Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

...ik een Jeep horloge besteld had voor mn vader, bij Quadratec.com. Kort daarna een mailtje:

...does not appear correct for the year and model

vehicle that is listed on your account. We were unable to locate an

appopriate product as a replacment, so we have canceled the item(s)

that did not appear would work.

:thumbsup: KJ rijders mogen dus geen Jeep horloge dragen :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ed zijn school lamp een weekje verzet is naar 22 23 24 juni

hij op 20 juni al mee doet aan de Jumborun.nl

nu moet hij dus de 21e een rust dag inbouwen en wat stond daar

Jeep nr Strand horst:( en nu staat daar een streep door:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik nog net voor Noorwegen 5 banden besteld, zijn ze niet afgestuurd door de leverancier :frusty:

De bestelling nu maar geanuleerd, na noorwegen kijk ik wel verder.

geen nood (wel beetje balen natuurlijk), die er nu onder zitten zijn zwart, rond en d'r zit wat lucht in ..... is voldoende voor Noorwegen :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm.. :frusty:

En nou? Snel-reparatie of weinig schade?

valt mee... enige schade is dat de snorkel het raamframe heeft ingedeukt maar verder niks verbogen ofzo.

en paar druppels automaat olie er uit.. maar is al weer bijgevuld

ben al opzoek naar raamframe.. want uitdeuken wordt hem niet denk ik:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"kennethnietje" ?

:frusty:

maar ff serieus.. raamframe is rottig. Niks past meer en bij een goeie regenbui is het dweilen.

dat valt mee. alles zit nog gewoon recht het raam is niet eens gebarsten ofzo.. hier een foto[ATTACH]4302[/ATTACH][ATTACH]4303[/ATTACH]

@ ab... neej gelukkig niets met mij.. was de enige inzittende. volgens mensen er omheen gebeurde het heel langzaam maar zelf voor me gevoel kwam ik tijd te kort.

de jeep met 7,8 man weer op de wielen gezet en ff gewacht zodat olie weer terug was gezakt. toen weer gestart en deed het perfect:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat ik een charlie momentje gehad heb....:P:lol:

jeep op zijn kant gelegd, doordat ik was wezen spelen op grasveldje:unsure::frusty:

Wat dacht je? Het kennet(h)...?! :D Maare, zonde hoor, en dat nog wel op een grasveldje, terwijl je agelopen weekend toch wel wat spectaculairder terrein had....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dacht je? Het kennet(h)...?! <_< Maare, zonde hoor, en dat nog wel op een grasveldje, terwijl je agelopen weekend toch wel wat spectaculairder terrein had....

ik weet het....ik weet het.. maar toch blij dat het dichtbij huis gebeurt is.

Maja nog meer gemopper.. wil je naar huis gaan na een dag school. doet je afstandsbediening van het alarm/startonderbreker het niet meer:frusty:

3 zaken af geweest voor die t*r*ng batterijen. doet die het nog niet:ph34r:

naja naar huis bellen dan lag nog een oude, maar geen zekerheid dat die het deed. ondertussen uurtje verder, is de oude er doet die het ook niet:ph34r:, daar dus nieuw batterijtje in en toen deed die het weer:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maja nog meer gemopper.. wil je naar huis gaan na een dag school. doet je afstandsbediening van het alarm/startonderbreker het niet meer:frusty:

3 zaken af geweest voor die t*r*ng batterijen. doet die het nog niet:ph34r:

naja naar huis bellen dan lag nog een oude, maar geen zekerheid dat die het deed. ondertussen uurtje verder, is de oude er doet die het ook niet:ph34r:, daar dus nieuw batterijtje in en toen deed die het weer:wacko:

Lijkt wel een Jeep...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... Al twee maanden geen facturen betaald gekregen :( Reserves worden steeds dunner <_<

Ken wel goeie gerechtsdeurwaarder; maken wij ook gebruik van. Alle kosten zijn voor de debiteur, we gaan zelfs voor paar tientjes naar de rechter en met loonbeslag heb je toch je centjes, al duurt dat dan weer jaren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...