Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

...onze BlackBerry Enterprise Server is geïnstalleerd en naar behoren werkt.

Was even pielen maar welgelukt.

...onze nieuwe aanwinst voor de deur geparkeerd staat; veel te rood, veel te kleine motor, veel te kleine banden en veel te zuinig :P

Kan je dat ding niet verhogen dan ? :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag pakjes dag is dry.gif

Evert,

Als je het pakje onder ogen krijg moet je eerst voorzichtig juichen. Als je het open heb gemaakt en het compleet blijkt te zijn kan je wat harder juichen en als het dan uiteindelijk compleet opgebouwd onder je wagen zit en het werkt super mag je een gat in de lucht springen.

Toen ik na weken mijn verhogingsset kreeg van RE sprong ik ook een gat in de lucht. Helaas sprong ik iets te vroeg. Mijn shackles bleken niet compleet te zijn achteraf. :P

Have fun vandaag!

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag bericht van de ANWB gehad, dat m'n Jeep (eindelijk !!!) op transport naar Nederland is gesteld.

Deze heeft 2 weken in een garage in Ervy Le Chatel (Frankrijk) gestaan.

Als je een lange antenne hebt, dan hoop ik dat ze die omlaag buigen en goed vastzetten.

Zo'n antenne wil, als de auto op een transporter staat, nog wel eens de hoogte signalering van tunnels triggeren, waardoor de tunnel op slot gaat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...