Spring naar bijdragen

25 Juni: Trial & vrijrijden in Heerde


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Geweldig, vandaag voor het eerst met de Jeep een keer door het zand. Heb me beperkt tot het vrij rijden. Moet zeggen het valt me 100% mee hoe makkelijk die reed over die crossbaan. Al met al een zeer geslaagde middag en smaakt naar meer.

Groeten Eduard.

gewoon effe lid worden van Jeep Club Nederland voor 5 euries per maand

rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ben ook net weer thuis.

Helaas bij de tweerde (of derde) proef ging het mis.

Met veel geweld (viel ook wel mee rolleyes.gif ) naar boven, en krak .

Je hoorde al dat er iets mis was.

Kruisje doormidden !

Pullie had er wel 1, maar bleek van een aandrijfas te zijn.

De krik van Kollee geleend

En mav en Beest sleutelen biggrin.gif

Maar toen bleek dat de yoke krom en uitgelubberd was. Tja hoe kom je hieraan op zondagmiddag in Heerde ?

Beest effe bellen met Droopy , want die had er nog 1 thuis liggen met kruisje en steekas eraan.

Alleen Droopy was al onderweg naar Heerde om te komen kijken.

Tot mijn verbazing keerde hij om en ging het spulletje halen !!!!

Na ruim een uur te hebben gewacht , was het een fluitje van een cent en konden we onze weg weer vervolgen.

Kortom :

Pullie bedankt voor het eventuele kruisje

Kollee bedankt voor de krik

87wrangler bedankt voor de koffer.

Mav en Beest ook bedankt (toch denk ik dat jullie het wel stiekem leuk vonden ; effe lekker sleutelen) tongue.gif

En als laatse Droopy (en chauffeur) bedankt voor de geweldige service. Deze hou je tegoed ! worshippy.gif

Toch een leuke dag gehad ! cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke dag was het! Redelijk wat 4x4's maar niet zo druk dat je overal in de rij moest staan.

Best nog aardig weer ook, al moest aan het begin van de middag toch de kap er op. Later moesten zelfs de ramen er in, maar die regen was wel lekker tegen het stof!

Want stuiven, dat deed het! En al dat mulle zang gaf ook bijna geen grip, waardoor sommige proeven flink uitgegraven werden... EJG heeft dat helaas ook gemerkt sad.gif

Verder is er echter geen schade gereden en iedereen heeft, volgens mij, een fijne dag gehad!

Foto's volgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ook weer een topdag gehad!!

EJG, sorry dat ik niet beter heb kunnen helpen maar ben blij dat je nog kan rijden.

87Wrangler, weer super bedankt voor de leuke dag, volgende keer ben ik er zeker weer (zoals altijd onder voorbehoud ph34r.gif )

ook Schumer, Broekie, Kollee, Kollee2, Kollee3, Kollee4, OllieB en de rest van de Posse bedankt voor een gezellige dag.

Les geleerd: Probeer geen bakstenen weg te koppen ph34r.gif

hier staan nog wat foto's van mijn suprise bijrijder van de Loggum-west posse wink.gif

hiero denk ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een fantastische dag!

De Jeep groep, met Pullie, EJG, Broekie en Broekin, Schumer, OllieB, broer van Anette met een Soes, Kollee 1 tm 4 (en wie vergeet ik nu?). Leuke proeven, leuke marshall (Anette dus Rob... tongue.gif ).

Het "gevalletje kruisje" van EJG, bewees weer waarom ik/wij zo zijn gaan houden van dat Jeep-life. Zonder ook maar 1 seconde van overleg, staan plots alle mogelijke mensen (Beest en Mav bijv., die niet meereden) te sleutelen, regelen onderdelen, komen met gereedschap aanzeulen enz. Echt fantastisch om te zien!!!

Plots komt Herman met Droopy het terrein oprijden, om ff een as te brengen.......

Klasse!!! Ik weet nu nóg eens, waarom Jeepers, Jeepers zijn (met of zonder Jeep.. wink.gif )

De prijzen voor de trial krijgen we thuis gestuurd........Toen we uitgespeeld waren, was iedereen al naar huis en waren we de enigen in het clubhuis blink.gif

Anette en Rob, hartelijk dank voor een top dag!

O ja, zoontje van OllieB (Menno) had een vriendje meegenomen. Dat vriendje had een "steentje" naar Menno gegooid. Menno zn neus helemaal dik en zn ogen gigen ook al dicht zitten. Ik vroeg aan dat vriendje of het een grote steen was die hij gooide, "neuhhh" was zn antwoord en wees verviolgens de omvang van een knappe baksteen aan wacko.gif

OllieB moest daardor eerder weg, jammer.

Menno, beterschap!!

Geweldig, vandaag voor het eerst met de Jeep een keer door het zand. Heb me beperkt tot het vrij rijden. Moet zeggen het valt me 100% mee hoe makkelijk die reed over die crossbaan. Al met al een zeer geslaagde middag en smaakt naar meer.

Groeten Eduard.

Hmmm, had je beter met het groepje mee kunnen rijden, leer je ook nog meer van.... yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben het ontzettend leuk gehad. De vrouwelijke helft vanKollee o.a. 2,3 en 4. Zo'n dag vliegt om. Voordat je het weet is iedereen al weg en wij werden met nog twee andere Jeepers van de baan gehaald. Rob en Annet het was ontzettend goed opgezet de proeven. Wel jammer waren al die paaltjes en dat Annet niet om te kopen was noch reageerde op "kijk daar een hert". Schuman en broekie deden voor het eerst mee. Knap gereden hoor. Wat iedereen al schrijft is dat er toch mensen in hun vrije tijd even komen kijken en anderen weer "even" iets komen brengen. Toppie die saamhorigheid. Mag ik jullie tel. nrs als ik de Jeep eens meeneem en ik Kollee niet te pakken krijg. Kollee4 (7jr) is zo enthousiast dat zij bij haar vader op schoot even mocht sturen. Tijdens het sturen ging het haar goed af. Dit wordt alvast de nieuwe generatie. Bumper die afspraak staat he. Volgende Jeep evenement gaan de vrouwen een rondje of 2 rijden. Gelijk zwarte proef? Kollee heeft al contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij. Graag bij het volgende evenement extra veel gereedschap meenemen, zodat wij toch nog thuis kunnen komen. Nogmaals vandaag hebben we weer volop genoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal top die dag. Beetje stoffig in het begin maar verder prima!

En wast Menno betreft, is weer helemaal onder de levenden alleen nu met een dikke neus en een ietwat blauw oog. blink.gif Maar verder helemaal weer de oude. biggrin.gif

Oh ja nog bedank names Menno voor de telefonische reacties en bezorgheid getoond door de jongste telg van de Kollee gang. Menno was daarvan helemaal onder de indruk. (? wink.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En... de uitslag van de trial is zojuist binnengekomen! ( Helaas geen beker voor Ab... wink.gif )

De behaalde positie's van de deelnemers uit "mijn" groepje:

3e: 87wrangler met 37 strafpunten

4e: Pullie met 67 strafpunten

6e: Kollee met 97 strafpunten

11e: Harold ( m'n zwager met z'n Soes) 154 strafpunten

12e: Broekie met 189 strafpunten

14e: Schumer met 357 strafpunten

16e: Ollie B met 372 strafpunten

17e: EJG met 411 strafpunten

De eerste plek was voor overigens voor een Suzuki ( 32 strafpunten) en de tweede voor een Laro Discovery (Camel uitvoering) met 35 strafpunten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was gezellig, enne geweldig 'esleuteld biggrin.gif

Er gaat toch weinig boven het gegeven dat je 's maandags op je werk op een gegeven moment het woord "enter" niet meer op je toetsenbord kunt lezen dankzij het vet onder je nagels, wat er met een schuurwpons niet af te krijgen was, terwijl je niet eens een Jeep (meer) hebt huh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En... de uitslag van de trial is zojuist binnengekomen! ( Helaas geen beker voor Ab... wink.gif )

De behaalde positie's van de deelnemers uit "mijn" groepje:

3e: 87wrangler met 37 strafpunten

4e: Pullie met 67 strafpunten

6e: Kollee met 97 strafpunten

11e: Harold ( m'n zwager met z'n Soes) 154 strafpunten

12e: Broekie met 189 strafpunten

14e: Schumer met 357 strafpunten

16e: Ollie B met 372 strafpunten

17e: EJG met 411 strafpunten

De eerste plek was voor overigens voor een Suzuki ( 32 strafpunten) en de tweede voor een Laro Discovery (Camel uitvoering) met 35 strafpunten.

PROTEST....de meneer die 3e is geworden is met de marshall getrouwd, de "meneer" die 4e is geworden kreeg steeds persoonlijke begeleiding....... blink.gif

Khad al gewaarschuuwd, kan errug goed tegen mn verlies... laugh.giftongue.gif

Ook voor Beest (met Charlie als assistente) hadden we een passende functie gevonden.... Ondanks zijn bezielende toezicht, toch 1 kind met een baksteen op zn neus naar huis gegaan....

beestinactie3sj.jpg

laugh.giftongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...