Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

Gister op de A50/A12 Tussen Knoopunt Waterberg en Grijsoord een zwarte YJ met aanhanger (Reed richting Arnhem) Met grootlicht geseind, denk niet dat de bestuurder me heeft gezien..

Stukje verder op de A50 vlak bij afslag Uden nog een Zwarte YJ, Zag hem zelf te laat.

Gr Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Arnhem, +/- 07:00 uur, Merwedestraat ( hoek Velperweg / AKZO )

Een YJ met schuine bars en dakloos. ( Misschien een bikini, maar zeker geen softtop )

In het donker kon ik de kleur helaas niet zien.

Dat was ik met bikinitop, ook met min 15:whistle::D, heb een zeer goede verwarming.

Leuk om gespot te worden.

tis een zwerte.

hoi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was ik met bikinitop, ook met min 15:whistle::D, heb een zeer goede verwarming.

Leuk om gespot te worden.

tis een zwerte.

hoi

Gelijk heb je!

Mijn dak zit erop omdat mijn vriendin wat kouwelijk is en mijn luidsprekers kunnen niet tegen regen :wacko:

Volgens mij heb ik je een paar maanden geleden ook eens gezien op de John Frost brug, ongeveer dezelfde tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelijk heb je!

Mijn dak zit erop omdat mijn vriendin wat kouwelijk is en mijn luidsprekers kunnen niet tegen regen :wacko:

Volgens mij heb ik je een paar maanden geleden ook eens gezien op de John Frost brug, ongeveer dezelfde tijd.

Ja dat kan goed kloppen, zit vaak om een uur of zeven op de weg, en gebruik de Jeep echt voor alles werk, boodschappen, dus cross altijd door Arnhem en omstreken, en het liefst dakloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelijk heb je!

Mijn dak zit erop omdat mijn vriendin wat kouwelijk is en mijn luidsprekers kunnen niet tegen regen :D

Volgens mij heb ik je een paar maanden geleden ook eens gezien op de John Frost brug, ongeveer dezelfde tijd.

Ja dat kan goed kloppen, zit vaak om een uur of zeven op de weg, en gebruik de Jeep echt voor alles werk, boodschappen, dus cross altijd door Arnhem en omstreken, en het liefst dakloos.:B

Mijn vriendin heeft al zoiets van ,if you can,t beat em, yoin theme, en die zit soms met een dikke bontmuts op naast me :no::no: te schudden.

Die zit vaker in de fiat punto met de kachel aan, watje.:wacko::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ fm... heb ik ook gezien....

Vond je het outlet een beetje ok of was je voor een andere reden in Remunj?

ik breng 4 dagen perweek fashion (klerezooi) weg. nu de komende 3 maanden word de zomercolectie bezorgd. maar als ik daar moet lossen. dan koop ik er ook weleens kleren. en is stukken goedkoper. ook al is het de mode van vorigjaar. dat ziet bijna niemand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...