Spring naar bijdragen

Sleep maar weg, die SUV


EJG
 Share

Recommended Posts

Weet eigenlijk niet of het in het cafe thuis hoort, of bij "serieus"

Weer een aktie tegen de SUV (ja , ik weet het , JEEP is geen SUV, maar daar denken de meeste anders over)

Op deze manier blijf je een naam houden .

Zie de humor er niet van in ;)

Vandaag in de telegraaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste lezer,

U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Onze moderatingteam heeft uw reactie beoordeeld en geoordeeld dat uw reactie niet voldoet aan onze huisregels. Uw reactie is niet vrijgegeven voor publicatie op telegraaf.nl. Klik hier om naar het artikel te gaan waarop u heeft gereageerd en probeer het eventueel nogmaals.

Met vriendelijke groeten,

Het moderatingteam van telegraaf.nl

Jammer zend ik een mooi verhaal.....krijg ik deze mail terug.

Maar 1 ding is zeker. Ik eet geen ijs meer van die eikels.

En hoop dat vele dit met mij doen.

Ga wel naar de italiaan in de Willemstraat (rijswijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan te bedenken welke auto's Ben & Jerry's zelf gebruiken voor hun promotie... Ze hebben in ieder geval een Nissan Navara, een stel VW spijlbusjes en ten minste een Amerikaanse schoolbus. Oh, en die sleepwagen was ook een behoorlijke Amerikaanse truck. Ik heb het idee dat de mensen achter Ben & Jerry's het Amerikaanse imago toch redelijk hoog willen houden. Tenminste, wel bij hun eigen auto's... ;)

Ach, het levert wel publiciteit op. Maar waarom die agent op die fiets aan het einde van het filmpje niets deed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt ook reageren op http://www.benjerry.nl/

(wel even een account aanmaken).

B&J is sowieso hypocriet (of slim, 't is maar hoe je het bekijkt): naast dikmakend ijs hebben ze ook een hele serie afslankproducten.

Dus om nou te beweren dat ze het beste voor hebben met de mensheid ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel een ludieke actie, de bedoeling is natuurlijk erg eervol hoewel ik het eens ben dat je eigenlijk van andermans spullen af moet blijven.

Ik begrijp dat de meeste hier het meteen in hetzelfde hokje plaatsen als dat bekladden of beschadigen van 'echte' -debiele- actievoerders, maar volgens mij was dit meer met een knipoog.

Eigenlijk meer een eenvoudige reclamestunt dus. (goed of slecht mag je zelf bepalen)

Ik ben het niet eens met hun mening (want dat van die uitstoot van de sleepwagen hebben we het maar niet), ben het zeer zeker niet eens met de anti-suv houding van sommige linkse groepjes...maar ik vond m wel grappig.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en wie betaalt de schade aan de drivetrain wanneer die kapot gaat door het slepen ?

Een jeep die in 'P' staat met tussenbak in 4WD mag hoegenaamd niet gesleept worden maar moet op een flatbed worden vervoerd...

Ik hoop dat die mensen die er de dupe van zijn geworden, het lef hebben naar een advocaat te stappen en de zaak eens uit te mesten.

Ik denk dat de dieselrijders die jaarlijks 25000 km roet en stof in de lucht blazen met hun turbo 1.9 's meer vervuilen dan een 6-cilinder 4.0 die 3000 km doet zoals ik.

de hoofdzaak waar het hier om gaat is jaloezie.

Meer niet. Maar ze moeten met hun fikken van ons eigendom blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'De SUV's zijn allemaal blijven staan'

Ze wachtten gewoon op de eigenaar, met het 'wegslepen'

Ah zo, gewoon een beetje amok maken dus...

nu ja, ik maak me wel een beetje druk, omdat in de huidige maatschappij nogal veel de verkeerde doelgroep wordt geviseerd.

De miljoenen bestelwagens op onze wegen, die 's avonds tijdens de spits aan 140 door het verkeer razen vervuilen nog veel meer.

En wat dan van die gezinnen met twee of drie turbodiesels ? Die gebruiken ze soms gewoon om een broodje te gaan halen om de hoek...

Zo kun je iedereen wel iets verwijten.

Het ergste van al is dat de 'schone' motor al lang bestaat. Winstbejag en eigenbelang hebben echter in de geschiedenis al genoeg bewezen dat het hier in feite niet over gaat.

Zeer naïef trouwens van B & J

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad erg naïef, en goede smaak is ook ver te zoeken.

Plus het feit dat er voor ijs veel energie nodig is.. denk alleen maar aan de 'stand-alone' ijskasten van B&J die vaak bij videotheken staan.

Daarom: reclamestunt.. en wij hebben alweer 20 keer hun naam genoemd.

Hun volgende project zal hopelijk iets zijn tegen stroomverbruik, misschien zien ze dan het licht. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geintje, ok.. maar ze hadden die auto's niet moeten lichten

dan zit je dus gewoon aan andersmans matriaal.

Moet je niet doen

Vanaf het toetsenbord natuurlijk makkelijk lullen, maar denk toch dat

de heren een probleempje hadden gehad als ze m'n xj'tje wilde aanpikken.

( als ie niet fout stond geparkeerd ;) )

Stefan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste lezer,

U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Onze moderatingteam heeft uw reactie beoordeeld en geoordeeld dat uw reactie niet voldoet aan onze huisregels. Uw reactie is niet vrijgegeven voor publicatie op telegraaf.nl. Klik hier om naar het artikel te gaan waarop u heeft gereageerd en probeer het eventueel nogmaals.

Met vriendelijke groeten,

Het moderatingteam van telegraaf.nl

Jammer zend ik een mooi verhaal.....krijg ik deze mail terug.

Maar 1 ding is zeker. Ik eet geen ijs meer van die eikels.

En hoop dat vele dit met mij doen.

Ga wel naar de italiaan in de Willemstraat (rijswijk)

mijn reactie hebben ze wel geplaatst. zie F.M Helmond 25-09 20:16 volgens mij ben je iets te grof geweest Rene'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach zelfs bij de millieufanaten is het millieu een onder geschoven kindje geworden, Scoren in de media en belangrijk gevonden worden, daar draait het om...

een diesel in de file is vervuilender dan 1 die lekker door rijd, maar waneer een snelweg verbreed/verlengt word dan staan ze op de barricades, terwijl goede doorstroming van verkeer toch beter is voor het millieu en ook niet onbelangrijk de economie.

maar goed dit ging over een ijscoboer met een reclame stunt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...