Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

gisteravond ineens LV rem vast. Alu velg liep warm en TJ trok erg naar links, de tank was leeg en ik reed langs de pomp dus ik dacht, nou die heeft wel erg dorst :lol: maar nee, rem vast. K:wacko:T dus. Affijn gisteravond geen tijd want had beloofd (stom stom) om cilinderkop van een laro te trekken en radiateur los te halen. Vanavond wel tijd voor de TJ en LV en RV remklauwen los gehaald, schoon gemaakt, opnieuw ingevet en in elkaar gezet. Met terugdrukken van de piston leek het wel of LV ietsies zwaarder ging, maar kan ook gevoel zijn. Alles remt weer prima, even afwachten of dat de aankomende weken zo blijft, anders nieuwe seal + stofrubber plaatsen. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb sinds kort een 86 er yj 4.2 laredo. met 150.000 km

we zijn nu bezig de complete remmen te vernieuwen incl. remleidingen.

handel kost geen drol, dus gewoon alles nieuw.. ook de leidingen waren helemaal verrot.(wel veel werk)

de jeep heeft waarschijnlijk ooit een keer schade gehad, want een stuk rolbeugel achter de bestuurdersstoel was er met 4 hechtlasjes tussen gezet.hoes erover en klaar.. dit hebben we dus netjes gelast en gespoten.

nieuwe radiateur geplaatst vandaag, alle vloeistoffen vervangen ook de diffs.

langere schackels gemonteerd(er tussen geramt:whistle:)

morgen nieuwe k&n luchtfilter monteren 11x 3" nieuwe kap en rotor,bougiekabels, bougies monteren en motor afstellen.

en de hardtop netjes monteren met nieuwe tochtstrip.

heb nog veel meer te doen de komende weken, i'll keep you guys posted.

ps de steunen van de achterste schokdempers zijn helemaal rot, is dit normaal bij een wrangler???

groeten paul:bye1:

milsbeek

bewerkt door paulv
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk hoort dit in het moppertopic! Daarom eerst een compliment voor de sound van Walter zijn Jeep; klinkt beregoed! Wil zelf ook wel zo'n CJ7.... maar nog ff wachten was het advies het Walter...:blink:

Net de door .... geleverde deur willen plaatsen. Had expliciet een complete onbeschadigde deur besteld op kleur (op kenteken geleverd). Omdat de deur helemaal zou zijn wat ik zocht, de hoofdprijs betaald (200 ipv de prijs elders van 75). Stom genoeg niet eerst goed bekeken en eigen deur al losgeschroefd (gelukkig niet veel werk). Maar wat schetst de verbazing bij het uitpakken.

- Een alles behalve complete deur (alleen het raammechanisme zou ontbreken); op het glas en rubber na was de deur kaal:()

- Bleek ook nog een andere kleur grijs

- Ander type logo's op de deur en zonder bies (is wrsl. van een 4.7 ipv 4.0 of anders een later type)),

- deur was beschadigd (krassen en witte kleur polyester kwam door handvaten heen)

en ik kreeg bij de deur ook een gratis bak gebroken glas.

Dik balen dus. Ik noem de naam van de leverancier maar niet want ik wil nog op een goede manier de retour regelen.

Nu maar weer op zoek naar een wel gelijkende deur! Walter; heb dus helaas (nog) geen servomotortje voor je!

Greetz Harold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:unsure: Ik hou me ff op de vlakte! :yes:

Als er ervaringen zijn met leveranciers; zetten we dat nog ergens neer? Ik heb niet het gevoel gekregen dat er in dit geval met zorg gehandeld is? Kan een incident zijn natuurlijk en daarom wil ik de kans op verbetering nog open houden.

Niet specifiek nee, het is veel te makkelijk om op internet een bedrijf de grond in te boren omdat het net ff niet goed ging. Het is vele malen leuker om de bedrijven die goed werk leveren te noemen en de andere(n) te negeren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is veel te makkelijk om op internet een bedrijf de grond in te boren omdat het net ff niet goed ging.

"Net ff niet goed ging".:yes:

Als het om dat ene bedrijf gaat boren ze zichzelf de grond in met al die verkeerde leveringen die jij zo mooi omschrijft als "net ff niet goed gingen".:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het met Kameel eens gewoon positief blijven ergens negatieve ervaringen lekker links laten liggen. Gaan ze het vanzelf merken. En gewoon bedrijven waar het goed gaan noemen. Worden ze beloond door hun goede leveringen/service en werkzaamheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ook van mening dat de bedrijven waar het goed gaat hier zo vaak mogelijk genoemd moet worden.

En voor de bedrijven waar vaak iets mis gaat:

Het is niet de fout die je maakt, het hoe je de fout oplost.

Kleine kantekening: Dan moeten ze er dus wel de kans voor krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste 3 velgen gestraald en geschuurd.

Iemand anders iszo vriendelijk geweest ze te primen en te spuiten. :lol:

Verder wat geknutseld om in een YJ een brandstofdrukmeter bij de console te maken. :unsure:

Was weer eens veel te gezellig met koffie, bier, tosti's en kibbeling (van een oranje L@R0 rijder :yes:)

Krijgt de YJ deze week zijn nieuwe schoenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...