Spring naar bijdragen

Beterschap Dezperado


F.M
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

bedankt allemaal. blij dat van het ziekenhuis eten ben verlost.

ik lag naast iemand die eruitzag of ie onder de trein had gelegen

vertelde dat hij 3 weken terug een autoongeluk had en zn vrouw naast hem was overleden. liet fotoos van haar zien. heel jong....

dan denk je... ach 6 weken gips en ik kan weer. gewoon domme pech.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

arts raad ten zeerste af naar camp te gaan. alles zit nogal los en kan makkelijk verschuiven. mn beenlinks kan pas geopereerd woden als ik 2 sterke armen heb voor de krukken.

het pols-gewricht is gebroken en het zit nu op zn plaats en dat wil ik zo houden zodat ik er niks aan over hou.

een borrel en struikelen is onverantwoordelijk en mn gezondheid gaat voor de jeep. hier in huis heb ik het al moeilijk zat.

wens jullie veel plezier en zie de fotos tegemoet.

mijn tijd komt wel weer.:yes: erg lief dat jullie moeite doen om me te halen etc maar ik ga een keer naar mn verstand luisteren ja inkoppertje:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

arts raad ten zeerste af naar camp te gaan. alles zit nogal los en kan makkelijk verschuiven. mn beenlinks kan pas geopereerd woden als ik 2 sterke armen heb voor de krukken.

het pols-gewricht is gebroken en het zit nu op zn plaats en dat wil ik zo houden zodat ik er niks aan over hou.

een borrel en struikelen is onverantwoordelijk en mn gezondheid gaat voor de jeep. hier in huis heb ik het al moeilijk zat.

wens jullie veel plezier en zie de fotos tegemoet.

mijn tijd komt wel weer.:) erg lief dat jullie moeite doen om me te halen etc maar ik ga een keer naar mn verstand luisteren ja inkoppertje:yes:

Ik ga nix inkoppen :wacko:

Ik vind het een zéér verstandig besluit, wat je vast niet makkelijk gevallen is.

Maar wel erg jammer dat het zo moest lopen!:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

arts raad ten zeerste af naar camp te gaan. alles zit nogal los en kan makkelijk verschuiven. mn beenlinks kan pas geopereerd woden als ik 2 sterke armen heb voor de krukken.

het pols-gewricht is gebroken en het zit nu op zn plaats en dat wil ik zo houden zodat ik er niks aan over hou.

een borrel en struikelen is onverantwoordelijk en mn gezondheid gaat voor de jeep. hier in huis heb ik het al moeilijk zat.

wens jullie veel plezier en zie de fotos tegemoet.

mijn tijd komt wel weer.:no: erg lief dat jullie moeite doen om me te halen etc maar ik ga een keer naar mn verstand luisteren ja inkoppertje:yes:

Goede beslissing Hans.:wacko:

PS. Hoelang heb je over dat stukje text gedaan om het te typen?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...