Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

Deze week:

On topic:

- Nieuwe baan (per 1 november in Geldermalsen)

- nieuw plakplaatje

off topic:

- donderdag bedrijfswagen naar de *** (en maar zeggen dat die landcruisers zo goed zijn) stond ik 5:45 met een kapotte koppeling langs de A15

- al weken lang te druk om ook maar fatsoenlijk het huishouden te doen en wat aan de jeep te werken

- moet waarschijnlijk de XJ weg doen omdat 3000 km/mnd niet te betalen is :huh:

ben er dus nog niet uit of ik vrolijk of niet moet zijn :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week:

On topic:

- Nieuwe baan (per 1 november in Geldermalsen)

- nieuw plakplaatje

off topic:

- donderdag bedrijfswagen naar de *** (en maar zeggen dat die landcruisers zo goed zijn) stond ik 5:45 met een kapotte koppeling langs de A15

- al weken lang te druk om ook maar fatsoenlijk het huishouden te doen en wat aan de jeep te werken

- moet waarschijnlijk de XJ weg doen omdat 3000 km/mnd niet te betalen is :B

ben er dus nog niet uit of ik vrolijk of niet moet zijn :P

gas er op toch???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ontzettend blij omdat ik van elke KM genoten heb op mijn reis naar Italië !! 2800 KM probleemloos gereden eneen gemiddeld verbruik van 18.7 liter per 100 Km heb gereden. Op de autoweg stuk minder maar in de bergen zuipt dat ding meer dan ik in mijn goede tijde !!!!!!!! Maar wat een fantastische auto die WJ !!!! Alleen jammer dat mijn gas boven dew 150 Km/u spontaan overschakelt naar benzine en de auto dan van contact af moest om weer op gas verder te kunnen rijden. En ook jammer dat de CC ( Cruise Controll ) maar tot 175 Km/u werkt. De wagen geeft geen krimp bij hogere snelheden !!!! WAT BEN IK BLIJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...