Spring naar bijdragen

Bushwalkers Cherokee Xj Facelift


schneiders
 Share

Recommended Posts

Ik ben de XJ in orde aan het maken en ik had nog een set velgen met 31 ers liggen, dus die eronder gezet.

Met de standaard bumper en flares gaat dat niks worden dus ik ben op zoek naar een adres waar ik bushwalkers kan kopen,

ik meen dat een goedkoop adres op marktplaats was, maar die staat er volgens mij niet meer op.

Iemand een idee, waar te halen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En kan die link gewoon gepost worden zodat anderen er ook wat aan hebben indien nodig of is dit prive? Wil ook wel weten waar je ze kan halen.

 

Geen idee of 't op 't forum is toegestaan deze dingen te plaatsen maar dit is de firma  http://www.rsautodesign.net/  die ze kan leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik heb de Bushwackers geplaatst en dat was niet even snel gedaan, de pasvorm is verre van perfect maar wat wil je voor die prijs.

De haakse slijper is nodig, achterschermen moet ook aan gelast worden.

Beloning is dan wel dat met een budgetlift, 31 inch banden goed passen.

Deze cherokee had ik als sloper gekocht en het is wel leuk om hem dan zo te maken, auto is verkocht voor export.

http://www.fotosop.nl/afbeeldingen/8208211302111IMG_1387.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb een setje van een TJ op mijn YJ gezet wat van RS design af komt, pasvorm is idd niet geweldig, zit wel wat schuurwerk aan om ze mooi aan te laten sluiten. Verder heb ik ze nog een beetje getrimd om ze tijdens terreingebruik niet meteen kapot te rijden. Foto's staan in het 'hoe ziet mijn yj eruit met' topic

bewerkt door Rene83
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap ff niet waarom je met 31ers je flares aan moet passen? Je past toch niks in de breedte aan? Probleem zit 'm eerder in de hoogte (aanlopen in de wielkasten bv) dus 'n lift is eerder aan te bevelen.
Of heb je er spacers tussen gezet oid?

Ik heb 'n 3,5" lift + 31ers en dat gaat met de standaard flares prima.

 

7781544042_eed58a61e1_z.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de budget liftkit, gaan banden van 31 x10.5 bij sturen tegen de wielkast aanlopen bij een facelift model.

3.5 inch verhoging is wellicht voldoende om dat te voorkomen.

Voordat de bushwackers worden geplaatst moet er een paar centimeter van de hele schermrand worden weggeslepen vandaar meer ruimte voor de banden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...