Spring naar bijdragen

Brandstofbesparing: HHO booster


Limited 97
 Share

Recommended Posts

Hoi, is van de week topic geweest op de radio, schijnt brandstof te besparen tot 35 %.

http://www.youtube.com/watch?v=6jsinftnqz4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZMxAbqnLw-o&feature=related

www.extrapower.nl

Iemand ervaring hiermee ?

bewerkt door Limited 97
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, is van de week topic geweest op de radio, schijnt brandstof te besparen tot 35 %.

http://www.youtube.com/watch?v=6jsinftnqz4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZMxAbqnLw-o&feature=related

www.extrapower.nl

Iemand ervaring hiermee ?

Ik heb er geen ervaring mee maar heb wel sterk mijn twijfels. Als dit echt zou kloppen dan hadden wij er vast meer van gehoord of gelezen via de populaire autobladen en of tv programma's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Browns gas bestaat al duizenden jaren (Pharaoh Lamp). Archeologen hebben artefacten gevonden van eeuwen geleden die zijn gelast en metalen die onder hoge temperatuur zijn versmolten. Op zuid-amerikaanse afbeeldingen van lang vervlogen tijden ziet men soms mannen met een soort jetpack op hun rug en een slang met hendel. Men durft te beweren dat dit een soort lastoestel was op browns' gas.

H2O 'explodeerd' bij een stroom van enkele ampère ,naar HOH gas!

Als men dit proces kan opvangen in een apparaat en het HOH gas naar de carburateur leidt, dan zal de auto zuiniger gaan rijden omdat het gas ontbrandbaar is. Dit lukt niet met auto's die computergestuurde injecties hebben.

Als je dan de benzine afsluit, zou in principe de motor blijven draaien op HOH gas.

De controverse omtrent browns' gas bestaat al lang. Men heeft zelfs al jaren geprobeerd lasapparaten te verkopen die hierop werken. Gedetailleerde technische proeven hebben echter uitgewezen dat klassieke lasapparaten toch nog altijd beter presteren, en goedkoper !