Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

...omdat ik gisteravond gebeld ben door de eigenaar van het fototoestel dat ik een maand geleden in Noordwijk gevonden had.

De politie heeft de fotoos bekeken en via het kenteken van zijn leaseauto contact gezocht!

Heel gezin blij want er stonden allemaal vacantiefotoos op die ze nog niet op hun computer hadden gezet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik net een volle tank diesel heb gescoord. Het enige tankstation in de stad dat nog open is werd nota bene net bevoorraad.

Ja das een avontuur op het moment. Is benzine nog wel te scoren??

Wil vrijdagnacht naar spanje rijden, door frankrijk, maar twijfel nog.

Misschien is via zwitserland nog een optie........moet zo om de 450 km tanken.. :( !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

90% van de auto's (ongeveer) in Frankrijk rijdt op diesel, dus tel maar uit. Probleem is echter, dat veel stations op slot gaan als de diesel op is. En als er beperkt wordt verstrekt, geldt dat tevens voor benzine. Dit is althans mijn ervaring toen ik er mee geconfronteerd werd in Bretagne. Op vertoon van paspoort kreeg ik wel 20 liter extra om me op weg naar huis te helpen. Helpt echt, met een XJ met 1.400 kg. caravan er achter.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-knip- Probleem is echter, dat veel stations op slot gaan als de diesel op is. En als er beperkt wordt verstrekt, geldt dat tevens voor benzine.-knip-:D

Vandaar mijn twijfel om de hele weg door frankrijk te rijden, denk dat ik toch maar via duitsland-zwitserland-stukje italie,en dan zo'n dikke 550 km door frankrijk naar spanje rijd, samen met 20liter in de jerrycan zou ik dat stukje frankrijk net moeten kunnen oversteken.....op een volle tank ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja das een avontuur op het moment. Is benzine nog wel te scoren??

Wil vrijdagnacht naar spanje rijden, door frankrijk, maar twijfel nog.

Misschien is via zwitserland nog een optie........moet zo om de 450 km tanken.. :( !!!

Lastig je te adviseren. Ik ga er van uit dat je als Jeeper wel een avontuur aan durft, maar toch...

Mijn idee is, dat de regering veel doet om de brandstofdistributie snel weer op gang te brengen. Dat vanochtend mijn tankstation werd bevoorraad is een goed teken.

Daarnaast gaan de acties nu snel aflopen, denk ik. Vrijdag beginnen de vakanties en actie voeren doe je hier nou eenmaal niet in je eigen tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...