Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

Ik ben blij dat ik gisteren van It naar NL ben greden en een absoluut zuinigheidsrecord heb gebroken: 10,2l/100KM! Bijna 1 op 10! Gemeten over 1100 km, snelheid tussen 110 en 120.:no: Niet gek voor een 4L.

Dat redde ik ook wel van Apeldoorn naar Groningen over de snelweg. Ook nog met m'n 'oude' XJ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij dat ik gisteren van It naar NL ben greden en een absoluut zuinigheidsrecord heb gebroken: 10,2l/100KM! Bijna 1 op 10! Gemeten over 1100 km, snelheid tussen 110 en 120.:no: Niet gek voor een 4L.

Mijn WJ heeft gemiddeld over 2198 KM 1 liter op 5,9812 gereden. Dit is het aantal liters dat ik getankt heb gedeeld door het aantal km. Zit snelweg bij 160 à 170 Km/h maar ook bergpassen. Mijn boordcomputer gaf 16 liter aan dus ook dat klopt redelijk. Ik ben hier uiterst tevreden over. Minder tevreden ben ik over de toeslag die ik sinds deze maand mag betalen omdat ik G3 rij. Hoe meer je doet voor het millieu hoe meer je gestraft wordt in dit kl@te land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ANWB kundige mensen in dienst heeft. Halve deuren erin, kap eraf en ff een rondje rijden - stilvallen op de afrit A9 / oprit A10 - geen telefoon - praatpaal kapot - snelweg twee keer overgestoken - ANWB kon me niet vinden - het werd verrekte koud zonder jas - weggesleept - monteur erbij - 5 minuten later weer rijden (slecht contact ontstekingsmodule)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;) foto's maken he...

Tuurlijk, camera is altijd bij me ;).

Alleen nog nergens een Wrangler gevonden die te huur stond.... :D

ja van die meisjes !!!!!!!!:D en je weet het he Hola Guapa

Ok, speciaal voor Dez zal ik ook foto´s maken van de meisjes! :D Spreek jij goed Spaans?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heb een seizoen in Spanje gewerkt toen ik 19 was en dan leer je snel ook omdat ik al Frans op school had gehad. En ging daarvoor met mn ouders elk jaar naar Spanje.(Calafel Provincie Tarragona)

Dit ben ik. Mag tegenwoordig niet meer vanwege de ongelukken.

littlebullzf9.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heb een seizoen in Spanje gewerkt toen ik 19 was en dan leer je snel ook omdat ik al Frans op school had gehad. En ging daarvoor met mn ouders elk jaar naar Spanje.(Calafel Provincie Tarragona)

Dit ben ik. Mag tegenwoordig niet meer vanwege de ongelukken.

littlebullzf9.jpg

Wat ben je daar aan het doen, rotzooien met kalfjes !!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ging daarvoor met mn ouders elk jaar naar Spanje.(Calafel Provincie Tarragona)

Calafel!! Dat is bij ons een dorpje verderop! Wij zitten in Cubelles, en gaan regelmatig naar Calafel! Waar zaten jullie? Segur de Calafel of gewoon Calafel?

Mooie foto trouwens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Calafel!! Dat is bij ons een dorpje verderop! Wij zitten in Cubelles, en gaan regelmatig naar Calafel! Waar zaten jullie? Segur de Calafel of gewoon Calafel?

Mooie foto trouwens!

gewoon Calafell niet in segur

OT

Blij dat we naar Ballenstedt gaan en dat het mooi weer is voorlopig

In Ballenstedt verwachting 19-20 C dus stuk minder warm dan hier 24 C

We wachten af. droog is al mooi meegenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...