Spring naar bijdragen

25 Juni: Trial & vrijrijden in Heerde


87wrangler
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wij hebben ons ook ingeschreven.

5 schumers. misschien 4

We kunnen wel in colonne gaan, verzamel boven op de oprit(afrit) van de A1 bij Lochem of Deventer

Welk tijdstip? even afspreken via PB??

Broekie, ik kom vanuit Hengelo of Almelo dat weet ik nog niet.

Laten we in elk geval samen rijden die wijzen met Jeeps uit het oosten.

Groeten Philip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben ons ook ingeschreven.

5 schumers. misschien 4

We kunnen wel in colonne gaan, verzamel boven op de oprit(afrit) van de A1 bij Lochem of Deventer

Welk tijdstip? even afspreken via PB??

Broekie, ik kom vanuit Hengelo of Almelo dat weet ik nog niet.

Laten we in elk geval samen rijden die wijzen met Jeeps uit het oosten.

Groeten Philip

Gaat helemaal goedkomen ik stuur je wel even een PM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is helemaal goed! Kweet nog niet hoe laat eea begint.

Uurtje tevoren daar afspreken?

Maurice ook?

yes , mee too tongue.gif ... see you bij de oprit , laat ff weten hoe laat de convooi richting heerde gaat biggrin.gif

(hoop niet al te vroeg ,zaterdagavond wordt het laat in het altijd pitoreske dorpje hengel ) laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand toevallig al, hoe laat het feest in Heerde begint?

hehehe

Had gisteren net een mailtje naar Rob gestuurd met dezelfde vraag.

Volgens hem rond 9.30 - 10.00 uur

Hij zou het nog even navragen.

Ik zelf hou 9.30 uur aan (eerst koffie drinken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze.

M.S.V. "Noord-oost Veluwe" Kamperweg (ongenummerd), 8181 CR Heerde

Routebeschrijving:

Op de A50 tussen Zwolle en Apeldoorn afslag 29 nemen (Heerde/Wapenveld/Wezep). Richting Wezep aanhouden, na ca. 200 meter rechtsaf het terrein op.

Misschien kom ik ook nog wel even kijken, rijden wordt niets omdat de CJ nog niet terug is sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanmiddag ff met mijn voor assen / wiggen bezig geweest ( ik wilde de wiggen omdraaien )

wat gebeurd er ? ,mijn u bout ( die 4 u profielen die over de as zitten ) breekt aan 1 kant af mad.gif potv@#$%$#me ( keb geen andere liggen ) had me er zo op verheugd sad.gif ,,,, eindelijk naar lange tijd weer met het jeepie in het zand/modder/gaten/bulten

( kan zijn dat ik met mijn andere wagen nog even kom kijken ) biggrin.gif

grtz ozzy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanmiddag ff met mijn voor assen / wiggen bezig geweest ( ik wilde de wiggen omdraaien )

wat gebeurd er ? ,mijn u bout ( die 4 u profielen die over de as zitten ) breekt aan 1 kant af mad.gif potv@#$%$#me ( keb geen andere liggen ) had me er zo op verheugd sad.gif ,,,, eindelijk naar lange tijd weer met het jeepie in het zand/modder/gaten/bulten

( kan zijn dat ik met mijn andere wagen nog even kom kijken ) biggrin.gif

grtz ozzy

kom maar halen ik heb ze liggen ( gratis)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot morgen allemaal!!!!

Oja: Voor het geval je je dak thuis wilt laten, kijk ff naar de voorspellingen! ( koud zul je het niet krijgen, maar de kans op een van binnen en buiten afgespeolde Jeep is redelijk hoog! wink.gif )

Overigens is de aanvangstijd ergens rond 10:30. Wanneer je rond tienen daar bent ben je dus mooi op tijd en kun je nog ff een bakkie doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot morgen allemaal!!!!

Oja: Voor het geval je je dak thuis wilt laten, kijk ff naar de voorspellingen! ( koud zul je het niet krijgen, maar de kans op een van binnen en buiten afgespeolde Jeep is redelijk hoog! wink.gif )

Overigens is de aanvangstijd ergens rond 10:30. Wanneer je rond tienen daar bent ben je dus mooi op tijd en kun je nog ff een bakkie doen!

zal wel meevallen...

In de loop van morgen ontwikkelt zich boven Frankrijk namelijk een zeer actieve regenstoring. Verwacht wordt dat de storing zondagavond en in de daaropvolgende nacht over of dicht langs Nederland trekt. Volgens Weeronline kàn lokaal zeer veel regen vallen (30-80 millimeter in 6 uur tijd). Het is nog erg onduidelijk waar de storing precies langs zal trekken. Vooralsnog lijken vooral de provincies Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Holland en de Wadden de grootste klap te krijgen.

Ik zie niks van Gelderland of zelfs oost Nederland.. smile.gif

Veel plezier en vergeet geen foto's te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...