The Blue Laredo Geplaatst January 25, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 25, 2014 Deze foto's moeten er nog even bij, de ingebouwde benzinepomp en overig leidingmontage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GGuido Geplaatst January 25, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 25, 2014 Goed bezig! Heb je de volledige brandstofleiding nu van rubber slang gemaakt?Staat me iets van bij dat brandstofleidingen niet volledig uit rubber slang mogen bestaan, maar voor max 1/3 ofzo, de rest moet dan stalen leiding zijn. Kan zijn dat ik het volledig mis heb hoor, maar ik zou dat ff checken bij de rdw/apk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst January 25, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 25, 2014 Met alle respect, maar ik hoop niet dat daar een bron van waarheid in zit!! Als dat zo is, kan ik weer opnieuw beginnen. Misschien reactie van anderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stephan Geplaatst January 26, 2014 Rapporteren Share Geplaatst January 26, 2014 Met alle respect, maar ik hoop niet dat daar een bron van waarheid in zit!!Als dat zo is, kan ik weer opnieuw beginnen. Misschien reactie van anderen? Met alle respect, maar ik hoop niet dat daar een bron van waarheid in zit!!Als dat zo is, kan ik weer opnieuw beginnen. Misschien reactie van anderen? als deze slang geschikt is voor brandstof en dus een wapening heeft is het geen probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst February 9, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 9, 2014 Afgelopen week eerst een nieuwe tankvlotter gehaald, en deze gemonteerd. Daarna kon het rollend chassis naar buiten, want de body kon worden opgehaald. Met gezamenlijke krachten de body op het chassis geplaatst, Er moesten zelfs twee kratjes bier worden ingezet om op hoogte te komen, Daarna de bodylift(2 inch) er onder en vastzetten, en weer terug naar binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martin_N Geplaatst February 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst February 9, 2014 Kijk dat gaat er al echt weer op lijken zo Heel mooi! Was de conclusie nu trouwens dat de brandstofleidingen zo goed zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst February 9, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 9, 2014 Kijk dat gaat er al echt weer op lijken zo Heel mooi! Was de conclusie nu trouwens dat de brandstofleidingen zo goed zijn? Volgens de APK-eisen mogen brandstofleidingen geen lekkage vertonen. Over "waar brandstofleidingen van gemaakt zijn" wordt niets geschreven. Ik heb in ieder geval wel goedgekeurde benzineslang gebruikt, dus ik verwacht geen problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst March 8, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 8, 2014 The "Old Blue Laredo" is geschorst, de gasinstallatie is uitgebouwd en de RDW heeft het "goed" bevonden, dus het demonteren van de onderdelen die ik ga overzetten naar the "New Blue Laredo" kan beginnen. De motor wordt ook uitgebouwd, en wordt weggebracht voor een (kleine) revisie. Aangekomen bij G.V. die zorgt draagt voor de motorrevisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robin veldwijk Geplaatst March 8, 2014 Rapporteren Share Geplaatst March 8, 2014 Zet m'n pa maar aan het werk. Blok behoeft toch geen revisie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de jeeper Geplaatst March 9, 2014 Rapporteren Share Geplaatst March 9, 2014 goed bezig en een mooi topic ga zo door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst March 23, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 23, 2014 Deze week weer wat aan de nieuwe Jeep gewerkt; stuurinrichting afgemaakt(stuurstang gemonteerd)' Daarna rembekrachtiger en (nieuwe)hoofdremcilinder gemonteerd, en een begin gemaakt met het monteren van de corner panels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst May 4, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 4, 2014 Tijdens de afgelopen weken op de (droge) zaterdagen hoofdzakelijke buiten bezig geweest met het strippen van de oude CJ. Uiteraard ook binnen bezig geweest met het afmonteren van de achterzijde van"the new Blue Laredo". In de YJ body de gaten gezaagd voor de CJ luchtcirculatie langs het raam. en het slangengedeelte gemonteerd. Ruitensproeier kopjes en chroom afdekplaat op z'n plek gezet. Daarna de resterende kachelunit gemonteerd. Ook rempedaal en gaspedaal gemonteerd, en hydraulische handrem op juiste plek vastgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst May 5, 2014 Rapporteren Share Geplaatst May 5, 2014 Wordt het gezaagde deel niet netjes in de lak gezet ? Wordt de body nog gespoten? En denk eens aan herculiner voor de binnenkant, zeker je nu alles los hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst May 5, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 5, 2014 EJG, op de bodyrand waar de gaten zijn ingezaagd komt straks het raamframe te staan. van de gezaagde gaten + tectyl zie je dan niets meer. De binnenzijde van de body staat in de RX10 en krijgt geen verdere behandeling. Beschadigingen kun je met de kwast wegwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst May 18, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 18, 2014 Vandaag de ruitenwissers e.d. in en op het nieuwe raamframe gemonteerd, en ook een nieuwe weatherstrip geplaatst. Daarna het gehele raamframe op de body gemonteerd en weer een stukje van de opbouw afgerond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst May 31, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 31, 2014 Het Hemelvaartweekend geen verplichtingen dus, hoofdremcilinder en hydraulische handrem aangesloten. De aan- en afvoer leiding handrem vanaf de onderzijde. En de computer van de benzine inspuiting een plaatsje gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst June 3, 2014 Rapporteren Share Geplaatst June 3, 2014 Going strong, wanneer is de vuurdoop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst June 4, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 4, 2014 Goed dat je het vraagt. Volgens planning zou de vuurdoop moeten plaatsvinden tijdens Budel 2014, ergens eind oktober maar door de onduidelijkheid in november/december vorig jaar m.b.t. het wel of niet ingaan van de nieuwe oldtimerregeling en het wel of niet naar de RDW toe moeten voor het omkeuren van LPG naar benzine, heb ik 1.5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst June 22, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 22, 2014 Deze week het nieuw gespoten dashboard opgehaald, en gisteren weer opgebouwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst June 29, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 29, 2014 Er is weer een doosje binnengekomen,deze keer met een compleet nieuwe kabelboom. Deze bekabeling netjes gemonteerd in de body, en het dashboard gemonteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ren Geplaatst July 15, 2014 Rapporteren Share Geplaatst July 15, 2014 (bewerkt) Super gaaf project zo. Waarom heb je gekozen om de assen onder de bladveren te doen? Heb je nog standaard Dana 35 assen met je V8 ? July 15, 2014 bewerkt door Ren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst July 16, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 16, 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst July 19, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 19, 2014 Omdat ik graag mijn oorspronkelijke CJ wielen wilde gebruiken, maar dat niet gaat passen op de YJ assen, deze week via Masis een setje wheeladapters binnen gekregen die de YJ steek omzetten naar een CJ steek, Dit is het beeld met de originele YJ velg/band, Hier de adapter gemonteerd, En vervolgens de CJ velg met 35 inch band. Vervolgens vandaag de motor weer opgehaald, en even kort overleg hoe we e.a. gaan aanpakken Daarna in de takel en voorzichtig naar zijn plek in het YJ chassis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst July 19, 2014 Rapporteren Share Geplaatst July 19, 2014 (bewerkt) Ziet er heel netjes uit allemaal Zijn de adapters van staal of alu? Zet ze wel goed vast he en controleer ze geregeld of alles nog goed vast zit. Hou er rekening mee dat de meeste adapters anders qua sterkte NM's moeten worden vastgezet dan de velgen met banden. July 19, 2014 bewerkt door michel1972 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Blue Laredo Geplaatst September 18, 2014 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 18, 2014 De(verlengde) voorste aandrijfas teruggekregen, en deze gemonteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.