Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat heb je pas gekocht"Topic Deel 3


EJG
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Telt bestellen ook?

Bij B&S 2x zwarte Towhook's besteld....

Ow, en eerder deze week 2 harpsluitingen van 19mm.

als je al betaald hebt wel vind ik ;)

heb je al een touwtje? let op koop dan een kinetische sleepkabel dus een touw! kost je een tientje of 8 bij sleepkabelshop maar een levenlang plezier, is zo fijn spul in de blub! er zit rek op en is veel veiliger dan een sleeplint wat niet geschikt is voor bergen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na 6 weken wachten vandaag te horen gekregen dat m'n bandjes binnen waren. 4 Super Swampers TSL SX 38 x 12.5 x 16.5.

Uiteraard direct in de Jeep gesprongen om deze op te halen.

Drie uur rijden in een Jeep V8 is geen straf, zeker niet met de lage olieprijzen :whistle:

bewerkt door jeepertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je al betaald hebt wel vind ik :P

heb je al een touwtje? let op koop dan een kinetische sleepkabel dus een touw! kost je een tientje of 8 bij sleepkabelshop maar een levenlang plezier, is zo fijn spul in de blub! er zit rek op en is veel veiliger dan een sleeplint wat niet geschikt is voor bergen.

Hmm, dat word een re-post eind januari, dan zijn ze binnen en zal ik ze ook pas betalen :D

En ik zit nog te twijfelen, had op die site voor een leuke prijsje een lint gezien. Kinetisch touw was 3x zo duur :whistle:...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4x BF Goodrich Mud banden 31x10,5R15, gebruikt, dat wel, met een mm of 16... :bye1: Komende zaterdagochtend vroeg kan ik de ophalen bij de verkoper en Zeewolde. Deze verkoper heeft ze nog op de velg zitten. Dan via mijn contact bij MB dealer Wensink Harderwijk de bandjes en mijn net gekochte velgen opgooien om over te steken. Dan door naar Heerde voor wat speelwerk (helaas dus nog 1x met me straatbandjes...) en einde van de dag de wielen weer ophalen zodat ik het volgende evenement eens met echte banden kan gaan rijden... helemaal blij!! :bye1::D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nieuwe TV. Werd het zat dat ik stukken beeld mistte aan de zijkant.

Na veel testen lezen en vergelijken een JVC 42 inch slimline.

Hoe komen ze zo dom om van de brede glimmende randen te maken op LG en Samsung, die weerspiegelen nl het licht in je kamer.

Gisteren mailtje naar JVC gestuurd en binnen 15 minuten antwoord dat hij vandaag wordt geleverd dus dat is superservice.

Maar ja dat kerstdiner wordt nu wel minder.:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nieuwe TV. Werd het zat dat ik stukken beeld mistte aan de zijkant.

Na veel testen lezen en vergelijken een JVC 42 inch slimline.

Hoe komen ze zo dom om van de brede glimmende randen te maken op LG en Samsung, die weerspiegelen nl het licht in je kamer.

Gisteren mailtje naar JVC gestuurd en binnen 15 minuten antwoord dat hij vandaag wordt geleverd dus dat is superservice.

Maar ja dat kerstdiner wordt nu wel minder.:bye1:

En nu voor de kerst nog een bluray speler... er gaat dan een wereld voor je open!! :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is em en ja rechtstreeks. Vond de S mooier dan de R en scheelde maar paar tientjes.

Heb al 40 jaar alles van JVC. In het begin heette het NIVICO

staat voor Nippon Victory Company nu dus Japan Victory Company.

Je moet echter geen spectaculaire verschillen in prijs verwachten omdat er op internet wordt aangeboden met minimale marges.

Ik heb echter nu 2 jaar garantie. Had em binnen half uur werkend met digitale kastje van UPC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is em en ja rechtstreeks. Vond de S mooier dan de R en scheelde maar paar tientjes.

Heb al 40 jaar alles van JVC. In het begin heette het NIVICO

staat voor Nippon Victory Company nu dus Japan Victory Company.

Je moet echter geen spectaculaire verschillen in prijs verwachten omdat er op internet wordt aangeboden met minimale marges.

Ik heb echter nu 2 jaar garantie. Had em binnen half uur werkend met digitale kastje van UPC

Ik dacht Japan Video Company...

:D

En gisteravond ledlampjes in de USA besteld.. via E-bay

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is em en ja rechtstreeks. Vond de S mooier dan de R en scheelde maar paar tientjes.

Heb al 40 jaar alles van JVC. In het begin heette het NIVICO

staat voor Nippon Victory Company nu dus Japan Victory Company.

Je moet echter geen spectaculaire verschillen in prijs verwachten omdat er op internet wordt aangeboden met minimale marges.

Ik heb echter nu 2 jaar garantie. Had em binnen half uur werkend met digitale kastje van UPC

Nice, wij zitten ook te kijken voor een nieuwe LCD... :D

Maar is JVC dan echt veel beter dan Sony? En btw, heeft de JVC ingebouwde dvb-t?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg niet dat hij beter is maar ik werd geadviseerd of JVC of Panasonic

Nou heb ik dus alles van JVC en is mijn HD camera de eerste camera met 1080P uitgang die ook op de TV zit en verder alle kreten als MaxxBass DynaPixHD en de 4 HDMI uitgangen zal allemaal wel

er zit 2 kg leeswerk bij. Kan geen kwaad om alles van het zelfde merk te hebben. Ik heb wel klote ervaringen met Sony garantie ( Cybershot)

TV heeft 2 jaar garantie laag energieverbruik 180watt

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...