Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat heb je pas gekocht"Topic Deel 3


EJG
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

wens jullie het allerbeste in het jaar 2009. ik had een k.....t jaar in 2008 wel een + puntje ik heb een gc uit 96.hoop dat hij het zelfde als ik doe en dat is werken.ps het is een super mooie auto.dus als hij een beetje meewerkt,dan redden we het wel,ps als er dames zijn die een keer een rondje mee willen rijden dan hoor ik het wel.mvg richard tel 0628614004:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, denk dat de "dames" die hier rondzwerven liever zelf rijden... :B.

..en anders schoppen ze hun partner wel van de bestuurdersstoel :B

Maar ben benieuwd of een dating topic hier druk bezocht word....

Denk trouwens niet dat richardo veel telefoontjes zal krijgen ;)

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen maart m'n XJ verkocht. Half jaartje in een Fiat Panda gereden. Nu een Land Rover Freelander 2.5 V6 aut5 gekocht als echte vervanger van de XJ. Het is een donker blauwe 5 deurs van 2001 met 107.000 km op de teller. Was eigenlijk op zoek naar een TJ maar die blijven 2e hands belachelijk hoog in prijs.

Het is nu weer leuk op mijn oprit :ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen maart m'n XJ verkocht. Half jaartje in een Fiat Panda gereden. Nu een Land Rover Freelander 2.5 V6 aut5 gekocht als echte vervanger van de XJ. Het is een donker blauwe 5 deurs van 2001 met 107.000 km op de teller. Was eigenlijk op zoek naar een TJ maar die blijven 2e hands belachelijk hoog in prijs.

Het is nu weer leuk op mijn oprit :P

Jammer dat je geen TJ hebt gekocht, ik heb al wat horror verhalen over freelanders gehoord/gelezen. (nee, van de TJ niet)

Toch evengoed plezier ermee. :ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat iedereen al in het "te koop aangeboden" topic in de starthouding klaar zit....:yes:;)

Heel veel plezier er mee/van Dianne!!!!!

Geniet er intens van, kan snel gaan he....;)

AYAA[/quote

mmmmmmm tja wa moe ik dor op zegge:D

zal van de week alvast wat onderdelen te koop aan bieden van dat ding.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...