Spring naar bijdragen

Beetje humor


darkwolf
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Blair, Bush en Balkenende sterven alledrie en komen elkaar tegen in de hel.

Bush wil graag weten hoe het met de VS gaat sinds hij dood is en vraagt aan de duivel of hij even de rode telefoon mag gebruiken.

Na een gesprek van zo’n 3 minuten zegt de duivel tegen Bush “dat is dan 3 miljoen dollar†en Bush schrijft een cheque uit. Blair wil ook wel even bellen met Engeland. Na een gesprek van een minuutje of 5 zegt de duivel “dat is dan 2 miljoen pondâ€

Balkenende wil eigenlijk ook wel even weten of alles goed is in Den Haag en vraagt of hij ook even mag bellen. “Jij wel†zegt de duivel met een knipoog. Balkenende, blij dat hij een streepje voor heeft hangt vervolgens drie uur aan de telefoon. Als hij klaar is met bellen vraagt-ie “wat zijn de kosten?â€

“35 cent†zegt de duivel. Balkenende glimlacht bij zoveel voortrekkerij maar hij wil het toch nog even expliciet horen, zodat ook Bush en Blair het weten.

“Waarom is het voor Bush en Blair zo schrikbarend duur en voor mij zo goedkoop duivel?†“Kijk eens hier knul†zegt de duivel:

“met dat verrekte poldermodel van jullie, dat eeuwige gebrek aan slagvaardigheid, het altijd kiezen van de gulden middenweg, de lange wachtlijsten in de gezondheidszorg, de hebzucht van de middenstand sinds de invoering van de Euro, het tekort aan blauw op straat, de narigheid na privatisering van de KPN en de NS, de slechte kwaliteit van het onderwijs, het oneerlijke belastingstelsel, de veel te vergaande bureaucratie, het begrotingstekort en het eeuwige geouwehoer als jullie een nieuw kabinet moeten formeren is Nederland een hel om in te leven.

Dus bel je tegen lokaal tariefâ€.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Podenji@Nov 3 2005, 17:58

Op een goede dag liep Gaston over de markt in Turnhout, toen hij plotseling

z'n maat Sjef zag rijden in een zo goed als nieuwe jeep.

Hij herkende de jeep, die was van Lieve.

Sjef stopte bij Gaston met een grote grijns op z'n gezicht. "Allee, Sjef, hoe komt gij aan die jeep?"

"Die heeft Lieve aan mij gegeven", antwoordde Sjef

"Aan u gegeven? Ik weet dat ze u gère ziet, maar een nieuwe jeep, da's toch wel straf!"

"Awel Gaston, laat me u vertellen hoe dat komt: we reden samen in

de jeep ergens op een zandweg ergens in Turnhout. Plotsklaps zet

Lieve de jeep in 4-wiel-aandrijving en sjeest de bossen in.

Ze parkeerde de jeep, stapte uit, deed al haar kleren uit en zei:

"Ron, neemt wat ge wilt!"

Dus nam ik de jeep...

"Sjef, verdulleme, ge zijt 'ne slimme vent! Die kleren hadden u toch nooit gepast!"

<div align="right">

Is al in 2 andere topics ""gespot" tongue.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien op 'n ander forum:

Er zit een man te vissen aan de rivier, als er opeens een begrafenisstoet langs komt lopen. De man legt zijn hengel neer, staat op, doet zijn pet af en vouwt zijn handen. Als de begrafenisstoet voorbij is gaat hij weer verder vissen.

Even later komt de pastoor naar de man toe. Hij zegt: 'Meneer, ik heb gezien hoe u net eerbiedig uw hoed afnam toen wij net met die begrafenisstoet langskwamen. Dat vond ik heel mooi, meneer. Zoiets zie je niet vaak meer.'

'Ach', zegt de man, 'dat is wel het minste wat je voor je schoonmoeder kunt doen!'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

autopsie

Aan de universiteit van Nijmegen moet een professor zijn nieuwe studenten

bekend maken met autopsie.

Hij begint zijn verhaal:

"Bij het verrichten van autopsie zijn twee punten erg belangrijk.

Punt één is dat je nergens bang voor mag zijn en niets vies mag vinden."

Om dit te bewijzen stopt hij zijn vinger in de anus van het lijk en likt

deze vervolgens af. De studenten moeten hem nadoen. Om niet af te gaan

doen de studenten hem stuk voor stuk na, de vieze smaak en stank verbijtend.

De prof hervat zijn verhaal:

Ten tweede is het belangrijk om oog voor detail te hebben. Wie van jullie

zag bijvoorbeeld dat ik mijn middelvinger in het lijk stak, maar mijn

wijsvinger aflikte?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komt een vrij oude vrouw bij de drogisterij en ze vraagt aan de dame achter de toonbank: "Heeft u misschien maandverband voor mij?" Waarop de dame achter de toonbank zegt: "Bent u daar niet te oud voor, beste mevrouw?" "Nou," zegt de dame, "ik gebruik het ook niet in mijn onderbroek, maar voor in m'n schoenen." Waarop de dame achter de toonbank zegt: "Maar mevrouw daar hebben we geurvreters voor." Waarop de oudere dame zegt: "Ja, maar die gebruik ik nou juist voor in mijn onderbroek." worshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een buiksprekende Belgische toerist wandelt door een stadje in de woestijn en ziet een Marokkaan zitten.

Belg : Hé, een leuke hond heb je daar. Mag ik er even mee praten ?

Marokkaan : Hond niet spreken.

Belg : Hey hond, hoe gaat het ?

Hond : Gaat goed, en met jou ?

Marokkaan stomverbaasd

Belg wijst naar Marokkaan: Is dit je baas ?

Hond : Yep !

Belg : Hoe behandelt hij je ?

Hond : Heel goed, ik krijg goed eten, hij gaat met me wandelen en neemt me elke week mee naar de oase om te spelen.

Marokkaan verbijsterd

Belg : Mag ik even tegen je paard spreken ?

Marokkaan : Paard niet spreken.

Belg : Hey paard, hoe gaat het ?

Paard : Goeiedag Belg, met mij is alles OK, en met jou ?

Marokkaan bijna in shock

Belg wijst naar Marokkaan: Is dit je eigenaar ?

Paard : Yep !

Belg : Hoe behandelt hij je ?

Paard : Zeer goed, hij gaat dagelijks met me rijden en ik krijg het beste haver.

Marokkaan : gezicht vertrokken van ongeloof

Belg : Mag ik even met je schaap spreken ?

Marokkaan : Schaap liegt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...