Spring naar bijdragen

Beetje humor


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Het rode potloodje

Een man zet 's avonds de vuilniszakken buiten.

Op het moment dat hij weer naar binnen wil gaan hangt zijn buurvrouw uit het raam.

Hé buurman, kom je lekker een bakkie koffie drinken?.

Vooruit dan maar, zegt de man.

Na twee bakjes koffie maakt de man aanstalten om weer naar huis te

gaan.

Maar de buurvrouw vraagt hem nog een borreltje te blijven drinken.

Vooruit dan maar.

Om een uurtje of 11 en een paar borreltjes verder vindt de man het

echt de hoogste tijd worden om naar huis te gaan.

De buurvrouw, zo geil als boter door de drankjes, vraagt:

"Heb je geen zin om een wippie te maken?". "Vooruit dan maar" Zo

gezegd zo gedaan.

Inmiddels is het al half 1 geworden.

Ik moet nu echt naar huis, anders krijg ik gelazer" zegt de man, "maar

ik heb nog één vraag:

Heb je misschien een rood potloodje voor me?

De vrouw, licht verbaasd, zoekt alle lade kastjes door totdat ze

uiteindelijk een rood potloodje vindt.

De man steekt het potloodje achter zijn oor en gaat naar huis.

Het huis is al helemaal donker, dus hij trekt zijn schoenen uit en

loopt zachtjes de trap op.

Ineens gaan de lichten aan en ziet hij zijn vrouw bovenaan de trap.

En waar ben jij geweest! schreeuwt ze tegen de man.

Nou,ik zal het eerlijk bekennen. Ik heb een bakkie koffie gedronken

bij de buurvrouw, daarna hebben we wat borreltjes op en toen hebben we

een wippie gemaakt.

Zijn vrouw wijst naar zijn oor en zegt:

Nee, vuile leugenaar.

"Je bent naar de bingo geweest."

smile.giftongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Kees komt zwaar vermoeid thuis van zijn werk, als hij zijn vrouw in sexy lingerie helemaal uitgepuft op bed ligt. Als hij dan ook nog sigarenrook ruikt rent hij naar het raam waar hij een man een sigaar ziet roken bij de bushalte onder zijn raam. Uit woede pakt hij de kledingkast en smijt die uit het raam richting de bushalte, maar zijn jas blijft haken en hij valt ook naar beneden en valt te pletter. Komt die man van de bushalte bij de hemelpoort zegt Petrus:"het is erg druk, je moet een goede reden heben om binnen te komen". Zegt de man :"ik sta gewoon bij de bushalte te roken, valt er een kast op me". Waarop Petrus zegt:"Treed binnen". Komt er een tweede man aan de poort. En Petrus weer:"het is druk je moet een reden hebben om binnen te komen". Dus die man verteld dat toen hij thuis kwam zijn vrouw bijna naakt maar wel uitgepuft op bed lag in een kamer met sigarenrook en uit woede een kast uit het raam heeft gegooit maar dat hij bleef haken. Petrus:"Treed binnen". Komt er een derde man aan, en Petrus:"pffff jij zal ook wel een goede reden hebben om binnen te komen, of niet soms?" Waarop de man zegt:"Ach man weet ik veel, ik had net een doppie gemaakt, dus ik denk ik rook even mijn sigaartje in de kast, word ik van twee hoog naar beneden geflikkerd...................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

instructies voor het reinigen van het toilet;

1. Doe het deksel van het toilet omhoog en giet 1/8 beker shampoo in het water.

2. Pak de kat en streel ze terwijl je ermee naar de badkamer gaat.

3. In een vloeiende beweging zet je de kat in het toilet en je sluit onmiddellijk het deksel. Het kan nodig zijn om op het deksel te gaan staan.

4. De kat start onmiddelijk met de reiniging. Negeer de geluiden die uit het toilet komen, de kat amuseert zich.

5. Trek het toilet drie tot vier maal door. Dit zorgt voor een "power-reiniging".

6. Laat iemand de voordeur openzetten en zorg ervoor dat de weg van de badkamer naar de voordeur vrij is.

7. Ga achter het toilet staan en open met een snelle beweging het deksel.

8. De kat zal als een raket uit het toilet springen en naar buiten schieten om zich daar droog te schudden.

9. De WC én de kat zijn nu beide stralend proper.

smile.gifsmile.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een keer of zes te zijn overleden, dacht ik de routine van het in de hemel komen wel te kennen.....

De laatste keer kom ik bij Petrus aan en voor het eerst houdt hij mij tegen!

Hij zegt tegen mij:

" Buffalo, we zijn je gangen nagegaan in deze laatste jaren en, met name op dat forum, heb je je niet al te best gedragen. Je hebt dan ook wat straf verdient".

Nou ja, da's kl**e natuurlijk, maar wat doe je ertegen?

Petrus fluit en er komt een werkelijk stuitende vrouwmens op mij af, (schaal van 1 tot 10, een -7) waarop hij zegt:

"Buffalo, hier moet je het mee doen, straf is straf".

Nou, daar was ik lekker mee................

Kijk ik om me heen, zie ik Utah lopen, met een bloed mooi schepsel!?

Ik roep natuurlijk meteen Petrus terug en ik zeg:

"Hééé, Petrus, hoekanditnouutahwasveelberoerderbezigdanikwatdoetiemetzonmooiwijf?"

Zegt Petrus tegen mij:

" Ja, buffalo, sommige vrouwen moeten ook gestraft worden!"

PS. Utah, gefeliciteerd met je 1000e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rij laatst in mijn jeepie, staan er twee gasten te liften.

Ik sociaal pik ze op. Ze gaan met zijn tweeen op de achterbank zitten.

Ik kom er al gauw achter dat het homo's zijn. Jammer toch maar doorrijden.

Hoor ik achter me "pffffffffffff" Zegt die ene homo:"hihi heb een scheetje gelaten.

Niet lang daarna "pffffffffffffffffff hihi ik ook.

Ik laat me niet kennen en ga flink broeden. En na een tijdje:

PRRRRRRPPRRRRRRAAAAUUUUT" Daar kunnen ze niet tegen op.

Zegt de ene tegen de andere homo:

HIHI hij is nog maagd!!! biggrin.gif

Groeten P een rookie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt Belg uh Eskimo goed Wrangler87??

Met een waanzinnige TJ verhoogd dikke banden V8 etc. Nou weet ik niet beter of die man heeft geen frank te besteden dus ik vraag "Hoe kom je aan die prachtige Jeep.

Nou zegt ie ik stond te liften komt deze Jeep eraan en stopt met een waanzinnig mooie vrouw achter het stuur. Ik stap in en na een poosje rijden we door het bos

en stopt ze op een open plek , maakt haar broek los en zeg je mag nemen wat je wilt. Nou toen heb ik de Jeep maar genomen. laugh.gifsad.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er komen 2 blondjes bij de landroverdealer,en ze kopen een nieuwe Defender.

aan het eind van de middag gaat de eigenaar van het bedrijf naar huis en hij ziet dat de 2 blondjes op de uitrit.

de eigenaar denkt van naja en gaat naar huis.

de volgende ochtend ziet hij dat de 2 blondjes er nog steeds staan en hij gaat naar ze toe en hij vraagt:dames waarom staan jullie hier nou nog steeds?en 1 van die blondjes zegt:ja wij hebben gehoord dat als je hier een auto koopt dat je flink genaaid word,en daar wachten we nu op!

laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een dag rent het konijn, zoals gewoonlijk, door het bos.

Ziet hij daar de vos zitten.

De vos zit heel relaxed tegen een boom zijn shot heroïne voor te bereiden, gewapend met een spuit en zijn lepel.

Op het moment dat de vos de naald richting zijn arm beweegt, roept het konijn wild: 'NEE, NEE VOS DOE DAT NOU NIET!

Dat is slecht voor je gezondheid.

Kom lekker rennen met mij, lekker rennen door het bos.

Dat is goed voor je gezondheid, je conditie en goed voor je lichaam!'

Dus de vos kijkt naar zijn spuit en gooit hem weg en rent met het konijn mee door het bos.

Samen komen ze door de bocht gerend en zien de beer zitten.

De beer likt net een enorme joint dicht en wil hem net aansteken.

Op het moment dat de beer de joint aan wil steken, roept het konijn wild: 'NEE, NEE BEER DOE DAT NOU NIET!

Dat is slecht voor je gezondheid.

Kom lekker rennen met mij en vos, lekker rennen door het bos.

Dat is goed voor je gezondheid, je conditie en goed voor je lichaam!'

Dus de beer kijkt naar zijn joint en gooit hem weg en rent met het konijn en de vos mee door het bos.

Met zijn drieën rennen ze door het bos en vliegen bijna voorbij de wolf.

De wolf zit daar met een spiegel met een GIGANTISCHE lijn cocaïne en een geweldig groot rietje in de aanslag.

'NEE, NEE WOLF, DOE DAT NOU NIET!, roept vos deze keer bijna hysterisch.

Dat is slecht voor je gezondheid.

Kom lekker rennen met ons, lekker rennen door het bos.

Dat is goed voor je gezondheid, je conditie en goed voor je lichaam!'

'Ja godverdomme' antwoord de wolf, 'elke keer als dat kutkonijn XTC op heeft, moet ik zeker door 't klotebos gaan rennen!'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jantje (7 jaar) loopt over de wallen, en gaat op een gegeven moment bij een dame van plezier naar binnen. "Doet u het ook met kinderen?" vraagt hij. De dame kijkt verbaasd en zegt:"ik niet maar mijn buurvrouw wel."

Dus Jantje naar die andere dame, en vraagt weer "doet u het ook met kinderen?" waarop zij zegt "ja hoor kom maar binnen" Jantje: "maar heeft u wel aids?" "wááát" zegt die hoer "donder op snotaap"

Na en uurtje of twee heeft Jantje eindelijk een dame gevonden die het met kinderen doet én aids heeft. Maar de dame kan haar nieuwsgieriheid niet bedwingen en vraagt:"waarom zoek je een vrouw die het met kinderen doet en aids heeft?"

"Nou"zegt Jantje "u doet het met mij, ik doe het met mijn zusje, zij weer met mijn vader, hij met mijn moeder, zij weer met de melkboer, en die moet ik hebben, want moet met zijn poten van mijn buurmeisje afblijven."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een boer is bezig met zijn veestapel te melken en ziet dat een koe verschrikkelijk scheel kijkt.

Dus de dierenarts erbij gehaald.

Ohh zegt de arts en pakt een rietje uit zijn tas,steekt hem in de kont van de koe en zegt tegen de boer:"Ik ga nu blazen en als de ogen weer goed staan moet je het zeggen".

Afijn de ogen staan binnen een minuut weer goed en de boer moet 150 euro betalen aan de arts.

Week later staan de ogen weer scheel.

De boer denkt ga geen 150 euro betalen dit kan ik zelf wel en roept zijn knecht,pakt een rietje en begint te blazen.

Na 10 minuten gebeurd er nog niets en de boer word roder en roder van het blazen.

Hij zegt tegen de knecht,ga jij nu maar blazen want ik ben het zat.

De knecht pakt het rietje uit de kont van de koe,draaid hem om en wil gaan blazen.

De boer kijkt raar naar zijn knecht en zegt wat doe jij nou???

Zegt de knecht,ja ik ga niet aan dezelfde kant blazen in het rietje die jij in je mond hebt gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt een bezoeker van een dierentuin langs de leeuwen en ziet daar

een leeuw liggen die zijn eigen reet likt.

De bezoeker ziet een medewerker van de dierentuin en vraagt hem:

"Dat is zeker een oude rustige leeuw die het allemaal niet meer op

een rijtje heeft?

"Nee hoor," antwoordt de medewerker, "sterker nog, het is een zeer

gevaarlijk roofdier dat bovenaan de hiërarchie staat en hij heeft

zojuist een Ajax supporter verslonden!"

"Tjeemig," zegt de bezoeker, "maar waarom likt hij dan zijn eigen

kont?"

"Dat is om die nare smaak uit zijn bek te krijgen!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

komt een west-duitser met zijn mercedes oost-duitsland binnenscheuren,en op een gegeven staat hij met pech langs de snelweg. Een kwartiertje later komt er een trabantje aan rijden en die stopt voor hem. Problemen? vraag hij. Ja, zegt die west-duitser alleen mijn telefoon is leeg dus ik kan de wegenwacht niet bellen, oh geeft niks je kan wel met mijn autotelefoon bellen. Autotelefoon?, denkt die west-duitser,

in een trabant? nou ja, zal wel. Moet je een kopje koffie ondertussen?, vraagt de oost-duitser, ja, maar hier is toch geen tankstation in de buurt? Klopt, maar ik heb een koffiezetapparaat in de auto. Nu moet het niet gekker worden denkt die west-duitser, en een autotelefoon en een koffiezetapparaat! Enfin, een uurtje later komt de wegenwacht en de auto wordt gemaakt. Eenmaal

bij een dorpje aangekomen gaat die west-duitser naar de garage en laat ook een koffiezetapparaat inbouwen in zijn auto. Evenlater rijd hij weer over de snelweg. Hij ziet een trabant in de berm staan, roken dat dat ding doet, mooi denkt die west-duitser, kan ik meteen mn nieuwe spullen uittesten. Dus hij stopt voor die trabant stapt uit en klopt op het raam, kan ik ergens mee helpen? Man rot op, zegt die oost-duitser ik ben aan het douchen!!

tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rondje blond??

Waarom rijdt een blondje altijd in een cabriolet???? Lekker veel beenruimte

Hoe neemt een blondje haar GSM op? "Hoe wist je dat ik hier was?"

Wat denkt dat GSM betekend volgens een blondje: Geen Snoer Meer

Hoe kan je zien dat er een blondje achter je pc heeft gezeten? Tipp-ex op je beeldscherm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben ik vannacht aan het werk,het vriest dus sja..er moet weer gestrooid worden..

komt er op een gegeven moment een auto naast me staan met daarin een lekker blond mokkel dat naar me zit te gebaren.... smile.gif

maar ja,strooien is van levensbelang dus bij groen rijdt ik braaf verder..al zout strooiend...

komt dat mokkel weer naast me rijden,nog steeds druk zwaaiend,maar ditmaal kijkt ze toch wat ernstig..maar goed,ik rij door.

na zo een kilometer of 2 naast me te hebben gereden gaat ze voor me rijden en trapt op haar rem,dus ik bovenop dat pedaal en net op tijd sta ik stil achter haar auto waar zij inmiddels uitstapt.

ik draai mijn raam open,erg benieuwd naar wat dat mokkel nou eigenlijk van me wil...

roept ze naar me...meneer,meneer....u verliest uw lading.... dry.giftongue.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kom ik een paar weken geleden in een kroeg, zit er een paard aan de bar met een enorme pot geld voor zijn neus.

Dus ik vraag aan de barkeeper: "hoe zit dat met dat paard?"

Barkeeper: "ik heb dat paard in een weddenschap gewonnen. Maar dat beest is verschrikkelijk humeurig, hij jaagt gewoon al mijn klanten weg. Daarom heb ik die pot geld neer gezet. Iedereen die denkt dat paard aan het lachen te maken doet 25 eurie in de pot, en wie het lukt mag de pot meenemen.

Ik doe 25 eurie in de pot en neem dat beest mee naar achteren.

Binnen 3 minuten komt dat beest schuddenbuikend weer binnen. De tranen in zijn zijn ogen van het lachen. Dus de pot is van mij.

Meteen naar B&S: liftkit, velgen, banden besteld. Drie weken later is mijn auto klaar (het is erg druk bij B&S) dus ik laat de auto aan mijn vrouw zien.

Vrouw: "erg mooi, waar heb je dat van betaald?"(je weet hoe vrouwen zijn.....)

Dus ik vertel dat verhaal van dat paard.

Vrouw: " en wat krijg ik?"(je weet hoe vrouwen zijn)

Shit helemaal vergeten! Ik terug naar die bar....... en ja hoor, nog steeds dat paard aan de bar en weer met een pot geld. Dus ik kijk de barkeeper aan, zegt deze: " ik word gek van dat beest, de pot is nu voor degene die dat beest kan laten huilen"

Ik met dat beest naar achteren, en binnen 3 min : huilen dat beest!! Huilen.

Zegt de barkeeper :" je moet me dat toch ff uitleggen, hoe doe je dat?"

Waarop ik zeg" de eerste keer heb ik hem verteld dat mijn tampeloeris groter is dan die van hem, dus dat beest lachen"

Barkeeper: "hoe heb je hem dan aan het huilen gekregen?"

vandaag heb ik laten zien dat het echt zo is!!!!!

moraal: je kan nog zo´n grote tampeloeris zijn/hebben, je vrouw blijft altijd zeuren, maar je Jeep knapt er enorm van op wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...