schneiders

Forum member
  • Aantal bijdragen

    1 026
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    15

schneiders last won the day on June 21

schneiders had the most liked content!

Waardering in de gemeenschap

27 Good

Over schneiders

  • Verjaardag 06/10/1965

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sassenheim

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    (Nog)Geen Jeep
  • Bouwjaar
    N.v.t.

Recente profielbezoeken

2 002 profielweergaven
  1. Dat moet hier niet hoor, als het niet klopt volgens de rdw staat er gewoon kilometerstand onlogisch, bij export naar Belgie is het wel een probleem.
  2. Project is verkocht, mag een slotje op.
  3. Dat valt nog te bezien Stephan, ik heb inmiddels de originele vinplaatjes gevonden bij de onderdelen en in de middenconsole de originele aankooppapieren van de auto uit de VS en een tijdelijke toelating in Duitsland met nummer. Smalspoor assen. Groet, Frank
  4. Auto zonder papieren wel vinnummer plaatjes en historie, aankoopbonnen van de auto in de USA. Onmiskenbaar een 4.2 6 cilinder in line, 5 bak, dana 300 tussenbak, standaard assen, bouwjaar 1984
  5. Klopt Michel, dat lijkt die van mij wel.......
  6. CJ 7 Rollend Chassis inclusief motor, bak, tussenbak, aandrijflijn, assen, remmerij en tank. Spul heeft 20 jaar in de schuur gestaan en chassis is mooi hard met nog de originele lak. Assen, bak en tussenbak zijn los en draait allemaal soepel. Forumprijs 1750 euro Ik heb de rest van de auto trouwens ook............
  7. Heeft iemand een dynamo liggen van een 4.2 L6 CJ uit 84, heeft al 16 jaar niet gelopen even kijken of het wat is, maar ik mis de dynamo.
  8. De kering kun je vervangen zonder de bak eraf te halen, wel de pan eraf en de shifteras eruithalen(is simpel), misschien lukt het ook met de shifteras erin, maar dat heb ik niet geprobeerd. Ik smeer de metalen vlakken van de pan en onderkant automaat licht in met loctite blue silecon en gebruik daar de pakking tussen, als het een kurk pakking is monteer ik hem droog zonder vloeibare pakking.
  9. Vaak de o ring van de vulpijp, soms de kering van het shifter asje. Met lopende motor zakt de olie en lektie niet meer, zodra je de motor uitzet loopt de olie terug en begint hij weer te lekken,
  10. Ga ik zeker doen Michel, het zou mij verbazen als het zonder problemen lukt.
  11. Dat is dan zeker de moeite waard.
  12. Wel een goed idee, wat zou dat kosten?
  13. Klopt helemaal Michel, dat heb ik me ook gerealiseerd. Het was welliswaar een specialist waarmee ik doorverbonden werd, maar toch. Ik denk wel dat ze er bij de rdw er op uit zijn fraude te voorkomen en niet zozeer om mensen te benadelen. Ik ga een dossier maken met foto's van de vinnummers en dat mail ik eerst naar de RDW alvorens iets te doen aan de CJ
  14. Net even gebeld met de RDW, zij geven aan dat als de identiteit van het voertuig vastgesteld kan worden aan de hand van het vinnummer, er een kenteken wordt afgegeven na de keuring aldaar.
  15. Ben ik ook niet van plan hoor, ik ga aan de hand van het vinnummer kijken wat er mogelijk is en beslis dan of ik de auto ga afbouwen of verkopen als project zonder kenteken of in onderdelen.