Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Lees eigenlijk alleen maar dat je problemen hebt met die WJ.

Hoeveel kosten wil je nog maken, voordat je hem inruilt of weg doet ?

Ik vrees en weet eigenlijk wel zeker dat ik deze auto NOOIT meerwegdoe Grijns. Er is nu zo veel geld in gestopt ik teveel verlies mocht ik hem wegdoen. Verder verwacht ik ( FF kaarsje aansteken, of liever een hele kapel) dat mijn auto dan dusdanig op orde is dat ik weer mijn ouwe te VERTROUWE WJ terug heb waar ik dan zonder al te veel kosten nog JAAAAAREN van kan genieten !!

Misschien is de lijdensweg wel gedaan?

Ben eens benieuwd wat de dealer hiermee gaat doen. Ga hem morgen (vrijdag, toe ik daar was bleek mijn contactpersoon niet aanwezig) het goede nieuws vertellen. (en evt. de rekening op de een of andere manier presenteren)

bewerkt door WJ-Theo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vrees en weet eigenlijk wel zeker dat ik deze auto NOOIT meerwegdoe Grijns. Er is nu zo veel geld in gestopt ik teveel verlies mocht ik hem wegdoen. Verder verwacht ik ( FF kaarsje aansteken, of liever een hele kapel) dat mijn auto dan dusdanig op orde is dat ik weer mijn ouwe te VERTROUWE WJ terug heb waar ik dan zonder al te veel kosten nog JAAAAAREN van kan genieten !!

Misschien is de lijdensweg wel gedaan?

Hmm, waar heb ik dat meer gehoord... Oh ja, in mijn eigen hoofd :D

Ik heb dan denk ik niet zoveel kosten gemaakt omdat ik alles zoveel mogelijk zelf (of met hulp van Ed) doe, maar het gevoel dat er zoveel werk in de auto zit dat die nooit meer weg gaat ken ik wel!

En economisch gezien is dat denk ik ook het beste. Vroeg of laat ga je weer 'winst' maken :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

shit man; in 4h rondgereden op de weg?

Sterkte!

Nope, gewoon 2h, was onderweg naar Franeker toen begon die licht te tikken:unsure:.

Nog ff bij Nico geweest konden we het geluid ook niet thuis brengen, dus door gereden.

Op de terug weg in de buurt van Grou werd het lawaai zo erg dat ik de ANWB maar heb gebeld.

Morgen ff kijken of het zeker de tussenbak is, en dan maar ff contact opnemen met Nico. (Bak zit er net 1,5/2 maand onder:wacko:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope, gewoon 2h, was onderweg naar Franeker toen begon die licht te tikken:unsure:.

Nog ff bij Nico geweest konden we het geluid ook niet thuis brengen, dus door gereden.

Op de terug weg in de buurt van Grou werd het lawaai zo erg dat ik de ANWB maar heb gebeld.

Morgen ff kijken of het zeker de tussenbak is, en dan maar ff contact opnemen met Nico. (Bak zit er net 1,5/2 maand onder:wacko:).

Lijkt niet de tussenbak te zijn maar het achter diff (Waarschijnlijk is de LS gaan hemelen:unsure:)

Eerst maar ff een paar assteunen zien te scoren:wacko:.

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt niet de tussenbak te zijn maar het achter diff (Waarschijnlijk is de LS gaan hemelen:unsure:)

Eerst maar ff een paar assteunen zien te scoren:wacko:.

:bye1:Roland.

Vandaag het achter diff losgehaald.

Niet de LS overleden, maar de R&P missen een paar tanden:wacko:.

Ben iig blij dat het de tussenbak niet is:blink:.

Oplossing wordt al aan gewerkt:whistle:.

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...