Spring naar bijdragen

vakantie bestemmingen


willem
 Share

Recommended Posts

kent iemand www.goudal.com???

zie tekst op hun site

in het zuiden van Frankrijk, vlakbij het dorp La Salvetat sur Agôut ligt de gastvrije camping Goudal. Deze camping biedt 38 hectare grond met unieke off-road mogelijkheden en een off-road park. Proeven en parcoursen zijn gebouwd door enthousiaste 4x4 rijders. Een wip, brug, double trouble, trials, lierkloof en meer... Voor ieder 4x4 rijder een ware speeltuin met uitdaging. Ook de omgeving bied veel variatie en mogelijkheden voor on- en off-road ritten. Voor de beginner als voor de ervaren terreinrijder is dit een uniek paradijs om te ontdekken. Zowel voor de 4x4 met low-gear als voor de SUV's verzorgen wij reizen naar dit geweldige gebied!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kennis van mij kent het , de plannen zijn om er eind juli naar toe te gaan

kent iemand www.goudal.com???

zie tekst op hun site

in het zuiden van Frankrijk, vlakbij het dorp La Salvetat sur Agôut ligt de gastvrije camping Goudal. Deze camping biedt 38 hectare grond met unieke off-road mogelijkheden en een off-road park. Proeven en parcoursen zijn gebouwd door enthousiaste 4x4 rijders. Een wip, brug, double trouble, trials, lierkloof en meer... Voor ieder 4x4 rijder een ware speeltuin met uitdaging. Ook de omgeving bied veel variatie en mogelijkheden voor on- en off-road ritten. Voor de beginner als voor de ervaren terreinrijder is dit een uniek paradijs om te ontdekken. Zowel voor de 4x4 met low-gear als voor de SUV's verzorgen wij reizen naar dit geweldige gebied!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij waren er afgelopen zomer.

- is een prima kleine , romantische camping.

- dat wil zeggen, voor pubers is er niets te beleven.

- heel veel 'de waard ' tenten, landrovers en afritsbroeken.

- veel ' natuurliefhebbers '

- maar ook heel gezellig 's middags lekker spelen in het bos met een wisselend groepje 4x4 auto's.

- en dan lekker een biertje....

De camping ligt midden in de bossen, die voor de houtbouw gebruikt worden, en daar kun je goed rijden.

succes, siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Het is al een oud draadje maar vind dit wel goede plaats voor mijn vakantie plan voor dit jaar.

Daar ik jaren met de motor :no: op vakantie ben geweest en hierbij ook gebruik heb gemaakt van de vrij-uit motor vakanties dacht ik voor dit jaar zo'n vakantie kun je ook met de jeep doen.

Ik weet uit ervaring dat de routes over de meest prachtige weggetjes gaan welke ook leuk zijn te doen met de jeep:yes:.

Dus voor dit jaar 10 daagse reis door zuid Duitsland geboekt.

http://stichting-mro.nl/reizen/zuidduitsland.php

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Het is al een oud draadje maar vind dit wel goede plaats voor mijn vakantie plan voor dit jaar.

Daar ik jaren met de motor :blush: op vakantie ben geweest en hierbij ook gebruik heb gemaakt van de vrij-uit motor vakanties dacht ik voor dit jaar zo'n vakantie kun je ook met de jeep doen.

Ik weet uit ervaring dat de routes over de meest prachtige weggetjes gaan welke ook leuk zijn te doen met de jeep:yes:.

Dus voor dit jaar 10 daagse reis door zuid Duitsland geboekt.

http://stichting-mro.nl/reizen/zuidduitsland.php

Vandaag besloten om aansluitend door te rijden naar Italie om met familie nog een paar dagen van de zon te genieten ( in de buurt van Pisa).

Gaan het totaal te rijden aantal kilometers opvoeren naar ongeveer 5000km.:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Vandaag aan het bedenken geweest waar we dit jaar eens heen gaan met ons jeepie... heel de dag de huisvrouw uithangen is ook niks :lol:.

Kameel vond de Stelvio pass wel leuk... zwitserland/italie

Vorig jaar naar Frankrijk geweest en dat beviel ook wel, maar dan wel een ander deel van Frankrijk (richting cevenol ofzo)...

En nu lees ik dit oude topic en de verhalen over de smokkelroute enzo in de pyreneeen..

Gelukkig heb ik nog een paar maandjes :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag aan het bedenken geweest waar we dit jaar eens heen gaan met ons jeepie... heel de dag de huisvrouw uithangen is ook niks :lol:.

Kameel vond de Stelvio pass wel leuk... zwitserland/italie

Vorig jaar naar Frankrijk geweest en dat beviel ook wel, maar dan wel een ander deel van Frankrijk (richting cevenol ofzo)...

En nu lees ik dit oude topic en de verhalen over de smokkelroute enzo in de pyreneeen..

Gelukkig heb ik nog een paar maandjes :unsure:

Ter overweging: In de Alpen tussen Frankrijk en Italië liggen nog oude romeinse legerpaden die toegankelijk zijn. Een vriend van me heeft een camping bij Gap -klik-. Niet luxe, maar hij ontvangt graag Jeepers, heeft een gezellige bar en bakt prima pizza's. Van daaruit zijn vele tochten mogelijk. De Croisière Blanche, bij voorbeeld, speelt zich af op een half uurtje rijden van daar (hier:)). Een Jeepmaatje wil wel wat informatie kwijt over leuke plaatsen waar het echt serieus kan worden en wil zelfs wel wat leuks organiseren. Ennuh... ik ben er ook bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ter overweging: In de Alpen tussen Frankrijk en Italië liggen nog oude romeinse legerpaden die toegankelijk zijn. Een vriend van me heeft een camping bij Gap -klik-. Niet luxe, maar hij ontvangt graag Jeepers, heeft een gezellige bar en bakt prima pizza's. Van daaruit zijn vele tochten mogelijk. De Croisière Blanche, bij voorbeeld, speelt zich af op een half uurtje rijden van daar (hier:)). Een Jeepmaatje wil wel wat informatie kwijt over leuke plaatsen waar het echt serieus kan worden en wil zelfs wel wat leuks organiseren. Ennuh... ik ben er ook bij.

klinkt goed :yes:... je hoort nog van ons.

alvast een klein vraagje over de chalets, zit daar ook wc en douche in? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog een camping met off-road ervaringen. -klik-

Iemand ervaringen met deze aanbieder?

We hebben wel eens gesproken over een camping in Noord Portugal. Jeeps op een vrachtauto en wij met vliegtuig... maar geen idee of het deze camping is. Ik zal het eens navragen.

Om te rijden is het mij iig iets te ver...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie er aan gedacht om kontact te zoeken met 4x4 clubs in Oost Europa

Om daar te gaan 4 wheelen? plaatsen zoals Hongarije en Bulgarije. Een hoop bos en bergen daar en niet zoveel groene mannetjes

uit veiligheid beter om dan met een groep te gaan en het is een roteind rijden om er te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze waren afgelopen zomer 5 km van mn camping vandaan bij het Lago Magiore, Feriolo. Hoog boven het meer.

Toch niet toevallig Isolino? Zit ik ook al een jaar of 7. Helaas zonder Jeep. Wel een mooie omgeving om eens de bergen in te trekken. Al zullen de paden erg schaars zijn waar je met de jeep in kunt/mag, denk ik.

Groeten Coen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Deze zomer op vakantie geweest in Fours, Frankrijk. (760km vanaf Utrecht) We waren daar te gast op een schitterend ruime en rustige (Nederlandse) camping. www.campingvuedulac.com

Via de camping eigenaar -die zelf ook 4x4 uitstapjes aanbied- een paar goeie tips gekregen waar te rijden.

Er is daar nog heel veel onverhard waar je zo mag rijden, licht tot middelzwaar. Van greenlaning tot rotspaden met veel hoogte verschil, zware bosbouw paden en diverse watercrossings.

De camping eigenaar heeft ook een paar routes voor de Garmin, die je kan gebruiken.

Een aanrader als je offroaden en vakantie wilt combineren!

post-937-0-47646500-1376248345_thumb.jpg

post-937-0-13928700-1376248351_thumb.jpg

post-937-0-80666700-1376248352_thumb.jpg

post-937-0-04058400-1376248358_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...