karakter? Wat helpen deze mensen nu eigelijk op te bouwen? Nog hogere brandstofprijzen? Meer macht voor grote companies?

Wie lachen ze eigenlijk uit? Dit zijn de mensen die ook galileo uitlachten, besef dat goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen universitaire opleiding, maar ik kan gelukkig wel een normale Nederlandse zin aan elkaar rijgen.

Als ik jou was nam ik een ander vertaalprogramma.

Weet jij wat een ICE op water doet dan? Ik wel.

Net zoveel als ik geen koffie heb gehad.

wij werken op dit moment aan een ICE op 100% water....>>>>> uitleg: je tankt dan water dat vervolgens dmv resonance pulsed DC wordt omgezet in 2H2 + O2 of 4H + O2,

dat voer je in je aangepaste ICE (aanpassing is vertraagde ontsteking 10 graden ATDC= After Top Dead Centre (waterstof ontbrand 1000 maal sneller dan benzine), toevoeging kleine hoeveelheid koude waterdamp en gemodificeerde management)

Dat het werkt is al een feit, het probleem zit in het tunen van de reactor, elke temperatuur verandering beinvloedt de resonantie frequentie, hiervoor moet de juiste software ontworpen worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah....... /me vind die website nogal wazig hoor.......

U hoort hier niets over op TV.... heel af en toe op de radio.

Ons Doel is het bewust maken van het bestaan van deze technologie en het verder ontwikkelen van deze Technology. Dit is een eeuwen oude technologie geperfectioneerd door Hydroxy pioniers als Bob Boyce, en

Scott Smith van Central Valley HHO. We bevelen aan en verkopen uitsluitend door Bob Boyce goed gekeurde ontwerpen en productie methode.

Jouw kans om te leren hoe 'groen gaan. "Ons doel is het verspreiden van het besef van" hydroxy Egas ", veruit de beste gas op de planeet! handen naar beneden. Hier leert u alles over 'on board elektrolyse" van het gras root reagae niveau. zul je niet horen over dit op televisie, maar U hoort het op YouTube! Zoek gewoon naar "waterstof cel" of waterstof generator "en zie voor jezelf. De olie-afhankelijke Energie dieptes. & Grote media zijn tegen deze potentiële verlies in inkomsten, als gevolg van deze betere richting technologie. Ze zullen gewoon inkomsten verliezen, als deze technologie wordt wijd verspreid. Zou je willen dat uw portemonnee in tweeën gesneden? zou u waarschijnlijk te vechten. Wij raden u aan om alles wat je kunt lezen, is het geen rocket science, waterstof en zuurstof, vermengd met stikstof uit de lucht is de beste, een natuurlijke pad. Waterstof Garage is op een missie van verandering. We zijn het aan onze kinderen, naar een schone planeet te verlaten. Lees en jezelf, op de hoogte te leren voor jezelf van toepassing, het zelf, start een nieuw bedrijf, gerund voor het groen van de planeet. Uw kinderen vragen, uit liefde voor het leven. Helpen zich te ontdoen van de planeet van de SMOG!

Maar goed dat we hier nog niets van over op TV horen, van zulk taalgebruik wordt niemand iets wijzer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je wel dat je het kan.. :)

Niemand lacht niemand uit, dat jij dat zo oppakt is net zo vreemd als dat je Galileo erbij haalt.

De ICE is al jaren ten dode opgeschreven en jij doet alsof je opnieuw het wiel uitvind.

Inhoudelijk heb je iig weinig te melden.

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: ik vind niets uit, ik volg Bob Boyce

En jij hoeft je niet aangesproken te voelen, ik reageerde op diverse reacties die ik las.

Maar toch bedankt dat je goed onderbouwde kritiek uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah....... /me vind die website nogal wazig hoor.......

Maar goed dat we hier nog niets van over op TV horen, van zulk taalgebruik wordt niemand iets wijzer.

Onderstaande staat op de startpagina v d shop, het kan zijn dat er nog stukken staan die automatisch vertaald zijn, excuses hiervoor, dat wordt spoedig aangepast, kunt u mij zeggen waar u dit trieste stuk vertaling vandaan heeft? dan verwijder ik dat! Dank u :unsure:

Hier leert u hoe u een onboard Hydroxy Generator kunt maken van de accu in uw auto. Deze Hydroxy generator maakt Hydoxy On Demand. Vandaar de naam HOD Generator.

Perfecte Gas/Lucht mix gemaakt van water, wat de Hydro-koolstof keten in de brandstof (Diesel danwel Bezine) beter en vollediger laat verbranden. Hierdoor werkt uw motor schoner en effectiever. De zwarte koolstof residu in de motor zal bij langer gebruik zelfs verdwijnen.Een goede Kit is afgestemd op de motor inhoud van uw auto en regelt de brandstof inspuiting van het motorblok in uw auto. Dit zal ervoor zorgen dat er minderbrandstof per kilometer nodig is. Een brandstof besparing van 15% tot 50% en super schone emissies.

U hoort hier niets over op TV.... heel af en toe op de radio.

Ons Doel is het bewust maken van het bestaan van deze technologie en het verder ontwikkelen van deze Technology. Dit is een eeuwen oude technologie geperfectioneerd door Hydroxy pioniers als Bob Boyce, en

Scott Smith van Central Valley HHO. We bevelen aan en verkopen uitsluitend door Bob Boyce goed gekeurde ontwerpen en productie methode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderstaande staat op de startpagina v d shop, het kan zijn dat er nog stukken staan die automatisch vertaald zijn, excuses hiervoor, dat wordt spoedig aangepast, kunt u mij zeggen waar u dit trieste stuk vertaling vandaan heeft? dan verwijder ik dat! Dank u :unsure:

Hier leert u hoe u een onboard Hydroxy Generator kunt maken van de accu in uw auto. Deze Hydroxy generator maakt Hydoxy On Demand. Vandaar de naam HOD Generator.

Perfecte Gas/Lucht mix gemaakt van water, wat de Hydro-koolstof keten in de brandstof (Diesel danwel Bezine) beter en vollediger laat verbranden. Hierdoor werkt uw motor schoner en effectiever. De zwarte koolstof residu in de motor zal bij langer gebruik zelfs verdwijnen.Een goede Kit is afgestemd op de motor inhoud van uw auto en regelt de brandstof inspuiting van het motorblok in uw auto. Dit zal ervoor zorgen dat er minderbrandstof per kilometer nodig is. Een brandstof besparing van 15% tot 50% en super schone emissies.

U hoort hier niets over op TV.... heel af en toe op de radio.

Ons Doel is het bewust maken van het bestaan van deze technologie en het verder ontwikkelen van deze Technology. Dit is een eeuwen oude technologie geperfectioneerd door Hydroxy pioniers als Bob Boyce, en

Scott Smith van Central Valley HHO. We bevelen aan en verkopen uitsluitend door Bob Boyce goed gekeurde ontwerpen en productie methode.

IK HEB HET AL GEVONDEN, het zal verwijdert worden en de juiste vertaling zal blijven staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het met Harlin eens dat er nogal “middeleeuws†wordt gereageerd op het moment dat we het niet echt meer snappen. Lekker mee lachen met de meute is wel zo veilig.

Maar 95% van de mensen kan ook niet echt anders.Het is natuurlijk ook niet zo eenvoudig om de echte van de kwakzalvers te onderscheiden.

Een opmerking van Harlin:

“, denk aan de zon: is daar meer energie ingestopt dan eruit komt????????â€

Geeft mij de indruk dat je vooral veel “copy-past†kennis hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het met Harlin eens dat er nogal “middeleeuws†wordt gereageerd op het moment dat we het niet echt meer snappen. Lekker mee lachen met de meute is wel zo veilig.

Maar 95% van de mensen kan ook niet echt anders.Het is natuurlijk ook niet zo eenvoudig om de echte van de kwakzalvers te onderscheiden.

Een opmerking van Harlin:

“, denk aan de zon: is daar meer energie ingestopt dan eruit komt????????â€

Geeft mij de indruk dat je vooral veel “copy-past†kennis hebt.

:rolleyes:

http://www.panaceauniversity.org/Hydroxy%20Boosters.pdf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...