Spring naar bijdragen

Beetje humor


darkwolf
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

België heeft een nieuw wapen tegen hardrijders: de namaak-politieauto. De wagen is van veredeld bordkarton met aan de achterkant een paar palen die voorkomen dat het plat op straat komt te liggen.
laugh.gif
Van afstand lijkt de Ford Galaxy op de vluchtstrook op een politieauto. Hierdoor letten veel automobilisten op hun snelheid. "Er wordt dan echt afgeremd omdat men bang is te worden geflitst", zegt postoverste Alain Verstrepen van de federale verkeerspolitie in Antwerpen. "Of men vreest een fuik van een onderscheppingploeg of een moto."

Dat de Belgen er blijkbaar al lang intrappen, blijkt uit het aanzicht van de nep-auto. Tegen de achterbanden groeit namelijk onkruid. "Wanneer u, zoals bij de werken rond Antwerpen, langzaam aan de wagen voorbij rijdt, ziet u dat het geen echte auto is. Dan werkt het niet", erkent de overste. Bij een normale snelheid is de bordkartonnen bus volgens hem wel degelijk overtuigend.

Bron: Algemeen Dagblad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belgen moppen sad.gifsad.gif

Hollander moppen

biggrin.gifrolleyes.gif

Ik vind van niet wij maken moppen over de z.g dommigheid van de Belg

en de Belgen over de Zuinigheid ( gierigheid) van de Hollander

Zoals je boven ziet zijn de moppen van de Belgen allemaal over dommigheid dus ik denk dat ze alleen het woord Belg vervangen hebben door het woord Hollander en denken dat we dat niet door hebben.

Echte Hollandermoppen zijn in de trend van

Wie vond het koperdraad uit ? 2 Hollanders die vochten om een cent

Waarom wil een Hollander geen koelkast Is bang dat lampje blijft branden als deur dicht is. etc.

AMAAI dit vinden we over de hele wereld tussen buurlanden

Wij vervullen de rol van de Schotten ( gierig) de Ieren de rol van de Belgen (dom)

Als ze ooit onze moppen snappen verklaren ze de oorlog aan Frankrijk

of ze moeten tegen die tijd het Noorden kunnen vinden. wink.gif

dan moet je gewoon de pin uit de handgranaat trekken die ze gooien en hem terug gooien. rolleyes.gif en ut gef allemoal niks want wie hout vanmekaar ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drie nonnen komen gelijktijdig aan ij de hemelpoort alwaar Petrus ze staat op te wachten. Ze mogen naar binnen, maar eerst 1 vraag goed beantwoorden....

Aan de eerste non vraagt Petrus: "Wie was de eerste man?"

De non antwoordt: "Adam, natuurlijk"

De hemelpoort zwaait open, de trompetten schallen en de engelen zingen! Zij mag naar binnen!

Aan de tweede non vraagt hij: "Wie was de eerste vrouw?"

Zij antwoordt: "Eva, toch"

De hemelpoort zwaait open, de trompetten schallen en de engelen zingen! Zij mag naar binnen!

Petrus kijkt de derde non aan, denkt even na, schud met zijn hoofd en vraagt dan aan haar: "Wat was het eerste dat Eva tegen Adam zei?"

De derde non weet niet goed wat te zeggen.......

Zij zegt dan: "Ja, da's lekker!?"

De trompetten schallen en de engelen zingen biggrin.gifbiggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een man zit in de kroeg aan de bar, naast hem zit nog een man die echter plotseling opstaat, de eerste man bij z'n lurven pakt en met een zwaai op de grond werpt.. blink.gif

De man krabbelt op, kijkt de andere man aan en vraagt: Wa-was-da-nou??

"Da's Judo", zegt de man, "komt uit Japan!"

De eerste man mompelt nog wat, en gaat weer aan de bar zitten....

Tot tien minuten later..

Genietend van z'n biertje ziet hij nog net in een flits de hand van z'n buurman op 'm afkomen: -PETS!-... En daar ligt 'ie weer naast z'n kruk! wacko.gif

Nouwelijks van verbazing bekomen, hoort hij de andere man tegen de kastelein zeggen:

"Da's Karate, ook Japans!!"

De zin in een biertje is er nu wel af... de man loopt naar buiten!

Enkele minuten later staat hij echter weer in 't café en de andere bezoekers horen een doffe -POF- ..., de judo/karate man valt als een blok van z'n kruk...

Als na een half uurtje de ambulancebroeders hem weer een beetje opgelapt hebben, kijkt hij z'n eerdere slachtoffer vragend aan.. huh.gif Deze ziet zijn verbaast vragende blik en zegt:

Dat was ook Japans.... 't was de krik van m'n Toyota! laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor diegene die de 30 gepasseerd zijn,die voorbij de 40 uiteraard ook...

Heb jij ook A.A.A.D.D. ?

Ze hebben eindelijk een diagnose gevonden voor mijn probleem. Hoera!

Het heet A.A.A.D.D. ofwel Age Activated Attention Deficit Disorder.

Dit zijn de symptomen:

Ik beslis om de auto te wassen; ik vertrek richting garage en zie de post liggen op tafel. OK, ik ga de auto wassen. Maar eerst toch even de post doorbladeren.

Ik leg mijn autosleutels op mijn bureau, filter de reclamefoldertjes uit de hoop post en zie dat de vuilbak vol zit.

Dus ik leg de rest van de post, waaronder enkele rekeningen, op mijn bureau en zet de vuilbak buiten. Of nee, toch eerst nog vlug de rekeningen betalen.

Waar liggen die overschrijvingsformulieren alweer? Oeps, ik heb er maar 1 meer...

Ik heb er nog reserve in de kast boven. Aha, daar staat mijn cola.

Eerst die extra overschrijvingsformuliertjes zoeken. Eerst die cola wat verder van de computer zetten of ik sla hem nog omver en dan mors ik op mijn toetsenbord. Weet je wat, ik zet hem gewoon in de koelkast, dan blijft ie fris. Ik ga naar de keuken en bemerk dat mijn plantjes er nogal droog bij staan: die hebben dringend water nodig! Ik zet de cola op het aanrecht

en hola: daar ligt mijn zonnebril! Ik zocht hem al de hele morgen.

Die leg ik best even weg voor ik het vergeet. Ik vul mijn gietertje met water en vertrek naar de bloempotten. Aaaargh! Iemand heeft de afstandsbediening van de TV in de keuken laten liggen! Als we vanavond TV willen kijken, zullen we er nooit aan denken om in de keuken te kijken, dus ik leg die afstandsbediening beter direct in de woonkamer.Ik giet wat water in de bloempotten en mors op de vloer, gooi de afstandsbediening op eenkussen in de zetel en ga terug naar de hal.

Waar was ik nu weer mee bezig?

Op het eind van de dag:

de auto is niet gewassen,

de rekeningen zijn niet betaald,

de cola staat op het aanrecht,

de bloemen kregen te weinig water,

ik heb nog steeds 1 overschrijvingsformulier en ik vind mijn autosleutels

niet meer...

Ik probeer te ontdekken hoe het komt dat er vandaag niets is gebeurd. Ik

begrijp er echt niets van want ik was de hele dag druk bezig!!!

Ik ben er mij van bewust dat ik een ernstig probleem heb en moet dringend professionele hulp vinden, maar eerst even mijn e-mail checken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...