Spring naar bijdragen

Filmpjes topic


Utah
 Share

Recommended Posts

[GOOGLEVIDEO]<embed id="VideoPlayback" src="http://video.google.nl/googleplayer.swf?docid=-1685169807002937835&hl=nl&fs=true" style="width:400px;height:326px" allowFullScreen="true" allowScriptAccess="always" type="application/x-shockwave-flash"> </embed>[/GOOGLEVIDEO]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Power: not always good.

<object width="640" height="505"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog eentje,

<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=8WBMTfLQtE8&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=8WBMTfLQtE8&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
wat een flauwekul zeg! tjonge, journalist of reporter is een apart vak. ik zou het niet willen zijn. :P wie dat gelooft is niet goed bij zijn hoofd.

Programma naam zegt genoeg.

"Is dat eigenlijk wel zo?":whistle:

Vul het in zoals jezelf het beste uitkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten dele heeft hij wel gelijk: 'De SUV is een auto van Frankenstein".

We kannibalizeren andere wagens om de onze op te knappen en een littekentje hier of daar doen de meesten van ons ook niet zo moelijk over. :D

Ach nu weet ik in ieder geval dat ik alleen, sexueel gefrustreerd en bang ben.

Zal zwaar aankomen bij mijn vriendin, maar 'that's life' :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten dele heeft hij wel gelijk: 'De SUV is een auto van Frankenstein".

We kannibalizeren andere wagens om de onze op te knappen en een littekentje hier of daar doen de meesten van ons ook niet zo moelijk over. :D

Ach nu weet ik in ieder geval dat ik alleen, sexueel gefrustreerd en bang ben.

Zal zwaar aankomen bij mijn vriendin, maar 'that's life' :P

:D:lol::lol:

vandaar die lange hoektanden, het kwartje valt bij mij nu ook :P:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lul is die van Jole, tijdens het kijken naar het filmpje had ik de hoop dat e.e.a. satirisch bedoeld was, maar helaas de "Eikel"bedoeld het serieus.

Hoopt waarschijnlijk dat hij net als Joep met de "Buckler," zijn bijdrage zal leveren aan het verdwijnen van de SUV en/of terreinwagens.

Jole kan mij worden gestole..!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<object width="640" height="505"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

Die achterwiel besturing iets voor jou Ogdak ?:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt Finland en filmpje is net weer de NORDIC tour

dus wil je zo rijden ga dan mee naar Noorwegen en Zweden

nog meer Kylmákorpi

http://www.zideo.nl/index.php?option=com_youtube&zideo=6b773d3d&playzideo=6d6f4f526d566875

screenhunter15mar011212jc8.gif

1780 km

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...