Spring naar bijdragen

Te Koop 5.9


mckolley
 Share

Recommended Posts

Te koop mijn 5.9, de zwarte uitvoering. 3500 Euro.

Ik ga ervan uit dat je als jeep fan weet wat een 5.9 is.

Laaste 4 jaar:

Gereviseerde motor, versnellingsbak, stuurhuis en airco.

Nieuw:

Radiator, snar en voorbanden.

Alles op rekeningen ter inzage.

Airco moet vermoedelijk voor de zomer weer bijgevult worden. De stoelverwarming bestuurder werkt niet. Wat krassen.

218000km, apk maart 2012. Bij de laatste 3 apk controles kwam er elke keer iemand voor nacontrole en elke keer was alles goed.

Ik moet goedkoper rijden.

En: volgens een autorijdschrift kan hij 6.8 op 100 m. Als ik bij de verkeerlichten iedereen in mijn spiegel zie verdwenen geloof ik het. Je moet echt wel een chayenne hebben met de zwaarste motor ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kameel er is maar een 5.9. Dus ben je met jeeps bezig dan weet je wat "5.9" betekend. Tenniste is dat mij ervaring op andere (buitenlandse) jeep forums. Maar had je het netjes gevraagd had ik hier meer uitgelegd. Het is echt een bijzonder auto en maar in 1998 gebouwd.

Ab ik bedoel natuurlijk 6.8 kamelen.

ik verzoek deze advertentie te verwijderen en in elk geval niet meer op te reageren. Je kan een auto niet aan 10 jarigen verkopen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik typte op het internet de naam chayenne in en kwam deze tegen.

Geen idee hoe zwaar die motor is .............

37b8klh4gl2p80z906jy.jpg

ik zie dat het de zwarte uitvoering is.

dat er drie keer nacontrole op is geweest geloof ik ook wel.

maar wat kan ze voor de €3500,-?

ben al eens eerder genaaid vandaar mijn vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je al zeker sinds 2009 hier meeleest ben je ongetwijfeld op de hoogte van hoe hier de policy is.

Jij plaatst hier zelf zo'n pruds advertentie, en dan nog zielig doen over serieuze reacties enz. Komop zeg........alsof wij dat serieus moeten nemen.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarnet ontvangen van de "heer " mckolley.........

Beste Ab,

Je verwijderd mijn advertentie niet. Je geeft me ook niet de kans ze herschrijven. Je reactie maakt mij tot mikpunt van grapjes.

Ik voel mij beledigd.

Maandag zal ik stappen ondernemen, zeker juridisch advies inwinnen en kijken wie op het internet beschermd tegen dit soort zaken.

lol.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kameel er is maar een 5.9. Dus ben je met jeeps bezig dan weet je wat "5.9" betekend. Tenniste is dat mij ervaring op andere (buitenlandse) jeep forums. Maar had je het netjes gevraagd had ik hier meer uitgelegd. Het is echt een bijzonder auto en maar in 1998 gebouwd.

Ab ik bedoel natuurlijk 6.8 kamelen.

ik verzoek deze advertentie te verwijderen en in elk geval niet meer op te reageren. Je kan een auto niet aan 10 jarigen verkopen :)

de 5,9 ligt ook in de wagoneer jeepkenner

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog een modje, die zich aansluit bij de andere moderators en admins.

Je plaatst een advertentie waarin je niet duidelijk bent en zelfs ronduit rare uitlatingen doet. :lol:

Daarnaast weet je jezelf niet te gedragen wanneer er opmerkingen over komen, terwijl je in de advertentie zelf aanleiding geeft door spelfouten en niet afgemaakte zinnen.

Sorry hoor, maar je zet jezelf te kakken en geeft anderen daar de schuld van. :dry:

Ik lach me rot hierzo... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow ik tegen de rest. Ik vind het gewoon armzalig wat jij hier "moderating "noemt. Mensen helpen? Nee, belachelijk maken. En ik ben geen Nederlander. En lees nog eens hierboven wat een bullshit hier op je forum staat. En dat ben je aan het modereren. Doe me een plezier en verwijder mij van dit forum. Mijn advertentie mag je houden.

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...