Spring naar bijdragen

Slechte Service 4x4 Utrecht


Jody
 Share

Recommended Posts

Hierbij wil jullie er op attenderen dat Het 4x4 bedrijf op de Amsterdamsestraatweg te Utrecht er een hele slechte service op na houdt.

Ik was daar met mijn Jeep om in de winkel van dit bedrijf een onderdeel te kopen maar bij het wegrijden blokkeerde mijn contactsleutel,omdat ik totaal niet meer kon rijden, vroeg ik aan de baas van de Garage genaamd Kevin of hij dit kon verhelpen,achteraf bleek het alleen maar het contact cilindertje te zien (half uurtje werk)

Deze Man had totaal geen tijd en wenste ook iemand in nood niet te helpen want hij was volgeboekt met werk tot eind juli en kon dan ook geen uurtje vrijmaken, ik was dan ook uiteraard bereidt om deze auto bij hem achter te laten en hem het eind vd week op te halen.

Nou niks was mogelijk met deze proleet dus ik heb een autoambulance moeten laten komen om de auto weg te laten slepen, dus mede Jeepgebruikers het staat jullie vrij om je jeep daar te laten repareren maar enige goedwil danwel service kan je hier niet verwachten, dus mijn advies nooit naar toegaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd verhaal van Jody, hij zal het wel verkeerd geformuleerd hebben of iets gewild hebben wat niet a la minuut te realiseren viel.

Uit ervaring weet ik (ben er al heel veel jaartjes kind aan huis), dat men bij WTA (voorheen Off Road Centre Utrecht) zo niet met haar klanten omgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd verhaal van Jody, hij zal het wel verkeerd geformuleerd hebben of iets gewild hebben wat niet a la minuut te realiseren viel.

Uit ervaring weet ik (ben er al heel veel jaartjes kind aan huis), dat men bij WTA (voorheen Off Road Centre Utrecht) zo niet met haar klanten omgaat.

Sluit ik me bij aan....

Kom er al 10 jaar en ben doorgaans heel tevreden.

Er wordt altijd naar een zo goed mogelijke service en zo laag mogelijke prijs gestreeft.

Inderdaad is het niets voor Kevin om iemand zo te laten zitten...zelfs niet ook al heeft hij het momenteel zo erg druk...

( heb hem net ff gebeld en zoals gebruikelijk zijn er 2 kanten...dus Jody, ik vel geen oordeel maar denk toch dat je mischien iets geduldiger had moeten zijn ? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk ook absoluut geen problemen met WTA.... vind ze erg klantvriendelijk... Vooral Mark & Kevin!

Onderlaatst een lier gekocht waarvan de afstandsbediening een draadbreuk bleek te hebben, er werd binnen een dag iemand gestuurd om hem om te komen ruilen voor een goede! Aangezien ik niet in buurt van ze woon. (50km)

Erg netjes van ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierbij wil jullie er op attenderen dat Het 4x4 bedrijf op de Amsterdamsestraatweg te Utrecht er een hele slechte service op na houdt.

Ik was daar met mijn Jeep om in de winkel van dit bedrijf een onderdeel te kopen maar bij het wegrijden blokkeerde mijn contactsleutel,omdat ik totaal niet meer kon rijden, vroeg ik aan de baas van de Garage genaamd Kevin of hij dit kon verhelpen,achteraf bleek het alleen maar het contact cilindertje te zien (half uurtje werk)

Deze Man had totaal geen tijd en wenste ook iemand in nood niet te helpen want hij was volgeboekt met werk tot eind juli en kon dan ook geen uurtje vrijmaken, ik was dan ook uiteraard bereidt om deze auto bij hem achter te laten en hem het eind vd week op te halen.

Nou niks was mogelijk met deze proleet dus ik heb een autoambulance moeten laten komen om de auto weg te laten slepen, dus mede Jeepgebruikers het staat jullie vrij om je jeep daar te laten repareren maar enige goedwil danwel service kan je hier niet verwachten, dus mijn advies nooit naar toegaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo te lezen zijn er meer klanten van zowel 4x4 service en van WTA 4x4 die één of meerdere betere ervaringen hebben met de heren in Utrecht.

Ik rij ook met een Grand Cherokee en kom regelmatig in Utrecht, en ik moet zeggen, goeie service, goeie prijzen en als Kevin tijd heeft zal hij zeker tijd voor je maken. Maar misschien ligt het ook aan de manier waarop je vraagt of hij tijd voor je heeft.:ph34r:

Maar ja... je kunt het niet altijd iedereen naar de zin maken.

Later

Capt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieder bedrijf maakt fouten... Ook over Jeepdealers hoor je verschillende dingen, evenals over B&S, Maasbach, de Volkswagen dealer op de hoek, enz. enz..

Veel goede dingen, en soms een slechte. That's life! Gelukkig zijn de meeste Jeepers prima in staat zelf hun mening te vormen...:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierbij wil jullie er op attenderen dat Het 4x4 bedrijf op de Amsterdamsestraatweg te Utrecht er een hele slechte service op na houdt.

Ik was daar met mijn Jeep om in de winkel van dit bedrijf een onderdeel te kopen maar bij het wegrijden blokkeerde mijn contactsleutel,omdat ik totaal niet meer kon rijden, vroeg ik aan de baas van de Garage genaamd Kevin of hij dit kon verhelpen,achteraf bleek het alleen maar het contact cilindertje te zien (half uurtje werk)

Deze Man had totaal geen tijd en wenste ook iemand in nood niet te helpen want hij was volgeboekt met werk tot eind juli en kon dan ook geen uurtje vrijmaken, ik was dan ook uiteraard bereidt om deze auto bij hem achter te laten en hem het eind vd week op te halen.

Nou niks was mogelijk met deze proleet dus ik heb een autoambulance moeten laten komen om de auto weg te laten slepen, dus mede Jeepgebruikers het staat jullie vrij om je jeep daar te laten repareren maar enige goedwil danwel service kan je hier niet verwachten, dus mijn advies nooit naar toegaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik weet enkel te onderschrijven wat mijn mede Jeepers hier neerzetten als reactie op wat je schreef.

Over Kevin en Mark niets dan goeds!:unsure:

Vakwerk voor een goede prijs(kijk maar naar mijn KJ):lol:

Dat ze geen tijd hadden om je te tussendoor te helpen, is voor jouw natuurlijk vervelend, maar niet altijd te voorkomen.

Als ze iedereen tussendoor moeten helpen, komt er niets van hun planning meer te recht.:unsure:

En dan ben ik als klant niet blij, omdat ik dan langer moet wachten dan geplant.

Je bent niet de enigste klant daar, Het is tenslotte een wereldbedrijf:whistle:.

De keerzijde van de medaille is tenslotte, dat hun vakmanschap,welke algemeen als zeer goed is te omschrijven, ook zeer gevraagd is.:whistle:.

Trouwens de reden dat je niet onmiddelijkl, door kevin werd geholpen is o.a gelegen in het feit dat hij met mijn Jeep bezig was:lol:.

En neem nou van mij aan,dat kevin liever heeft dat jij boos op hem bent, dan dat ik het word.:lol:omdat ik langer moet wachten.

Trouwens; Kevin MOET niets, als je steld dat hij erna MOET kijken en het terstond MOET repareren!!:P.

Je contactuelen eigenschappen zijn mijn inziens voor verbetering vatbaar, als je mensen zomaar voor proleet uitscheld:whistle:

Groetjes

Dutch:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Hierbij wil jullie er op attenderen dat Het 4x4 bedrijf op de Amsterdamsestraatweg te Utrecht er een hele slechte service op na houdt.

Ik was daar met mijn Jeep om in de winkel van dit bedrijf een onderdeel te kopen maar bij het wegrijden blokkeerde mijn contactsleutel,omdat ik totaal niet meer kon rijden, vroeg ik aan de baas van de Garage genaamd Kevin of hij dit kon verhelpen,achteraf bleek het alleen maar het contact cilindertje te zien (half uurtje werk)

Deze Man had totaal geen tijd en wenste ook iemand in nood niet te helpen want hij was volgeboekt met werk tot eind juli en kon dan ook geen uurtje vrijmaken, ik was dan ook uiteraard bereidt om deze auto bij hem achter te laten en hem het eind vd week op te halen.

Nou niks was mogelijk met deze proleet dus ik heb een autoambulance moeten laten komen om de auto weg te laten slepen, dus mede Jeepgebruikers het staat jullie vrij om je jeep daar te laten repareren maar enige goedwil danwel service kan je hier niet verwachten, dus mijn advies nooit naar toegaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoef mijn Social Skills niet te evalueren Heren.

Waar het mij om ging is dat ik met deze auto geen kant op kon omdat het contact slot geblokkeerd zat, en ik dus niet meer kon rijden ik stond dan ook erg ongemakkelijk op het parkeerterrein van 4x4 Utrecht

Ik begrijp heus wel dat het niet altijd mogelijk is om gelijk geholpen te worden,maar dit was overmacht dat ik niet meer kon rijden , okay als deze Kevin mij dan niet gelijk kan helpen, heb ik daar vrede mee, er riiden gelukkig ook nog taxi,s, maar als mij dan te kennen wordt gegeven dat hij de eerste maand geen tijd vrij kan maken om deze simpele reparatie te verhelpen dan twijfel ik toch aan zijn goodwill om enige service te verlenen aan iemand die op dat moment geen kant op kon, een autoambulance laten komen kostte mij ook nog eens 280 euro.

:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, iedereen kan een slechte dag hebben, feit is wel dat je de enige bent die er een (want het is er maar 1) slechte ervaring heeft..

Jammer dat je daarom meteen zo'n schreeuwend topic maakt, ik geloof dat dat nu net iets te overdreven is.

Het is niet dat je voor € 3000,- het schip in bent gegaan of zo.

Nee, ze hadden geen tijd en waren wat ruw.

Volgende keer maar een postje in het moppertopic? :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...