Spring naar bijdragen

Wat Doe Jij Als De Mrb Plannen Doorgaan?


Ab
 Share


Recommended Posts

laten we elkaar niet voor de gek houden. De overheid gaat bezittingen aanpakken want daar zit nog wat geld, dus auto eigenaren en huis eigenaren zijn de lul middels belasting verhogingen (en hypotheek rente aftrek verlaging, wat defacto ook geld weghalen bij burger betekent). Die mrb voor alle autos komt er gewoon, als niet meteen in 2014 dan wel later. en beter ook, want investeringen doen met de overheid als een belangrijke variabele in de investering is een recept voor gedonder. Beter helemaal geen subsidies weet je tenminste waar je aan toe bent...maar dat is IMHO.

Jezelf voorbereiden op de aankomende mrb en er nu naar handelen is de beste optie. voor jezelf op een rijtje zetten of je de kosten straks ziet zitten.

En dan heb ik ook nog wel nieuws voor jullie. Reken maar dat het rijden op LPG de volgende pineut is. Want daar kun je ook nog subsidie korten als overheid. Ik weet niet wanneer precies, maar vroeg of laat is het afgelopen met goedkoop rijden op gas vermoed ik.

Net als de directeur van bedrijf waar ik werk onlangs zeer wijs tegen mij zei : vette tijden zijn voorbij, het wordt de komende decennium sober leven, minder consumeren, defensief met financien omgaan, meer met minder proberen voor elkaar te krijgen...wijze woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laten we elkaar niet voor de gek houden. De overheid gaat bezittingen aanpakken want daar zit nog wat geld, dus auto eigenaren en huis eigenaren zijn de lul middels belasting verhogingen (en hypotheek rente aftrek verlaging, wat defacto ook geld weghalen bij burger betekent). Die mrb voor alle autos komt er gewoon, als niet meteen in 2014 dan wel later. en beter ook, want investeringen doen met de overheid als een belangrijke variabele in de investering is een recept voor gedonder. Beter helemaal geen subsidies weet je tenminste waar je aan toe bent...maar dat is IMHO.

Jezelf voorbereiden op de aankomende mrb en er nu naar handelen is de beste optie. voor jezelf op een rijtje zetten of je de kosten straks ziet zitten.

En dan heb ik ook nog wel nieuws voor jullie. Reken maar dat het rijden op LPG de volgende pineut is. Want daar kun je ook nog subsidie korten als overheid. Ik weet niet wanneer precies, maar vroeg of laat is het afgelopen met goedkoop rijden op gas vermoed ik.

Net als de directeur van bedrijf waar ik werk onlangs zeer wijs tegen mij zei : vette tijden zijn voorbij, het wordt de komende decennium sober leven, minder consumeren, defensief met financien omgaan, meer met minder proberen voor elkaar te krijgen...wijze woorden.

Hallo Igorn,

ben het absoluut met je eens, maar...m

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just throwing this out there, if this all goes a head, then the first thing i will do is drive my jeep right threw the fucking tweede kamer.

Why dont these boys in suits just leave the hard working people alone,

Every bloody cent goes back into the country one way or an other.

i did not vote for VVD nor did i vote for PVDA for the simple reason they dont even know what to do with this lovely country.

They are so warped up in there own littel world ,where they get pampered with all the big flashy cars.top wages which i dont think the have earned , the every day hard working man gets shafted buy the government's,

if they would just sit down and think about the people and not there own stupid petty little ideas then maybe just may be they could actually run this country in the right direction in place running it in to the fucking ground.

sorry jongens oops en meisjes maar hier word ik er schijt ziek van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
ik kan gewoon door rijden  hij is van '87 en op benzine dus komt nog net in de overgangsregeling terecht

maar het is zeer zeker kut als je een diesel heb die word duur

lpg kan je er zo uithalen en kom je ook op dat kwarttarief uit

Mits je hem 3 maanden laat staan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook geen oldtimer en het lijkt erop dat hij dat ook nooit zal worden.

Het is te leuk om over de weg te rijden, dus dat aanhanger idee wordt het hem ook niet.

Dus maar gewoon door blijven rijden en zo af en toe schorsen voor groot onderhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hij bedoelt denk dat ze niet controleren op wegenbelasting in buitenland maar wel of je verzekerd bent

dus als je aangehouden word in duitsland vragen ze niet betaal je wel wegenbelasting in nederland ze kijken of hij verzekerd is en je mag weer door mits alles goed is

ps blijf ook gewoon door rijden met cj

maar de diesel gaat er uit is geen klote meer waard oud ijzer prijs of slopen en in onderdelen verkopen

word een dure hobby zo voor de gewone particulier zonder zaak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi gympie 1

 

wat is duur je kunt het zo duur maken als

je wilt dat licht helemaal aan je zelf dat 

geldt ook voor mij zelf ben ook particulier

en heb een goed salaris en mijn vrouw

ook kunnen er goed van leven en van

sparen en verder ik gebruik de xj alleen

maar in jcn verband verder niet en de

jeep krijgt elke 10-000 km verse sapjes

dus wat wil je zelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Mijn CJ7 V8 waar ik al bijna twintig jaar eigenaar van ben, gaat uit elkaar om als een nieuw weer uit de garage te rijden op 28 feb 2016 als hij weer belastingvrij is !

Ik heb nu alleen een Lpg onderbouw installatie en alles behalve de carburateur van de benzinetoevoer is eruit.

Als ik die voor twee jaar weer moet gaan ombouwen en twee keer keuren kan ik net zo goed gewoon op Lpg MRB betalen.

Hoop alleen dat ze na veertig jaar wel op Lpg mogen blijven rijden natuurlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rijd een andere auto van de zaak, waar ik bijtelling voor heb ; een > 15 jaar oude met lage dagwaarde en aldus lage bijtelling. De jeep gaat als trekschuit op de zaak om goederen en/of auto's op te halen o.i.d.

 

Auto ( grijs kenteken op Lpg ) op de zaak scheelt sowieso het verschil tussen

bewerkt door Frank_Sj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rijd een andere auto van de zaak, waar ik bijtelling voor heb ; een > 15 jaar oude met lage dagwaarde en aldus lage bijtelling. De jeep gaat als trekschuit op de zaak om goederen en/of auto's op te halen o.i.d.

 

Auto ( grijs kenteken op Lpg ) op de zaak scheelt sowieso het verschil tussen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...